Topictitels in de herhaling?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er zijn helemaal geen cadeaus meer
je kunt anders de mods van CUL even vragen.quote:
Ik heb geen idee wie de mods hier zijn..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:38 schreef Ole het volgende:
[..]
je kunt anders de mods van CUL even vragen.
Isabeau, minilotquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie de mods hier zijn..
moet je wel even zeggen wat de tt moet wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:41 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie de mods hier zijn..
jij kanndat toch ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:50 schreef Ole het volgende:
[..]
moet je wel even zeggen wat de tt moet worden
"McDonalds.NL #58: Met royale burgers"quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:50 schreef Ole het volgende:
[..]
moet je wel even zeggen wat de tt moet worden
Done!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
"McDonalds.NL #58: Met royale burgers"
goed bezigquote:
Maar wel kortingcodes voor de royal burgersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er zijn helemaal geen cadeaus meer
Ja, alleen een beetje jammer dat de easy order de streepjescode kennelijk niet wil lezen... en de alternatieve code staat er wel heel klein in.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar wel kortingcodes voor de royal burgers
Ja, de streepjescodes komen er ook bij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:25 schreef cb2013 het volgende:
Zelfscanner stuur je geen barcodes meer? Ik snap dat je via de barcode de code kan ontcijferen en tegenwoordig de code erbij staat. Maar vond het wel leuk.
Dan bel je op en zeg je dat je een klacht hebt.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:20 schreef marsmello het volgende:
Maestro Burger bestelt zonder sla (zat ook keurige een stickertje op met bonnetje zonder sla) en ja hoor zit er weer van die groene meuk op
Zet het op klacht.nlquote:Op zondag 10 januari 2016 21:20 schreef marsmello het volgende:
Maestro Burger bestelt zonder sla (zat ook keurige een stickertje op met bonnetje zonder sla) en ja hoor zit er weer van die groene meuk op
Waarom via klacht.nl?quote:
Heeft te maken met vergunningen volgens mijquote:Op zondag 10 januari 2016 21:36 schreef b2py het volgende:
Waarom heeft de Franse Mac wel bier en de Nederlandse niet?
Aha, jammer wel!quote:Op zondag 10 januari 2016 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heeft te maken met vergunningen volgens mij
Aah... dat verklaart een boelquote:Op zondag 10 januari 2016 21:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
KLB / Mensen op klacht.nl #15 Waar wij een misleidende forumnaam hebben
Jammer dat 'ie zo duur is.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]Lang geleden dat ik een hamburger zo lekker vond.
Ja, en dat ik best last krijg van de ui om de één of andere redenquote:
Net een McChicken royal op het plaatje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:27 schreef derLudolf het volgende:
Hmm die dikke patat ik wel es dikker geweest volgens mij, tenminste ik heb ze lekkerder gehad. Proefde maar weinig aardappelMc Chicken was OK, maar vind het echt jammer dat de Mac niet zoiets als de TenderCrisp heeft. Of hebben ze dat wel? Kom er niet zo vaak dus misschien hebben ze het wel
Zoiets dus
[ afbeelding ]
Die heeft een sesambroodje, er zit schoenzoolspek enquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:36 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Net een McChicken royal op het plaatje.
Eens! Zo jammer dat daar normaal geen sla en tomaat op zit! En de bacon is helemaal mooi meegenomenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
Die Royal QP, zo moet ie eigenlijk altijd zijn
Bacon zit toch niet op de Royal QP?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Eens! Zo jammer dat daar normaal geen sla en tomaat op zit! En de bacon is helemaal mooi meegenomen
Welk cadeau?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:42 schreef MutedFaith het volgende:
Er zit nu een spaarkaart in de app. 2x 'inchecken' (door de McWifi te gebruiken) voor een 'cadeau'.
Weer minder bezoekers voor de macquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:10 schreef defokkingfoker het volgende:
En vandaag is de dag dat MacDonalds de kerstcodes heeft geblokkeerd![]()
Rip Bigmac
Ben ook meteen richting de BK gegaanquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:56 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Weer minder bezoekers voor de mac
Een Royal medium menu voor ¤ 4,75, of 2 voor ¤ 9,50.quote:
Dat laatste staat een beetje onhandig in het artikel, maar de value-DEALS zijn vaak maar 5-10HK$ (en 10HK$ is ongeveer 81p), maar de goedkoopste Value-MEALS zijn (last time I checked) 22HK$, oftewel ongeveer 2,30-2,50¤, dus ongeveer 2 UK pound.quote:
quote:Japanse McDonald’s lanceert McChoco patat
McDonald’s Japan heeft een opmerkelijk alternatief voor mayonaise en ketchup bij de patat: chocoladesaus. De McChoco Potato, gedrenkt in witte en melkchocolade, wordt vanaf 26 januari in Japan aangeboden in de aanloop van Valentijnsdag.
Het frietje kost je omgerekend 2,59 euro. Volgens McDonalds moet de combinatie tussen zoet en zout een „heerlijke harmonieuze ervaring” zijn.
De Japanse tak van de fastfood-keten heeft wel vaker spraakmakende combinaties in de aanbieding. Zo serveerden ze eerder ’Shaka Shaka’ friet met kaassaus en baconstukjes.
http://www.telegraaf.nl/o(...)t_met_chocola__.html
lijkt mij echt ranzigquote:Op woensdag 20 januari 2016 14:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets voor in Nederland?
Ik zou er ook niet voor kiezen, eigenlijk.quote:
Sorry, overheen gekekenquote:
Ook met kipquote:Op donderdag 21 januari 2016 16:10 schreef ChilllayD het volgende:
In Spanje hebben ze het begrepende Big double cheese!
[ afbeelding ]
+ 3 McExtreme burgers. Volgens mij moet ik op vakantie!
Me want!quote:Op donderdag 21 januari 2016 16:10 schreef ChilllayD het volgende:
In Spanje hebben ze het begrepende Big double cheese!
[ afbeelding ]
+ 3 McExtreme burgers. Volgens mij moet ik op vakantie!
Of op de tafels laten staanquote:Op donderdag 21 januari 2016 17:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
De kliekjes bij de Mac vallen vaak wel tegen. Maar het valt wel op dat er nog best veel weggegooid wordt.
Oh, het afval wel graag in de bakken gooien, niet op straat.
in drachten staat hamburger 1,15 en hij staat niet op het euro knaller bord.quote:Op donderdag 21 januari 2016 23:48 schreef Appleboy het volgende:
Euroknallers mogelijk weg, McDonald's Leiden beestenmarkt word getest.
Daar is chili chicken ¤1,50
Klein fris ¤2,-
Alleen hamburger is nog wel ¤1,-
Daar gaan je budget klantenquote:Op donderdag 21 januari 2016 23:48 schreef Appleboy het volgende:
Euroknallers mogelijk weg, McDonald's Leiden beestenmarkt word getest.
Daar is chili chicken ¤1,50
Klein fris ¤2,-
Alleen hamburger is nog wel ¤1,-
Ze moeten de gemiste inkomsten van de kortingen uit December zeker terugverdienenquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
1.65 geloof ik, richtprijs voor een hamburger.
Ik dus. Het enige wat ik altijd koop bij de Mac is een hamburger of chili chicken voor een euroquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik dus. Het enige wat ik altijd koop bij de Mac is een hamburger of chili chicken voor een euro
bezopen iddquote:
Voor 50-60 cent haal je bij de AH ofzo even zo'n tube Zaanse Schans mayo, maar blijft natuurlijk diep-diep-diep-diep-DIEP triest dat je hier in NL uberhaupt extra moet betalen voor een miniscuul bakje saus, en dan ook nog zulke idiote bedragen ervoor vragen, is dan nog extra sneu natuurlijk ...quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:21 schreef cofox het volgende:
Bakje fritsaus 0,65 cent![]()
Ze zijn bij de mac hier NL al jaren de weg kwijt gebrek aan concurrentie in het verleden is de reden van de arrogante houding van de mac in NL.
Ik eet graag bij de Mac maar de prijzen in NL slaan gewoon nergens op daarnaast is de keuze uit producten hier ook om te janken. Het verschil tussen medium patat en een large is nauwelijks waarneembaar maar je betaalt wel extra.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor 50-60 cent haal je bij de AH ofzo even zo'n tube Zaanse Schans mayo, maar blijft natuurlijk diep-diep-diep-diep-DIEP triest dat je hier in NL uberhaupt extra moet betalen voor een miniscuul bakje saus, en dan ook nog zulke idiote bedragen ervoor vragen, is dan nog extra sneu natuurlijk ...
Alkmaar ook, alleen de hamburgers zijn dan 1,25.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:21 schreef Loll het volgende:
In Zwolle centrum zijn de euroknallers idd afgeschaft. Ze verkopen nog wel een hamburger voor 1,- en nuggets voor 2,- en een chilli chicken voor 1,50 onder de noemer "Great deals"
Vandaar ook de opkomst/populariteit van andere hamburgertenten in de grote steden die paar eurootjes duurder zijn, maar wel echt goede burgers serveren. En zelfs daar is de saus niet zo duur of zelfs inbegrepen in de prijs.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:21 schreef cofox het volgende:
Ze zijn bij de mac hier NL al jaren de weg kwijt gebrek aan concurrentie in het verleden is de reden van de arrogante houding van de mac in NL.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 15:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik koop er niks meer dit jaar, de menu's zijn zo klein en verouderd.
Dan is je vast ook opgevallen dat men op de burgers zelf veel minder saus doen in Amerika. De burgers in Nederland verzuipen in de saus vergeleken met Amerika. En daarnaast is de 'keuze' in saus in Amerika ook zeer beperkt: ketchup.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 13:39 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik eet graag bij de Mac maar de prijzen in NL slaan gewoon nergens op daarnaast is de keuze uit producten hier ook om te janken. Het verschil tussen medium patat en een large is nauwelijks waarneembaar maar je betaalt wel extra.
Toen ik voor het eerst in 1995 naar de US ging was ik verbaasd toen ik bij de kassa een lege beker kreeg (refill) en dat ik de saus zelf kon pakken. En een large menu is daar ook echt een large menu.
Gelukkig begint de Mac hier in NL langzaam de pijn te voelen en lopen de omzetten terug.
De euroknallers zijn een verplichting volgens de mcd franchise, dat de ondernemer daar de noemer great deals op plakt is zijn zaakquote:Op zaterdag 23 januari 2016 16:21 schreef Loll het volgende:
In Zwolle centrum zijn de euroknallers idd afgeschaft. Ze verkopen nog wel een hamburger voor 1,- en nuggets voor 2,- en een chilli chicken voor 1,50 onder de noemer "Great deals"
Volgensmij staat dat bakje fritesaus gewoon ergens in zo'n Excel-document van zo'n productmanagement-team als product waar ze flink winst op moeten maken, om de zoveel tijd moet de prijs iets omhoog zodat ze weer kunnen zeggen dat er meer winst wordt gemaakt, tot ze uiteindelijk inzien dat de klant 65 cent moet betalen voor een paar milliliter aan sausquote:Op zaterdag 23 januari 2016 00:21 schreef cofox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |