Prima, ik ben toch geen huishoudSTER.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:49 schreef sacha het volgende:
[..]
dan vragen ze het maar aan mij!![]()
#AssePoetster
Waarom dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:45 schreef Molo het volgende:
Citroenzuur is beter voor je leidingen dan azijn
AH dankje, ook een ding dat ik nog niet weet. Toch zal ik niet citroenzuur bij de donkere was aanradenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:45 schreef Molo het volgende:
Citroenzuur is beter voor je leidingen dan azijn, bovendien meurt azijn.
Eiersnijder in combinatie met champignons of augurken gaat vaak mis, te hard en dan knappen er snaren.
Gelakt hout afnemen met sopje van groene zeep.
Zo, dat was mijn kritisch commentaar![]()
* Molo is verder overigens een waardeloze huisvrouw
Wat? Niet alles draait om koffie?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar draait niet alles om koffie
Australian koffiebonen, extra dark roastquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
De boontjes maken de smaak.. Dus de vraag welke zijn de lekkerste koffieboontjes ?
Ok goed voor de afvoerleidingen is mij ooit verteldquote:Op zondag 10 januari 2016 02:13 schreef knokkels het volgende:
Koffieprut! Hartstikke handig als je mieren hebt. Even kijken waar de mieren vandaan komen en dan daar koffieprut neerleggen. Kunnen ze niet tegen![]()
Schijnbaar ook goed als huidscrub. Als toevoeging voor tuinaarde.
Oh, en het restprodukt van de koffieprut he? Dat is prima te drinken. Eventueel aangevuld met suiker, melk, whiskey e.d.
Gaat dat niet verstoppen?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok goed voor de afvoerleidingen is mij ooit verteld
Geen kilos tegelijk iddquote:Op zondag 10 januari 2016 02:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaat dat niet verstoppen?
Beetje koffieprut met afwasmiddel mengen, en je aanrecht is weer schoon.
Ben benieuwd of dat ook met hout werkt. Ga ik morgen eens proberen. Tenzij ik wordt tegengehouden natuurlijk
Weer wat geleerdquote:Op zondag 10 januari 2016 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen kilos tegelijk idd
En goed spoelen...
Ook goed tegen wallen onder je ogen trouwens. Weet alleen niet precies meer hoe. In een theezakje geloof ikquote:Op zondag 10 januari 2016 02:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En
Ik heb idd wel een koffie facial scrub gehad...
Koffie in een theezakje?quote:Op zondag 10 januari 2016 02:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ook goed tegen wallen onder je ogen trouwens. Weet alleen niet precies meer hoe. In een theezakje geloof ik
Er zijn zakjes te koop waar je zelf thee in kan doen. Dus vast ook koffie.quote:
ah....... dat wist ik nietquote:Op zondag 10 januari 2016 23:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn zakjes te koop waar je zelf thee in kan doen. Dus vast ook koffie.
Ik gooi mijn gebruikte koffiedrap ook wel in de tuin. Goed voor planten en de asrde en slakken zijn er niet zo dol op.
Ach in de voorchristelijke tijd deden ze zoiets ook.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:11 schreef FANN het volgende:
Mijn moeder vertelde wel eens dat ze altijd de nageboortes in de tuin begroef en dat dat goed was
voor de plantjes![]()
Tuin stond er wel goed bij en mijn moeder had 9 kinderen![]()
dus het zal wel
Recepten?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach in de voorchristelijke tijd deed
en ze zoiets ook.
En placenta zitten boordevol voeding. Je kunt er zelfs recepten voor vinden.
Over smaak valt te twisten.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:43 schreef Mairo het volgende:
Dus blauw pakje, Action. Succes en sry..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |