quote:Het is niet bekend of de man het toestel moet vergoeden.
De kosovaren ging het vooral om het geld voor de terugreis.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wanstaltig om telkens maar het woord 'vluchteling' te gebruiken terwijl nu wel blijkt dat het gewoon allemaal ordinaire uitkeringseisers zijn.
Zelf maar boten charteren en ze via de lange weg naar huis sturen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De kosovaren ging het vooral om het geld voor de terugreis.
Volgens mij zijn die landen al geschrapt van de lijst van onveilige landen in Duitsland, er was even iets vergeten nadat de oorlogen daar waren beëindigd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zelf maar boten charteren en ze via de lange weg naar huis sturen.
Weer een voorbeeld van het feit dat er tussen de huidige vluchtelingen heel veel economische vluchtelingen zitten. Je kan het hen niet kwalijk nemen maar daar is de asielzoekersregeling niet voor bedoeld. Succes trouwens met het laten vergoeden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:26 schreef George_Zina het volgende:
Vluchteling stuurt TV op naar huis
[ afbeelding ]
Een vluchteling in een asielzoekerscentrum in de Duitse plaats Salching in Beieren heeft een televisie van de muur geschroefd en doodleuk opgestuurd naar zijn familie in Kosovo. Dat meldt vandaag een lokale krant.
Volgens de politie in Salching hadden de beheerders van het centrum aanvankelijk niets in de gaten. De verdwijning werd pas later opgemerkt.
De 33-jarige Kosovaar bekende zijn daad al vlot tegen de beheerders, aldus de politie. De tv heeft een waarde van 350 euro. Het is niet bekend of de man het toestel moet vergoeden. (ANP)
Bron
![]()
Dan vraag ik me wel af hoe hij het versturen heeft betaaldquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:41 schreef Woestijnvos het volgende:
Die man heeft geen geld, die kan dus niets vergoeden.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Hexagon het volgende:
Kan zo bij de PvdA of VVD lid worden zie ik al.
Dat is geen enkel probleem.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Hexagon het volgende:
Kan zo bij de PvdA of VVD lid worden zie ik al.
Dit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:42 schreef Childofthe90s het volgende:
Als iemand zich meldt bij een centrum en zegt dat hij uit Kosovo komt, waarom staat dan niet gelijk de bus klaar om hem terug naar huis te rijden?
En waarom is het zo arm?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:55 schreef George_Zina het volgende:
De natuur ziet mooi uit in Kosovo maar zonder werk/kansen kan dat geen mens schelen. Een van de armste landen in Europa.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gaat al jaren slecht met de economie van het zeer jonge land. Zo'n 30% van de Kosovaren is werkeloos (officiële prognoses) maar maak daar maar voor de zekerheid 40% van. Ik weet wel zeker dat ze in Kosovo geen deugdelijke registratie op touw hebben kunnen neerzetten. De hoogopgeleide Kosovaren wonen voornamelijk in Duitsland en Zwitserland. De EU stopt jaarlijks honderden miljoenen euro's in het landje en helpt ze met het opzetten van een rechtsstaat en tal van andere zaken. En natuurlijk welke bedrijf gaat investeren in een land dat bol staat van corruptie en criminaliteit!? Maar goed vorig jaar is een associatieverdrag getekend tussen de EU en Kosovo. Wie weet kunnen ze daar een beetje profijt van trekken en hun economie wat uit de slop trekken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |