abonnement Unibet Coolblue
pi_159146928
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:51 schreef probeer het volgende:
Dus er gaan nu zelfs mensen naar de plek des onheils om detective te spelen?

... Echt waar? Iets met creepy sensatiezucht ...
Ach ik loop vaker in dat gebied en ik heb nog een hoofdlamp die ik moet uit testen.
De vorige keer wam ik er langs toen ik even bij dat rare stukje asfalt bij de afslag op de a 27 was gaan kijken en dan loop je er gewoon langs.

https://connect.garmin.com/modern/activity/998217628
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:08:36 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159146965
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Op dat stukje verwacht ik eerlijk gezegd nauwelijks wild tegen te komen.
Ik ook niet, daarbij is zo'n reepje bomen van 200 meter qua licht en donker een ander verhaal dan daar waar je werkelijk in het bos zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159146972
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 11:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe regelmatig jij 's nachts in het bos loopt, maar zelfs op de Veluwe, waar je kilometers van spoorlijnen en bebouwing vandaan kunt zijn, zie je in de nacht in het bos nog wel wat.
"Probeer het uit" lijkt me idd een goede suggestie.
Dat hangt ervan af hoe ver de bomen van elkaar af staan, hoe breed het pad is en of er bewolking is, etc, etc, etc.

De bomen in dat bos waar Dascha liep, staan redelijk dicht op elkaar. Het is daar dicht bebost, althans, dicht genoeg om het er in de nacht pikkedonker te worden.

Probeer jij het uit? Kost je slechts enkele uren. Even een retourtje Hilversum.
pi_159146982
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ach ik loop vaker in dat gebied en ik heb nog een hoofdlamp die ik moet uit testen.
De vorige keer wam ik er langs toen ik even bij dat rare stukje asfalt bij de afslag op de a 27 was gaan kijken en dan loop je er gewoon langs.

https://connect.garmin.com/modern/activity/998217628
Nog steeds iets heel anders dan specifiek naar die plek gaan met als enige doel om foto's te maken betreffende deze zaak.

Jij bent gewoon aan het wandelen/hardlopen en komt daar toevallig langs?
"Pools are perfect for holding water"
pi_159147801
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:08 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Dat hangt ervan af hoe ver de bomen van elkaar af staan, hoe breed het pad is en of er bewolking is, etc, etc, etc.

De bomen in dat bos waar Dascha liep, staan redelijk dicht op elkaar. Het is daar dicht bebost, althans, dicht genoeg om het er in de nacht pikkedonker te worden.

Probeer jij het uit? Kost je slechts enkele uren. Even een retourtje Hilversum.
Klopt helemaal, de strook vanaf de Utrechtseweg tot aan het spoor is bijna 400 meter
Na de slagboom is een open stukje terrein en daarna staan de bomen dicht op elkaar.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 16 januari 2016 @ 13:56:59 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159147950
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:50 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Klopt helemaal, de strook vanaf de Utrechtseweg tot aan het spoor is bijna 400 meter
Na de slagboom is een open stukje terrein en daarna staan de bomen dicht op elkaar.
300 meter is niet "bijna 400 meter". De Zandweg is tot het eind van het zandpad 300 meter, de Maartensdijkseweg van de Utrechtseweg tot het spoor 400 meter, maar die heeft ze niet gelopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159148056
de Zandweg tot aan het spoor



Maartensdijkseweg tot aan het spoor

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 16 januari 2016 @ 14:07:10 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159148108


Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 16 januari 2016 @ 14:08:02 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159148122
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:04 schreef StaceySinger het volgende:
de Zandweg tot aan het spoor

[ afbeelding ]

Maartensdijkseweg tot aan het spoor

[ afbeelding ]
Op de zandweg kun je niet tot aan het spoor komen... daarom was ze langs het hek gelopen.

Maar goed, ook je foto's geven meer dan duidelijk aan dat het niet de hele breedte van de strook bebost is, dat zal ongeveer zo'n 200 meter zijn, als het dat al haalt, van de open plek tot het spoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159148183
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op de zandweg kun je niet tot aan het spoor komen... daarom was ze langs het hek gelopen.

Echt waar? ik wist niet dat dat de reden was.
pi_159148536
Wat is nou het doel van dit topic? Er is werkelijk niets dat er op wijst dat er geen kwade opzet is, gewoon een onzeker meisje dat zelfmoord pleegt, of dacht je nu echt dat je het gaat lukken om ongezien een meisje de rails op te slepen, en daar ongezien mee weg te komen, nog maar afgezien dat je dat geen kilometers met iemand gaat slepen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_159149606
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:28 schreef raptorix het volgende:
Wat is nou het doel van dit topic? Er is werkelijk niets dat er op wijst dat er geen kwade opzet is
niets dat er op wijst dat er wel kwade opzet is bedoel denk ik :+
  Forum Admin zaterdag 16 januari 2016 @ 15:52:03 #238
232445 crew  Specularium
pi_159149971
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:28 schreef raptorix het volgende:
Wat is nou het doel van dit topic?
Doet er niet zo veel toe, als mensen hier detective willen spelen moet dat kunnen.

Degenen die het daar niet mee eens zijn moeten dit topic dan maar negeren.
pi_159150071
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Doet er niet zo veel toe, als mensen hier detective willen spelen moet dat kunnen.

Degenen die het daar niet mee eens zijn moeten dit topic dan maar negeren.
Is het dan niet beter om het van nws naar bnw te verplaatsen?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Forum Admin zaterdag 16 januari 2016 @ 16:09:42 #240
232445 crew  Specularium
pi_159150305
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:57 schreef marsan het volgende:

[..]

Is het dan niet beter om het van nws naar bnw te verplaatsen?
Is niet echt nodig.
  zaterdag 16 januari 2016 @ 16:55:34 #241
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_159151133
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Is niet echt nodig.
Waarom is het wel nodig om mijn constatering te verwijderen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_159151822
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 14:28 schreef raptorix het volgende:
.........gewoon een onzeker meisje dat zelfmoord pleegt..........
Er zijn twee opties. Dascha heeft zelfmoord gepleegd óf er zijn bij dit drama derden betrokken.

Waarom verzet tegen dit laatste?

Waarom er vanuit gaan dat Dascha onzeker zou zijn?

Haar ID en haar GSM zijn dicht bij elkaar gevonden op een locatie die niet erg fris overkomt.

Geeft dit laatste niet te denken?
pi_159152111
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 15:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Doet er niet zo veel toe, als mensen hier detective willen spelen moet dat kunnen.

Degenen die het daar niet mee eens zijn moeten dit topic dan maar negeren.
Er is met een goede reden een soortgelijke detective reeks gesloten. Deze reeks verloopt al bijna net zoals de K&L reeks met dezelfde speculerende leden. In deze sectie verwacht je eigenlijk een hoger niveau maar misschien zijn mijn verwachtingen gewoon te hoog
pi_159152123
die telefoon gooi je echt niet met een boog over het hek die boom in
en als ze hem er zelf heen had gebracht dan was die hond daar ook wel even gaan snuffelen
  Forum Admin zaterdag 16 januari 2016 @ 17:47:24 #245
232445 crew  Specularium
pi_159152313
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 16:55 schreef Falco het volgende:

[..]

Waarom is het wel nodig om mijn constatering te verwijderen?
Omdat klachten over andere users hier niet horen.
pi_159152318
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:39 schreef suzi1 het volgende:
die telefoon gooi je echt niet met een boog over het hek die boom in
en als ze hem er zelf heen had gebracht dan was die hond daar ook wel even gaan snuffelen
klopt helemaal
sterker nog > je ziet als het donker is die hele boom niet !!!!!
Toen ik er gisteren was kwam er nog een klein beetje omgevingslicht uit de woningen & flatjes,
maar na een uur of 1 's nachts zal dat bij iedereen uit zijn.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 16 januari 2016 @ 17:49:14 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159152360
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:47 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

klopt helemaal
sterker nog > je ziet als het donker is die hele boom niet !!!!!
Toen ik er gisteren was kwam er nog een klein beetje omgevingslicht uit de woningen & flatjes,
maar na een uur of 1 's nachts zal dat bij iedereen uit zijn.
Waarom zou je denken dat iemand haar telefoon weggooit met die boom als doel?

Daarbij is het een aanname dat het 's nachts wel donker zal zijn omdat "bij iedereen het licht uit zal zijn".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159152501
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom zou je denken dat iemand haar telefoon weggooit met die boom als doel?
zoals ik al eerder schreef, er is een grote kans dat iemand hem daar later heen heeft gebracht.

kan iemand zijn die hem eerder gevonden heeft
en na alle berichten erover toch is in gaan zien dat de ouders er misschien wel de nodige info uit terug kunnen halen
en verder niet met die telefoon in verband wilde worden gebracht. (als vedachte van wat dan ook)
pi_159152639
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:54 schreef suzi1 het volgende:

[..]

zoals ik al eerder schreef, er is een grote kans dat iemand hem daar later heen heeft gebracht.

kan iemand zijn die hem eerder gevonden heeft
en na alle berichten erover toch is in gaan zien dat de ouders er misschien wel de nodige info uit terug kunnen halen
en verder niet met die telefoon in verband wilde worden gebracht. (als vedachte van wat dan ook)
idd alles is nog mogelijk -
dit zegt Bernhard Jens erover. ,,We weten niet eens zeker of de telefoon daar wel al die tijd heeft gelegen.’’

In de uiterste hoek van een braakliggend terrein, bestemd voor nog een twee-onder-eenkapper, vonden jongetjes uit de straat er woensdagmiddag de iPhone van Dascha Graafsma. In een klimop die rond een boom woekert. Echt zo’n plekje op een stukje ’huttenbouwparadijs’ waar jochies wel en speurhonden niet komen. Want reken maar dat hier door de zoekhond van stichting Signi en speurhonden van de politie is gezocht, verzekert politiewoordvoerder Bernhard Jens. ,,We weten niet eens zeker of de telefoon daar wel al die tijd heeft gelegen.’’
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 16 januari 2016 @ 18:07:26 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159152793
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 17:54 schreef suzi1 het volgende:

[..]

zoals ik al eerder schreef, er is een grote kans dat iemand hem daar later heen heeft gebracht.

kan iemand zijn die hem eerder gevonden heeft
en na alle berichten erover toch is in gaan zien dat de ouders er misschien wel de nodige info uit terug kunnen halen
en verder niet met die telefoon in verband wilde worden gebracht. (als vedachte van wat dan ook)
Nee, die kans is helemaal niet groot, maar die kans is vooral gewenst als je een derde in deze zaak wilt betrekken.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat iemand anders de telefoon daar geplaatst zou hebben, ook geen vingerafdrukken of het ontbreken van vingerafdrukken.
Dit hele "iemand zal hem wel geplaatst hebben" is puur gebaseerd op het idee dat er sowieso wel iemand bij betrokken moet zijn, zie ook de "wat doet zo'n meisje daar alleen midden in de nacht" opmerkingen, en het feit dat men vindt dat je een telefoon niet zo ver kunt gooien....
Hoe ver dat "zo ver" dan precies is maakt niet uit, op basis van de beperkte informatie die bekendgemaakt is over haar route zijn er mensen die besloten hebben dat het niet kan.

Er is geen enkele andere bron dat er een derde bij betrokken moet zijn dan de eigen fantasie.
En die fantasie baseert dat weer op dingen als "wat doet zo'n meisje daar alleen?", maar dat ze uren later alleen op het spoor op een trein stond te wachten is nog veel vreemder, en dat is de officiële verklaring, waar ook de ouders zich inmiddels, op basis van de bewijzen, in kunnen vinden.

Als de ouders ook nog compleet in ongeloof waren dan had ik nog iets kunnen begrijpen van deze "zoektocht" naar een derde, maar niemand die kennis van de feiten heeft twijfelt, er wordt alleen getwijfeld en met ongeloof gereageerd door de mensen die geen kennis van het complete dossier hebben.
Dit is geen zaak waar de ouders nog steeds niet overtuigd zijn van de conclusie van de politie, of waar de ouders tegen een muur lopen bij de politie, deze zaak is gewoon rond voor de mensen die de feiten hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')