quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:32 schreef Tommeke het volgende:
Alleen ben ik zo'n autist dat ik alleen maar naar die knik kan kijken
Het was meer huilen dan rijdenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:57 schreef dop het volgende:
[..]
neu man is helemaal niet lang alleen mager56 past hem.
Heb hem naast Andy zien rijden scheelt echt niet veel volgens mij
Ze hebben inderdaad opeens een redelijk assortiment sportvoeding staan bij de Action.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef poiuytr het volgende:
Vanmiddag langs de Action geweest om daar iostone sportdrank te kopen, puur om te proberen. Moet zeggen dat het niet heel veel anders smaakt dan sportvoeding istone drank wat ik anders altijd drink en nog 3 zakken van heb. Sportvoeding zak bestaat uit 600 gram en kost 9,95¤, de isotone drank van de Action 400 gram voor 3¤. Heb ook maar een reep meegenomen om te proberen, deze voelt behoorlijk slap in vergelijking met de repen van sportvoeding. A.s. weekend even kijken hoe die smaakt.
Heb jij die GPS-track? Ziet er uit als een fantastische tocht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De GPS tracks hiervan ga ik zeker bewaren voor een vakatietochtje....maar misschien wil iemand deze tiocht wel 'officieel' gaan doen, het klinkt best episch....
http://torino-nice.weebly.com/about.html
WATquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:20 schreef Patroon het volgende:
Ik heb in de verkoop een Sram Red22 crankstel met Quarq ELSA. Ding is een paar maanden gebruikt. ¤ 699,- BB30, 172,5mm en 53/39 (inclusief bladen). Nieuwprijs op dit moment ¤ 1600,-
Dit is niet die van mij.quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
WAT
Ga je powerloos door het leven?
Al getipt, maar BB30 gaat niet werken in frame met BSA bottombracket.quote:
Patty rijd met stages..quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
WAT
Ga je powerloos door het leven?
Ik weet net aan hoe een powermeter werkt, laat staan dat ik weet wie waarmee rijd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:47 schreef the_critic het volgende:
[..]
Patty rijd met stages..
Die quark heb je toch al eens eerder aangeboden hier?? van een maatje? is ie hem nogsteeds niet kwijt of is dit weer van iemand anders?!
Rij ik met stages? Wist ik niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:47 schreef the_critic het volgende:
[..]
Patty rijd met stages..
Die quark heb je toch al eens eerder aangeboden hier?? van een maatje? is ie hem nogsteeds niet kwijt of is dit weer van iemand anders?!
Zelfde maatje volgens mij. Ik had gister een lezing van dat maatje. Ging over bikefitting.quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:47 schreef the_critic het volgende:
[..]
Patty rijd met stages..
Hij is de eindbaas van de bikefittersquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zelfde maatje volgens mij. Ik had gister een lezing van dat maatje. Ging over bikefitting.
Nu weet ik daar wel aardig wat van af, al zeg ik het zelfMaar het was erg leerzaam!
Ik heb daar ook zo'n schurfthekel aan! Vorige maand had ik de oude fiets van m'n meisje op MP staan. Erg nette fiets, paar jaar oud maar wel met nieuwe Aksium wielen, banden, zadel. Ketting en cassette nog goed. Alles helemaal nagelopen zodat ie helemaal goed was. Dus flink m'n best op gedaan om hem in goede staat te brengen om hem zo goed te kunnen verkopen...quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:59 schreef 2016 het volgende:
Marktplaatsbieders die vragen naar de absolute bodemprijs.
1000 euro bij de prijs optellen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb daar ook zo'n schurfthekel aan! Vorige maand had ik de oude fiets van m'n meisje op MP staan. Erg nette fiets, paar jaar oud maar wel met nieuwe Aksium wielen, banden, zadel. Ketting en cassette nog goed. Alles helemaal nagelopen zodat ie helemaal goed was. Dus flink m'n best op gedaan om hem in goede staat te brengen om hem zo goed te kunnen verkopen...
Krijg ik een uur nadat ik hem erop het staan van zo'n pipo een mail met de vraag wat m'n uiterste prijs is
Snappen zulke lui dan niks van handel?
Voor jou maar 450 euro erbij. Dat is pas fantastisch!quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1000 euro bij de prijs optellen.
Net als iemand die nadat je een prijs afgesproken hebt via de mail op locatie er wat af wilt halen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Voor jou maar 450 euro erbij. Dat is pas fantastisch!
Uiteraard. Maar bellen dat je een zadel van 150 euro wel voor 2 tientjes komt halen of nadat je per mail/telefoon een prijs afspreekt nogmaals afdingen vind ik een nogo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:32 schreef kaasplankje het volgende:
Tja handel is handel jonges als jullie daar niet mee om kunnen gaan moet je niet iets op mp verkopen. Tis een koper vrij proberen af te dingen en jouw vrijheid daarop nee te antwoorden.
Ligt er natuurlijk ook aan wat de staat is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Net als iemand die nadat je een prijs afgesproken hebt via de mail op locatie er wat af wilt halen.
Kunnen we het bedrag niet afronden naar 400 euro?
Nee, wel naar 500
Ja vind ik ook. Je weet ook dat je als koper sterker staat als iemand bij je langs komt die nog wil afdingen. Die persoon komt toch ook niet graag voor niks afgereisd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan wat de staat is.
Iets wat op de foto toch beter leek dan in het echt, heb ik ook wel eens gedaan. En proberen kam altijd natuurlijk
De waarde van een gebruikte fiets (of onderdelen) is ook nogal discutabel natuurlijk. Een verkoper kan daar een heel verkeerd beeld van hebben. De prijs waarvoor ze worden aangeboden is ook vaak niet hetzelfde als wat er uiteindelijk voor betaald wordt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:09 schreef cafca het volgende:
Als verkoper, ja.
Maar 150 euro bieden op een fiets die 1000 euro waard is, vind ik ook wel een beetje lomp.
Klopt, maar zowel de vraagprijzen als de biedingen zijn op MP soms wel erg buiten verhoudingquote:Op donderdag 14 januari 2016 11:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De waarde van een gebruikte fiets (of onderdelen) is ook nogal discutabel natuurlijk. Een verkoper kan daar een heel verkeerd beeld van hebben. De prijs waarvoor ze worden aangeboden is ook vaak niet hetzelfde als wat er uiteindelijk voor betaald wordt.
Ja net als mensen die bijv. gebruikte schoenen aanbieden waar ze eerst een maand met hun zweetkakken in hebben gezeten en denken dat ze nog veel waard zijn want nog haske nieuw endezo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt, maar zowel de vraagprijzen als de biedingen zijn op MP soms wel erg buiten verhouding
Volgens mij is hij een keer gevallen met die fiets. Op zijn hoofd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:39 schreef kaasplankje het volgende:
Goede dag,
Bij deze bied ik aan deze giant tcr vol carbon met 86 hoog carbon velgen.
Afmontage shimano 105. Met een compact crenk van carbon. Zadel in hoogte verstelbaar Door middel van speecers. En fly dek rox 5.0
Dit fream is in perfecte staat.
Bellen mag
http://link.marktplaats.nl/m1008824655
Heb ik dus serieus een keer gehad. Knakker kwam langs om iets op te halen. Had die lullo gewoon expres te weinig geld meegenomen om zo er nog iets proberen eraf te halen. Die kon dus onverrichte zaken terug naar huis of langs de pinautomaat. UIteindelijk is die maar langs de pinautomaat gegaan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Net als iemand die nadat je een prijs afgesproken hebt via de mail op locatie er wat af wilt halen.
Kunnen we het bedrag niet afronden naar 400 euro?
Nee, wel naar 500
Ja idd, heb laatst een camera gekocht via MP (ligt nog op het postkantoor) maar vergt toch wel een behoorlijk portie vertrouwen in de ander.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:08 schreef Blik het volgende:
[..]
één van de grootste makken van Marktplaats vind ik dat je geen beoordelingen kunt geven aan mensen, zodat je geen idee hebt wat voor vlees je in de kuip hebt
Daarom hecht ik veel waarde aan het mailcontact voorafgaande aan een akkoord. Snelheid van antwoorden, interpunctie, taalgebruik, bereidheid tot verstrekken contactgegevens, etc. Wegen voor mij sterk mee in het scheppen van een beeld van de verkopende partij.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:17 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar vergt toch wel een behoorlijk portie vertrouwen in de ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |