kut voor jequote:
Goeiequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
word je al zo gek dat je je haar uit je kop gaat trekken?
oh..laatmaar
Zwolle is ook gaafquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben verrader. Ik zoek kamer in Zwolle.
Goeie grap weer, moet je echt wat mee doen, hoe kom je eropquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
word je al zo gek dat je je haar uit je kop gaat trekken?
oh..laatmaar
geil alsje me zo noemtquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ff normaal doen jij gore asielzoeker
Uhh nee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
Zwolle is ook gaaf.
Koop je wel eens durum falafel bij die kababzaak op de Brink?
Als een echte redder, de SC reddenquote:
mwah... die t-shirt was wel accuraatquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goeie grap weer, moet je echt wat mee doen, hoe kom je erop
oh wacht jij komt nergens op
NIet echt... je bent een kneus... dat is allesquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
mwah... die t-shirt was wel accuraat
vertel ons meerquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
mwah... die t-shirt was wel accuraat
die heeft ie ook gevondenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gaat tegenvallen hoor, hij heeft google gevonden... dat is alles
komt van een 40+ die nog die-hard fokker is pleur toch op manquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
NIet echt... je bent een kneus... dat is alles
Het moet wel lukken. Was net hospiteren en een meisje bleek allemaal gemeenschappelijke vrienden en kennissen met de bewoners te hebben, dus denk dat die het wordt. En daarvoor en daarna waren ook al rondes.quote:
Awh butthurt, geniet van je jeugd manquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
komt van een 40+ die nog die-hard fokker is pleur toch op man
Leeeeukquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Het moet wel lukken. Was net hospiteren en een meisje bleek allemaal gemeenschappelijke vrienden en kennissen met de bewoners te hebben, dus denk dat die het wordt. En daarvoor en daarna waren ook al rondes.
Besef je wel dat je op een jongerenforum zit debiel ?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Awh butthurt, geniet van je jeugd manhier op fok!
Madquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Besef je wel dat je op een jongerenforum zit debiel ?
Kom jong, stop het bloeden, je aars kan niet handelquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
hoe kom jij erbij dat dit een forum speciaal voor jongeren isquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je snapt ook niets he, natuurlijk is mcnul een kneus, kijk hoe hij post gekquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:07 schreef TARDIS. het volgende:
Is McNulty nu de kneus?
Maar ik mag McNulty
Uitgaand van de gemiddelde leeftijd van de user.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe kom jij erbij dat dit een forum speciaal voor jongeren is
quote:
Zat 30plussers andersquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Uitgaand van de gemiddelde leeftijd van de user.
Uitgaande van het gemiddelde IQ zou je hier ook niet mogen postenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hospiteren in een kamer is zo kutquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Het moet wel lukken. Was net hospiteren en een meisje bleek allemaal gemeenschappelijke vrienden en kennissen met de bewoners te hebben, dus denk dat die het wordt. En daarvoor en daarna waren ook al rondes.
dus je trekt conclusies op basis van toevallighedenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
69quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag vandaag een post van iemand van 69
nooit geweestquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:11 schreef Chai het volgende:
Kan niet wachten tot ik een verzuurde vroeger was alles beter kut ben en legit mag FOK!en.
Frank is weer terecht?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt omdat jij een user bent waardoor mensen zeggen dat vroeger alles beter was.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nooit geweestik vind alles prima
zit niet echt op te letten, ben Star Wars aan het spelenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je snapt ook niets he, natuurlijk is mcnul een kneus, kijk hoe hij post gek
Leuk man, vieze casual.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zit niet echt op te letten, ben Star Wars aan het spelen
pew pew ik ben een stormtrooper
vroeger hadden we jou nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat jij een user bent waardoor mensen zeggen dat vroeger alles beter was.
Het gemiddelde zal nog steeds <30 zijnquote:
en nu?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het gemiddelde zal nog steeds <30 zijn
Maakt van Fok! nog steeds geen scholieren.comquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe is de gemiddelde leeftijd van het userbestand een toevalligheid?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dus je trekt conclusies op basis van toevallighedenjammer dit
Alleen in klb denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
de film was wel oke. heb em gezien in de bios, maar vond die nigger er niet echt bij passen..quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zit niet echt op te letten, ben Star Wars aan het spelen
pew pew ik ben een stormtrooper
qua IQ?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef BozeHaas het volgende:
Sws trekken mensen als wch het gemiddelde flink omhoog
je chargeertquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maakt van Fok! nog steeds geen scholieren.com
Dat je die nog opmerkt en niet afgeleid bent door zijn gigantische inhammen.quote:
Gelukkig ben ik dertigerquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
je chargeert
met 40 plus ben gewoon een fossiel hier
Is ook maar hoe je het ziet. Als je naar z'n gedrag kijkt...quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef BozeHaas het volgende:
Sws trekken mensen als wch het gemiddelde flink omhoog
Remqo zit helemaal niet bij de ME.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
je chargeert
met 40 plus ben je gewoon een fossiel hier
Geniet er nog van zolang het kanquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dertiger
maak dat de catkiller wijsquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dertiger
hardop gelachen, sorry tardis niet voor jou. Maar zijn haarlijn is nog oke hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je die nog opmerkt en niet afgeleid bent door zijn gigantische inhammen.
Komt omdat jij je gedraagt als een twintiger en er ook zo uit zietquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gisteren in 40+ leek het eerder 60+
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je die nog opmerkt en niet afgeleid bent door zijn gigantische inhammen.
Hadden mijn woorden kunnen zijn dit. Je merkte ook dat het Disney was.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
de film was wel oke. heb em gezien in de bios, maar vond die nigger er niet echt bij passen..
Ik geloof hem, hij liegt nooit.quote:
Nou ehm, eruit zien als 20-er niet meer hoor. Wel nog regelmatig 10 jaar jonger geschat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Komt omdat jij je gedraagt als een twintiger en er ook zo uit ziet
Oh jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Een baby ben ik wel vergeleken met jou stoffig mamoet fossiel dat je bent
Een kale mammoet heeft volgens mij nooit bestaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Een baby ben ik wel vergeleken met jou stoffig mamoet fossiel dat je bent
Hoopten die serveersters zo een hogere fooi te krijgen zeker?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou ehm, eruit zien als 20-er niet meer hoor. Wel nog regelmatig 10 jaar jonger geschat.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou ehm, eruit zien als 20-er niet meer hoor. Wel nog regelmatig 10 jaar jonger geschat.
wch is altijd een speciaal behoeftig gevalletje geweestquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een kale mammoet heeft volgens mij nooit bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |