moet ik ook eens gaan kijken.Sowieso moet ik Rotterdam weer van dichtbij bekijken. Ik heb niet dat achterlijke 010-020 gedoe in mn harses, behalve als we tegen Feyenoord voetballen natuurlijk, maar al heel lang niet in Rotterdam geweest.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik moest vandaag in Rotterdam-Delfshaven zijn. Dus via Blaak moeten reizen, dus in de Markthal geweest
Ik moet ook weer eens.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:37 schreef borisz het volgende:
Mogge
Weer verloren van de kapper.
Was ook wel nodig
Wat ?quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:44 schreef borisz het volgende:
Drie punten. Verder vergeten vanavond.
Was kidding. Trusten boriszquote:
Leukquote:
Juf, hij slaat me.quote:
quote:
Moest even bijkomen van deze onderneming op de zondag!quote:
Het gelijke spel van Carpi tegen Interquote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gelijke spel van Carpi tegen Inter
010 is sowieso leukquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:42 schreef borisz het volgende:
Een reden om nog eens naar 010 te gaan.... Moet de Markthal nog eens bezoeken.
prima streek daarquote:Op zondag 24 januari 2016 23:01 schreef borisz het volgende:
Zo. Eindelijk Thuis
Wereldreis vanuit Heerenveen. Ongeluk tussen Meppel en Zwolle zorgde voor veel vertraging.
ik luisterquote:
Mogguh!quote:
Wij sporen nietquote:
Het was trouwens Vreselijk. Bij BNR en ook wel op 1 heeft hij leuke dingen gedaan, maar het slopen om het slopen...quote:
In Klaag, geloof ik, zijn ze ook niet mals. Maar daar is het klaagbaak voor. Zou er 2 minuten naar kunnen luisteren denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2016 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Het was trouwens Vreselijk. Bij BNR en ook wel op 1 heeft hij leuke dingen gedaan, maar het slopen om het slopen...
met de bus het land rond was echt leuk, jammer dat dat weg is van de dag dat was echt wat anders als redelijk dezelfde programma's. Sven Kockelman is ook al geen vooruitgangquote:Op maandag 25 januari 2016 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Het was trouwens Vreselijk. Bij BNR en ook wel op 1 heeft hij leuke dingen gedaan, maar het slopen om het slopen...
was t zo erg?quote:
Behalve de wereldreis besloot ook vannacht een auto te gaan toeteren. Politie was snel tp, maar voordat de auto stil was was het een uur later. De TD of een andere dienst moest ingezet worden om de auto stil te krijgen. Voordat ik sliep was het 1.30u oidquote:
lekker danquote:Op maandag 25 januari 2016 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Behalve de wereldreis besloot ook vannacht een auto te gaan toeteren. Politie was snel tp, maar voordat de auto stil was was het een uur later. De TD of een andere dienst moest ingezet worden om de auto stil te krijgen. Voordat ik sliep was het 1.30u oid
Vanmiddag vooral simpele kleine klusjes gedaan, want nadenken zat er niet echt meer in.
enige goede was dat hij die vervelende kerel die altijd belt over woorden/Namen heeft afgeblaftquote:Op maandag 25 januari 2016 10:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Krijg nou wat. Eerst de AH... nu ook aan het sjansen met de dames van de HEMA?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |