Jij wilt geen blote tieten zien ?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:47 schreef Sked het volgende:
Doe maar gewoon geen Nederlandse films meer maken
Dat is het enige dat deze uitzending nog kan reddenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:47 schreef tralalala het volgende:
Straks Carice nog die d'r tieten laat zien?
zelfs die zou zo laag nog niet gaan zinkenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:47 schreef tralalala het volgende:
Straks Carice nog die d'r tieten laat zien?
Nog een Feyenoorder aan tafel ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Bos![]()
Jammer dat ie nooit meer bij VI aan tafel schuift.
Is ie ook wel hoor maar denk dat ie toen vnl. uit marketing technisch oogpunt aan tafel zat. Nu hij niet meer in de politiek zit zal hij wat minder de behoefte hebben om aan te schuiven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis meeIk vond hem ijzersterk toen hij nog vaste gast was.
Dat congres was het echt weerzinwekkend.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:19 schreef Martinello het volgende:
Goudeerlijk die Verhagen, en dan ook nog kameraad Eurlings erbij. Zeer geloofwaardig allemaal
We kunnen inderdaad wel stellen dat de Nederlandse politiek te kampen heeft met een Limburgerprobleem.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:19 schreef Martinello het volgende:
Goudeerlijk die Verhagen, en dan ook nog kameraad Eurlings erbij. Zeer geloofwaardig allemaal
Vond het wel vermakelijk eigenlijk.... met Henk Bleker als rising starquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat congres was het echt weerzinwekkend.
Alleen op keizer Frans I van Europa valt natuurlijk niks aan te merken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad wel stellen dat de Nederlandse politiek te kampen heeft met een Limburgerprobleem.
Aldehoer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad wel stellen dat de Nederlandse politiek te kampen heeft met een Limburgerprobleem.
''24 uur met ....'' vind ik wel een prima show met hem.quote:
Toch wel verantwoordelijk voor een paar van de meest geniale stukjes cabaret uit de Nederlandse geschiedenis.quote:
Om maar te kijken in een interview doodsaai inderdaad.quote:
Vreemd dat hij de VBL-award voor meest voorspelbare user heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervelend dat ik zo voorspelbaar ben he?
Gelukkig heb jij hier nooit last van.
Verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vervelend dat ik zo voorspelbaar ben he?
Gelukkig heb jij hier nooit last van.
Ik was zijn grootste fan, ik heb altijd als kind al op let's dance gedanst en zijn duet met tina was ook heel tof [...] wacht wat heeft hij ook muziek gemaakt in de 70squote:Op maandag 11 januari 2016 13:26 schreef danos het volgende:
Vandaag alle BN c-garnituur die Bowie de hemel in prijzen en die zich voordoen als grootste Bowie fans en totaal 'geschokt' zijn. Ik ga weer even overslaan.
Wacht, heeft hij ook na de 70's muziek gemaakt?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik was zijn grootste fan, ik heb altijd als kind al op let's dance gedanst en zijn duet met tina was ook heel tof [...] wacht wat heeft hij ook muziek gemaakt in de 70s
Je wens komt uit, die zit er vanavond.quote:
quote:De Wereld Draait Door staat vanavond helemaal in teken van het leven en de muziek David Bowie. De Britse zanger overleed zondag 10 januari op 69-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker. Onder andere regisseur Ivo van Hove, die vorige maand Bowies theaterstuk Lazarus regisseerde, zangeres Wende Snijders en Leo Blokhuis zitten vanavond aan tafel.
Tafelheer: Giel Beelen.
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wens komt uit, die zit er vanavond.
[..]
Ik voorspel Don Leo, Jett Rebel, Nico Dijkshoorn, die ouwe grijze zeur die ook altijd over muziek van vroegah komt praten, wie vult aan?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanavond de hele uitzending over David Bowie zeker?
Ja.. Kortom het kijken niet waard. Sentimenteel gelul en zogenaamd is iedereen 'geschokt' blablaquote:Op maandag 11 januari 2016 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanavond de hele uitzending over David Bowie zeker?
Ik denk Ivo van Hove, Jet Bussemaker, Leo Blokhuis, Thom Hoffman, Yuri Honing, Giovanca en Patricia Paay.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik voorspel Don Leo, Jett Rebel, Nico Dijkshoorn, die ouwe grijze zeur die ook altijd over muziek van vroegah komt praten, wie vult aan?
Ad Visser?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik voorspel Don Leo, Jett Rebel, Nico Dijkshoorn, die ouwe grijze zeur die ook altijd over muziek van vroegah komt praten, wie vult aan?
quote:Op maandag 11 januari 2016 17:49 schreef OProg het volgende:
En Henk Krol hoopt dat Joost Zwagerman net als de vorige keer over Bowie komt vertellen.
quote:
quote:Ad Visser: Bowies sterven ultiem kunstwerk
Bowie kijkt ongetwijfeld ‘met een prettig gevoel’ naar de buzz rondom zijn overlijden naar beneden, denkt Ad Visser die de legende vanaf het prille begin van diens carrière meemaakte.
,,Dit is het hoogste wat je als performer kunt bereiken: je eigen sterven tot kunstvorm maken. Ultiemer kan niet. Hier valt niet aan te tippen’’, verklaart Ad Visser.
Niets is toeval aan het feit dat Bowies nieuwste plaat Blackstar luttele dagen voor zijn dood is verschenen. ,,Maar een paar dagen en niet drie maanden bijvoorbeeld.’’ En dat hij voor de clip van het nummer Lazarus (eerste regel: I am in heaven) gemummificeerd in bed ligt. ,,Tijdens de ongetwijfeld 35 keer dat de opnamen van deze clip over moest, móet hij geweten hebben waar dit tegen die tijd tot gaan leiden. Hoe hier op social media gereageerd zou worden. Echt: als dit art is, valt hier niet aan te tippen.’’
En tegelijkertijd is het ook typisch Bowie om zich niet helemaal te geven. ,,Met deze plaat neemt hij afscheid van de wereld. Maar zijn echte sterven volgde daarna pas, en daar zien we natuurlijk niks van.’
Bron: Telegraaf
Herman Finkers ?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Toch een groot innovater. Zonder Bas hadden we geen Ernst & Bobbie, geen Samson & Gert, geen Keet & Koen.quote:
Dit.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:09 schreef alors het volgende:
ed alsof hij ze moest vertellen dat hun ouders of geliefde dood waren, toen hij ze belde over Bowie ____! Lachwekkend aanste
Al die geëmotioneerde bn-ers na het overlijden van een zanger, vind ik altijd wat gênant. Maar misschien komt het omdat ik weinig met de muziek van Bowie hebquote:
Mis je die vergoeding van 1000 euro ook nog eens.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:12 schreef richolio het volgende:
Dat is kut. Word je uitgenodigd voor DWDD, gaat Bowie dood. Dus word je gecancled voor deze man.
Maar uiteraard wist de redactie van dwdd dit al een tijd
Praten over oude muziekquote:Op maandag 11 januari 2016 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die ken ik ook alleen maar van oude muziek. Wat voor werk doet hij?
Ohjaquote:Op maandag 11 januari 2016 19:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mis je die vergoeding van 1000 euro ook nog eens.
Godverquote:Op maandag 11 januari 2016 19:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken David Bowie alleen van dat opkomstnummer van Ronnie Huybrechts.
Ik kan zijn muziek wel waarderen, maar dit heb ik afgezet.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Al die geëmotioneerde bn-ers na het overlijden van een zanger, vind ik altijd wat gênant. Maar misschien komt het omdat ik weinig met de muziek van Bowie heb
Peter R. is dus geen Bowie fan?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mis je die vergoeding van 1000 euro ook nog eens.
Waarom wordt ze uitgenodigd om te zingen als ze niet kan zingen?quote:
Nou ja goed ze kan best wel zingenquote:Op maandag 11 januari 2016 19:17 schreef Abed het volgende:
[..]
Waarom wordt ze uitgenodigd om te zingen als ze niet kan zingen?
thanxquote:Op maandag 11 januari 2016 19:18 schreef jcdragon het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wende_Snijders
Henk Krol probeerde hem vandaag te bellen maar hij nam niet opquote:Op maandag 11 januari 2016 19:21 schreef Pedroso het volgende:
Komt Joost Zwagerman nog ? Ook een groot Bowie fan.
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Henk Krol probeerde hem vandaag te bellen maar hij nam niet op
Hij hangt ergens rond met Antonie Kamerling.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:21 schreef Pedroso het volgende:
Komt Joost Zwagerman nog ? Ook een groot Bowie fan.
Gek zeg, als iemand waar je nauw mee samen hebt gewerkt dood is.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:28 schreef Snowsquall het volgende:
Die Belg zit er bij of ie zelf ook stervende is zeg....man man wat een depri (hij wist het gvd al heel lang!)
Daarom ook het nieuwe album, beetje Walter White achtig.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:29 schreef Pedroso het volgende:
Z'n nabestaanden zullen in ieder geval een flinke smak geld extra ontvangen uit de verkoop van z'n nieuwe album.
Leeftijdsgenoot he. En heeft ongetwijfeld het bed met 'm gedeeld vroeger.quote:
Nou ik denk dat ze het zo zouden ruilen voor hun vader/echtgenoot. Dochter is nog maar 15...quote:Op maandag 11 januari 2016 19:29 schreef Pedroso het volgende:
Z'n nabestaanden zullen in ieder geval een flinke smak geld extra ontvangen uit de verkoop van z'n nieuwe album.
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Bowie heeft hier wel een klasdiekertje neergezet hoor met Black Star. Album wat nog lang gaat bij blijven.
Omdat Moke duur was.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:31 schreef VXXLL het volgende:
Waarom duurt dit langer dan een minuut gvd
Ja zo'n verhaal verwacht ik wel. Of dat ze minimaal heel dichtbij wasquote:Op maandag 11 januari 2016 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Leeftijdsgenoot he. En heeft ongetwijfeld het bed met 'm gedeeld vroeger.
Zeg ook niet dat ze het leuk vinden maar mooi meegenomen in ieder geval.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze het zo zouden ruilen voor hun vader/echtgenoot. Dochter is nog maar 15...
Minimaal gepijpt denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zo'n verhaal verwacht ik wel. Of dat ze minimaal heel dichtbij was
Als ie ECHT geemotioneerd was kwam ie niet naar de studio!!quote:Op maandag 11 januari 2016 19:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gek zeg, als iemand waar je nauw mee samen hebt gewerkt dood is.
Jeroen Krabbé wil niet meer over doden spreken.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom zitten daar alleen maar nobodys aan tafel?
Precies. Bovendien had ie al geld zat.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze het zo zouden ruilen voor hun vader/echtgenoot. Dochter is nog maar 15...
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Als ie ECHT geemotioneerd was kwam ie niet naar de studio!!Maar het 'kijk mij' gehalte was toch net ff belangrijker.
![]()
Leo vindt het ook erg hoor
Ik vond Oplichters in het buitenland in Tokyo niet geweldigquote:Op maandag 11 januari 2016 19:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat zie ik liever dan boze Sylvana Simons.
Terwijl hij toch de beste vriend van Bowie wasquote:Op maandag 11 januari 2016 19:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jeroen Krabbé wil niet meer over doden spreken.
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tussen Adam en Tries in .quote:Op maandag 11 januari 2016 19:32 schreef VXXLL het volgende:
Waar maakte Bowie de meeste indruk?
Paay: In bed
Valt me nog mee dat zie die niet uitgenodigd hebben, om te vertellen dat hij een donkere vrouw heeft en halfbloed kind. Dat hij de 'race barrier' over ging en daarom een held is ofzoquote:Op maandag 11 januari 2016 19:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 11 januari 2016 19:34 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ik vond Oplichters in het buitenland in Tokyo niet geweldig
Sylvana gelooft in de one-drop theory. Dat kind is zwart want druppels zwart bloed.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat zie die niet uitgenodigd hebben, om te vertellen dat hij een donkere vrouw heeft en halfbloed kind. Dat hij de 'race barrier' over ging en daarom een held is ofzo
Als je goed kijkt zie je hoe dik jij bentquote:Op maandag 11 januari 2016 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je goed kijkt zie dat deze man een moedervlek heeft.
Bedankt, ik dacht dat het optische illusie was.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
In HD kun je het inderdaad zienquote:Op maandag 11 januari 2016 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
huhquote:Op maandag 11 januari 2016 19:36 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je hoe dik jij bent
Oh wacht, daar hoef je niet goed voor te kijken
Sorry, deze was te simpel
Ziet er prima uit toch.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier lijkt iets niet helemaal goed te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |