Alsof moslims zich laten vertellen naar welke imam zij moeten luisteren en naar welke moskee zij moeten gaan voor hun gebed.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Het christendom heeft ook het "geef de keizer wat des keizers is", zodat die ook een religieus argument hebben om van hun kant de staat met rust te laten.
Als de Islam die scheiding niet erkent, dan is het niet genoeg dat de staat de religie met rust laat, maar dan moet de staat actief beleid voeren om de scheiding te beschermen.
Zelfs een heel horrorfilmpje van die vieze aanranderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Jan Roos is dan ook net zo zwakbegaafd als de aanranders in Keulen.
Misselijke vent..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zelfs een heel horrorfilmpje van die vieze aanrander
Nee, dat is 'exact wat ze in frankrijk hebben gedaan en daar hebben die moskeeën nu de macht in bepaalde streken en wordt daar dan ook de sharia gevoerd, ja in frankrijk ja. Geen agent die er nog komt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:32 schreef Igen het volgende:
[..]
[..]
Aldus Wikipedia.
En op dezelfde manier denk ik ook dat als je terrorisme van Nederlandse/Europese moslims wil tegengaan, dat je dan moet zorgen dat zo veel mogelijk moslims naar moskeeën gaan waarvan we weten dat die gerund worden door organisaties die ons goed gezind zijn.
Nou, de radicale feministen hebben nu ook weer ammunitie hoor.quote:
In Turkije werkt het anders prima. Daar wordt het hele religieuze islamitische leven bepaald door de overheidsinstantie Diyanet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:56 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Alsof moslims zich laten vertellen naar welke imam zij moeten luisteren en naar welke moskee zij moeten gaan voor hun gebed.
Er is al een tijd een beweging actief die zegt ''luister niet naar gematigde imams, zij zijn opgeleid door het westen, en zij vertegenwoordigen niet de echte islam.'' Voor zulke dingen zijn moslimjongeren en bekeerlingen erg vatbaar.
Tenenkrommend inderdaad. Ik heb me altijd al kapot geërgerd aan zijn TV items.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zelfs een heel horrorfilmpje van die vieze aanrander
Ik weet niet of Turkije, een moslimland met een dictator aan het hoofd, te vergelijken is met West-Europa.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:09 schreef Igen het volgende:
[..]
In Turkije werkt het anders prima. Daar wordt het hele religieuze islamitische leven bepaald door de overheidsinstantie Diyanet.
Daarnaast was laatst volgens mij in het nieuws dat juist vooral de niet zo gelovige jongeren voor de verhalen over 'echte Islam' vallen, en niet degenen die regelmatig naar een gematigde moskee gaan.
Komt ook zwaar te kort om de kar van GeenPeil te trekken. Viel een tijd terug bij Oog in Oog al zwaar door de mand, omdat hij qua feitenkennis te kort komt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:11 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Tenenkrommend inderdaad. Ik heb me altijd al kapot geërgerd aan zijn TV items.
Volgens mij schreef ik 'ons goed gezind' en niet 'fundamentalistische moskeeën die onze levenswijze omver willen werpen'.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:02 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Nee, dat is 'exact wat ze in frankrijk hebben gedaan en daar hebben die moskeeën nu de macht in bepaalde streken en wordt daar dan ook de sharia gevoerd, ja in frankrijk ja. Geen agent die er nog komt.
Deze types zijn niet te vergelijken met hun generaties oudere voorgangers, dit zijn wilde honden die juist met islam nog een reden erbij krijgen om geweldadig tegenover onze cultuur te staan, het is olie op het vuur gooien.
Ja man werkt fantastisch, een persoonlijk moslimleger voor fascist en massamoordenaar erdogan. Hier in nederland zijn we iig niet zo thuis in de islamitische staats islam als turkije. Jij wilt dus eigenlijk gewoon delen van nederland weggeven aan die figuren als een soort beloning voor het niet verder trachten te domineren van dit land..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:09 schreef Igen het volgende:
[..]
In Turkije werkt het anders prima. Daar wordt het hele religieuze islamitische leven bepaald door de overheidsinstantie Diyanet.
Daarnaast was laatst volgens mij in het nieuws dat juist vooral de niet zo gelovige jongeren voor de verhalen over 'echte Islam' vallen, en niet degenen die regelmatig naar een gematigde moskee gaan.
Het is inderdaad niet helemaal te vergelijken, want als je zo'n model hier zou willen invoeren dan zou je waarschijnlijk de wind van voren krijgen van allerlei mensenrechtenorganisaties die het dan zielig vinden dat dictaturen uit het M-O hier geen islamitisch fundamentalisme meer kunnen verspreiden onder het mom van 'godsdienstvrijheid'.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:12 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ik weet niet of Turkije, een moslimland met een dictator aan het hoofd, te vergelijken is met West-Europa.
Nee, 'eigenlijk' ben jij hier nou bezig met een stroman-drogredenering.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:14 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ja man werkt fantastisch, een persoonlijk moslimleger voor fascist en massamoordenaar erdogan. Hier in nederland zijn we iig niet zo thuis in de islamitische staats islam als turkije. Jij wilt dus eigenlijk gewoon delen van nederland weggeven aan die figuren als een soort beloning voor het niet verder trachten te domineren van dit land..
Wat Van Jole met zijn uitgestreken goedmenssmoel aan irritatie weet op te wekken, wordt direct geneutraliseerd zodra ik deze kwijlende clown van het volksverzet zie voortploeteren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:12 schreef karton2 het volgende:
Komt ook zwaar te kort om de kar van GeenPeil te trekken. Viel een tijd terug bij Oog in Oog al zwaar door de mand, omdat hij qua feitenkennis te kort komt.
Wat is het verschil met wat jij stelde om die types naar religie te sturen die al met onze cultuur clasht en dus enkel kan bestaan in isolatie en de situatie in frankrijk waar dat reeds gedaan is en als resultaat had dat ze dus inderdaad zodanig isoleerden dat het no-go areas werden..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, 'eigenlijk' ben jij hier nou bezig met een stroman-drogredenering.
Ach je hebt meerdere gradaties van het volk, de vocale onderlaag blijf je houden en die zet zichzelf eigenlijk alleen maar voor schut waar ze zichzelf mee wegzetten, wel jammer dat hun juist als de voormannen worden neergezet in de msm.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat Van Jole met zijn uitgestreken goedmenssmoel aan irritatie weet op te wekken, wordt direct geneutraliseerd zodra ik deze kwijlende clown van het volksverzet zie voortploeteren.
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:40 schreef pokkerdepok het volgende:
dat ik het journaal zit te kijken, en Dijkhoff de voice of reason vind.... kan bijna niet triester worden.
Sja, je hoeft natuurlijk niet voor de een of de ander te kiezen. Ik vind het allebei klojo's.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat Van Jole met zijn uitgestreken goedmenssmoel aan irritatie weet op te wekken, wordt direct geneutraliseerd zodra ik deze kwijlende clown van het volksverzet zie voortploeteren.
Dat kaartje gaat echt wel in een rap tempo steeds groter en voller worden!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:20 schreef karton2 het volgende:
Artikel van deze kaart staat hier
[ afbeelding ]
Na een jaar van constante instroom van dit volk komt de rot al bovenwater, zelfs ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:20 schreef karton2 het volgende:
[ afbeelding ]
Voeg deze ook maar toe: http://www.thelocal.at/20(...)-nye-sexual-assaultsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:20 schreef karton2 het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Het standpunt tegen dat associatieverdrag loopt nu ook echt dikke schade door hem op.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:12 schreef karton2 het volgende:
[..]
Komt ook zwaar te kort om de kar van GeenPeil te trekken. Viel een tijd terug bij Oog in Oog al zwaar door de mand, omdat hij qua feitenkennis te kort komt.
Het jochie dat vroeger altijd zijn medeleerlingen ging verklikken bij de juf. Ik zie het gewoon aan zijn hoofd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Door idioten als Van Jole begin ik weer meer sympathie te krijgen voor PVV tokkies, volgens mij is dat nou net niet zijn bedoeling.
Ach het is sws een hypocriete bende, niet teveel woorden aan vuil maken dus,quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat ze bij de VARA zo'n figuur bijna carte blanche geven met zijn gesubsidieerde blog. Het lijkt me toch dat dit leden kost.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het jochie dat vroeger altijd zijn medeleerlingen ging verklikken bij de juf. Ik zie het gewoon aan zijn hoofd.
Iets met eieren voor zijn geld.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:27 schreef MCH het volgende:
Echt absurde spelletjes worden er weer gespeeld om de gemoederen te sussen. Hoofd polizei Keulen die sowieso bijna met pensioen ging moet boete doen en dient ontslag. Echt niet van hogerhand ingeseind ofzo.
Het is wel heel opvallend dat het nu ineens op meerdere plekken tegelijk / kort achter elkaar is; alsof er echt een coördinatie bij is!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Na een jaar van constante instroom van dit volk komt de rot al bovenwater, zelfs ik had niet gedacht dat het zo snel zou gaan.
lol ja....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, mooi moment was dat. Je zag dat hij zich moest inhouden en bijna wou zeggen wat ben jij voor een mongool nav die vraag van de journalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |