Hoe breed is dat stuur?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:12 schreef Tommeke het volgende:
omdat ik al die onderdelen kan verkopen.
Snap ik wel, zelfs voor mij is het kiele kiele, slammed met -17 zit ik goed. Tarmac zou ik een -6gr moeten hebben en mss een spacertje.quote:Een 58 Allez heeft echt een te hoog balhoofd voor mij.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Tommeke het volgende:
Maar goed, ik heb die behoefte dan ook niet meer denk ik. Ik verkoop 't mezelf door te zeggen dat ik dan een perfect passende en super rijdende fiets heb waar ik zeker 5 jaar mee vooruit kan.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:32 schreef Tommeke het volgende:
Alleen ben ik zo'n autist dat ik alleen maar naar die knik kan kijken
Het was meer huilen dan rijdenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:57 schreef dop het volgende:
[..]
neu man is helemaal niet lang alleen mager56 past hem.
Heb hem naast Andy zien rijden scheelt echt niet veel volgens mij
Ze hebben inderdaad opeens een redelijk assortiment sportvoeding staan bij de Action.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef poiuytr het volgende:
Vanmiddag langs de Action geweest om daar iostone sportdrank te kopen, puur om te proberen. Moet zeggen dat het niet heel veel anders smaakt dan sportvoeding istone drank wat ik anders altijd drink en nog 3 zakken van heb. Sportvoeding zak bestaat uit 600 gram en kost 9,95¤, de isotone drank van de Action 400 gram voor 3¤. Heb ook maar een reep meegenomen om te proberen, deze voelt behoorlijk slap in vergelijking met de repen van sportvoeding. A.s. weekend even kijken hoe die smaakt.
Heb jij die GPS-track? Ziet er uit als een fantastische tocht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
De GPS tracks hiervan ga ik zeker bewaren voor een vakatietochtje....maar misschien wil iemand deze tiocht wel 'officieel' gaan doen, het klinkt best episch....
http://torino-nice.weebly.com/about.html
WATquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:20 schreef Patroon het volgende:
Ik heb in de verkoop een Sram Red22 crankstel met Quarq ELSA. Ding is een paar maanden gebruikt. ¤ 699,- BB30, 172,5mm en 53/39 (inclusief bladen). Nieuwprijs op dit moment ¤ 1600,-
Dit is niet die van mij.quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
WAT
Ga je powerloos door het leven?
Al getipt, maar BB30 gaat niet werken in frame met BSA bottombracket.quote:
Patty rijd met stages..quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
WAT
Ga je powerloos door het leven?
Ik weet net aan hoe een powermeter werkt, laat staan dat ik weet wie waarmee rijd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:47 schreef the_critic het volgende:
[..]
Patty rijd met stages..
Die quark heb je toch al eens eerder aangeboden hier?? van een maatje? is ie hem nogsteeds niet kwijt of is dit weer van iemand anders?!
Rij ik met stages? Wist ik niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:47 schreef the_critic het volgende:
[..]
Patty rijd met stages..
Die quark heb je toch al eens eerder aangeboden hier?? van een maatje? is ie hem nogsteeds niet kwijt of is dit weer van iemand anders?!
Zelfde maatje volgens mij. Ik had gister een lezing van dat maatje. Ging over bikefitting.quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:47 schreef the_critic het volgende:
[..]
Patty rijd met stages..
Hij is de eindbaas van de bikefittersquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zelfde maatje volgens mij. Ik had gister een lezing van dat maatje. Ging over bikefitting.
Nu weet ik daar wel aardig wat van af, al zeg ik het zelfMaar het was erg leerzaam!
Ik heb daar ook zo'n schurfthekel aan! Vorige maand had ik de oude fiets van m'n meisje op MP staan. Erg nette fiets, paar jaar oud maar wel met nieuwe Aksium wielen, banden, zadel. Ketting en cassette nog goed. Alles helemaal nagelopen zodat ie helemaal goed was. Dus flink m'n best op gedaan om hem in goede staat te brengen om hem zo goed te kunnen verkopen...quote:Op donderdag 14 januari 2016 08:59 schreef 2016 het volgende:
Marktplaatsbieders die vragen naar de absolute bodemprijs.
1000 euro bij de prijs optellen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb daar ook zo'n schurfthekel aan! Vorige maand had ik de oude fiets van m'n meisje op MP staan. Erg nette fiets, paar jaar oud maar wel met nieuwe Aksium wielen, banden, zadel. Ketting en cassette nog goed. Alles helemaal nagelopen zodat ie helemaal goed was. Dus flink m'n best op gedaan om hem in goede staat te brengen om hem zo goed te kunnen verkopen...
Krijg ik een uur nadat ik hem erop het staan van zo'n pipo een mail met de vraag wat m'n uiterste prijs is
Snappen zulke lui dan niks van handel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |