Remqo zit helemaal niet bij de ME.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
je chargeert
met 40 plus ben je gewoon een fossiel hier
Geniet er nog van zolang het kanquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dertiger
maak dat de catkiller wijsquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dertiger
hardop gelachen, sorry tardis niet voor jou. Maar zijn haarlijn is nog oke hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je die nog opmerkt en niet afgeleid bent door zijn gigantische inhammen.
Komt omdat jij je gedraagt als een twintiger en er ook zo uit zietquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gisteren in 40+ leek het eerder 60+
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je die nog opmerkt en niet afgeleid bent door zijn gigantische inhammen.
Hadden mijn woorden kunnen zijn dit. Je merkte ook dat het Disney was.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
de film was wel oke. heb em gezien in de bios, maar vond die nigger er niet echt bij passen..
Ik geloof hem, hij liegt nooit.quote:
Nou ehm, eruit zien als 20-er niet meer hoor. Wel nog regelmatig 10 jaar jonger geschat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Komt omdat jij je gedraagt als een twintiger en er ook zo uit ziet
Oh jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Een baby ben ik wel vergeleken met jou stoffig mamoet fossiel dat je bent
Een kale mammoet heeft volgens mij nooit bestaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Een baby ben ik wel vergeleken met jou stoffig mamoet fossiel dat je bent
Hoopten die serveersters zo een hogere fooi te krijgen zeker?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou ehm, eruit zien als 20-er niet meer hoor. Wel nog regelmatig 10 jaar jonger geschat.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou ehm, eruit zien als 20-er niet meer hoor. Wel nog regelmatig 10 jaar jonger geschat.
wch is altijd een speciaal behoeftig gevalletje geweestquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een kale mammoet heeft volgens mij nooit bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |