Na een jaar van constante instroom van dit volk komt de rot al bovenwater, zelfs ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:20 schreef karton2 het volgende:
Artikel van deze kaart staat hier
[ afbeelding ]
Voeg deze ook maar toe: http://www.thelocal.at/20(...)-nye-sexual-assaultsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:20 schreef karton2 het volgende:
Artikel van deze kaart staat hier
[ afbeelding ]
Klopt. Het standpunt tegen dat associatieverdrag loopt nu ook echt dikke schade door hem op.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:12 schreef karton2 het volgende:
[..]
Komt ook zwaar te kort om de kar van GeenPeil te trekken. Viel een tijd terug bij Oog in Oog al zwaar door de mand, omdat hij qua feitenkennis te kort komt.
Het jochie dat vroeger altijd zijn medeleerlingen ging verklikken bij de juf. Ik zie het gewoon aan zijn hoofd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Door idioten als Van Jole begin ik weer meer sympathie te krijgen voor PVV tokkies, volgens mij is dat nou net niet zijn bedoeling.
Ach het is sws een hypocriete bende, niet teveel woorden aan vuil maken dus,quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:09 schreef Igen het volgende:
[..]
In Turkije werkt het anders prima. Daar wordt het hele religieuze islamitische leven bepaald door de overheidsinstantie Diyanet.
Daarnaast was laatst volgens mij in het nieuws dat juist vooral de niet zo gelovige jongeren voor de verhalen over 'echte Islam' vallen, en niet degenen die regelmatig naar een gematigde moskee gaan.
Het verbaast mij dat ze bij de VARA zo'n figuur bijna carte blanche geven met zijn gesubsidieerde blog. Het lijkt me toch dat dit leden kost.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het jochie dat vroeger altijd zijn medeleerlingen ging verklikken bij de juf. Ik zie het gewoon aan zijn hoofd.
Iets met eieren voor zijn geld.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:27 schreef MCH het volgende:
Echt absurde spelletjes worden er weer gespeeld om de gemoederen te sussen. Hoofd polizei Keulen die sowieso bijna met pensioen ging moet boete doen en dient ontslag. Echt niet van hogerhand ingeseind ofzo.
Het is wel heel opvallend dat het nu ineens op meerdere plekken tegelijk / kort achter elkaar is; alsof er echt een coördinatie bij is!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Na een jaar van constante instroom van dit volk komt de rot al bovenwater, zelfs ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan.
lol ja....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, mooi moment was dat. Je zag dat hij zich moest inhouden en bijna wou zeggen wat ben jij voor een mongool nav die vraag van de journalist.
ging zoiets van;quote:
Corpulente Dijkhoff kan wel stoer praten maar die grenzen gaan vroeg of laat dicht. Dat weet hij zelf ook wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:24 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ging zoiets van;
moeten de grenzen niet dicht?
*kijkt boos* nee.
waarom niet?
*kijkt nog bozer naar journalist, zo'n 5 seconden lang* ik zou bijna zeggen; waarom wel...
"Ja maar dan stuur je ze terug het oorlogsgebied in, dat kan ook niet!:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:39 schreef asco het volgende:
Als je nou toch 2 werkende hersencellen bezit en je trekt het lijntje van zeg 1985 door naar nu kun je toch niets anders concluderen dan dat dit alles volledig de verkeerde kant op gaat?
Ik vraag me ook af hoe zeg 16 jarigen dit allemaal ondergaan. Zij weten gewoon niet beter dan dat het de norm is dat het allemaal een aardige zooi is. En zo schuift de norm maar alsmaar de verkeerde kant op.
Wat een verloedering, wat een treurnis en we blijven vooral PRATEN. "Misschien kunnen we deze klojo's wel uitzetten!"
Misschien hè!![]()
Echt, deze tijd.![]()
![]()
"en dat moeten we niet willen met zijn allen in dit fatsoenlijke land."quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar dan stuur je ze terug het oorlogsgebied in, dat kan ook niet!:
En bij 2 op de 3 wil het land van oorsprong niet eens meewerken aan de terugkeer!
Ja en je weet dat als we de migranten op het terrein van de AZC's willen houden tot er duidelijkheid is over of ze mogen blijven, we in een primitief apenland veranderen he!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
jke land."
Dus laten we onze vrouwen en dochters maar verkracht worden en kijken we hulpeloos toe hoe deze lui alles naar de tering helpen. Zo rolt de policor kliek.
Dan zijn we niet beter dan Somalië !quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en je weet dat als we de migranten op het terrein van de AZC's willen houden tot er duidelijkheid is over of ze mogen blijven, we in een primitief apenland veranderen he!
Of Australië, waar dat de normaalste zaak van de wereld is, en de omstandigheden ECHT niet fijn zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan zijn we niet beter dan Somalië !
denk het niet. wij europa voorbeeld staat, plus voorlopig voorzitter van de EU...dat doen ze niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Corpulente Dijkhoff kan wel stoer praten maar die grenzen gaan vroeg of laat dicht. Dat weet hij zelf ook wel.
Tot een jaar geleden had ik nog wel gevochten voor dit land, voor onze vrijheid als de shit de ventilator daadwerkelijk raakt, maar ze krijgen maar allemaal de pleuris.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ja maar dan stuur je ze terug het oorlogsgebied in, dat kan ook niet!:
En bij 2 op de 3 wil het land van oorsprong niet eens meewerken aan de terugkeer!
Welke vraag? Heb het gemist! Was naar de nieuwe Tarentinoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, mooi moment was dat. Je zag dat hij zich moest inhouden en bijna wou zeggen wat ben jij voor een mongool nav die vraag van de journalist.
Het doet mij erg aan "dat geld komt met rente terug" denken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Corpulente Dijkhoff kan wel stoer praten maar die grenzen gaan vroeg of laat dicht. Dat weet hij zelf ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |