SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis wel echt groene poep trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fap,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de nieuwe ritmes, kindjes-uit-hun-hum, Kris' zielige meisje en iedereen die ik vergeten ben.
Cho, wat een heerlijke dag!![]()
Hier verder weinig te vertellen, N. is weer vrolijk, speelt lief, heeft medeklinkers ontdekt en is daarbij spontaan de klinkers vergetenen gaat zo hopelijk even slapen in plaats van alleen maar kletsen en gillen in bed.
![]()
Ja dit, daarom vroeg ik het. Maar laat dat alsjeblieft heel goed nakijken door een lk. Ik ben bij een lk geweest wegens dezelfde problemen, en zij heeft alleen maar geluisterd naar de klachten en daar haar conclusie uit gehaald zonder verder onderzoek. Ik vermoed dat mijn productie daardoor aan de lage kant is inmiddels. G zijn poep is op t oog nog steeds groen af en toe, maar als je t uitsmeert is t geel, en dat was bij mij destijds ook al het geval. Dus ik weet niet of ik ooit echt overproductie heb gehad..quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:30 schreef Cholula het volgende:
Zusje je geeft bv toch? Je zou overproductie kunnen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: lekker slapen onder de regenkap O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, ik wil dat ook op de meet maar ik heb niemand op Facebook. Willik verandering in brengen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:25 schreef Selvaria het volgende:
Bijgelezen na mijn eerste werkdag in 3 weken weer!
Grappig inderdaad van dat herkennen van eigenlijk totaal onbekende mensen/baby's. Volgens mij voel ik me straks op de met alsof ik omringd ben door bekende Nederlanders omdat ik jullie allemaal al zovaak voorbij heb zien komen hier of op FB.![]()
wat is je fb?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:57 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Zeg, ik wil dat ook op de meet maar ik heb niemand op Facebook. Willik verandering in brengen!/nietzostillehint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Krisvc op 08-01-2016 06:28:48 ]Want het leven is niet meer dan een sprookje
Dat is inmiddels ook een ex collega van mijquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef Mariposas het volgende:
He wij hebben een gemeenschappelijke vriend, is een oud collega van mij.Bas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vooral veel spuien hier, dat kan al helpen!
Luna, wat fijn dat je straks meer vrije tijd hebt in de avonduren. En wat een lieve foto zo, smelt! Slapende kindjes zijn echt zo vreselijk lief gewoon.
1StGirl, fijn dat het wat beter gaat. Ben je een koemelk vrij dieet aan het volgen?
Twist: ik snap je bedoel wel maar het schoot mij even in het verkeerde keelgat. Ik ben redelijk 'on edge' merk ik. Misschien een goede reden om die hele rechtszaak links te laten liggen.
Ik ga voorlopig even ophouden met het hier over dat soort zaken te hebben. Ik heb het idee dat ik hier redelijk vaak met dingen aan kom zetten die amper met baby's te maken hebben en voel me een beetje een dramaqueen. Ik werk mezelf gewoon op de zenuwen, kan me voorstellen dat ik andere mensen ook irriteer.![]()
Dus ja, baby's! Kom op met die lieve foto's mensen.
![]()
Haha wij ook, zag ik in m'n SS strooptocht!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef Mariposas het volgende:
He wij hebben een gemeenschappelijke vriend, is een oud collega van mij.Bas.
Nee, vorige week. Live slaapt zequote:Op donderdag 7 januari 2016 21:47 schreef LuDann het volgende:
Sterkte Kris!
Ik snap je Mineola, maar het voelt voor mezelf even niet fijn. Ik wil hier niet de grote LuDann show van maken en zo voelt het wel een beetje nu.
Saskia, is dit live right now?Vet schattig.
Das zeker ook lief. En een goed idee. Trusten!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:48 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Nee, vorige week. Live slaapt zeook lief!
Dat klinkt goed Daui! Slapen ze ieder in een eigen bedje of samen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:04 schreef Daui het volgende:
Wij zijn gister op werkbezoek geweest. Heel avontuur want werk is meer dan een uur reistijd. Maar was heel leuk.
Ooooo en sinds een week heb ze tussen 6 en 9 uur savonds tankuurtje en werken ze liters melk naar binnen maar dan slapen ze tot 5 uur de volgende ochtend. Relaxed![]()
Cassandra sterkte!
Enne leuke foto's allemaal!
Geen tips helaas. Maar wel beterschap gewenst!quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:09 schreef ingee het volgende:
Hoi! Ik kom gezellig egoposten.
R kotst alles onder, zielig! Komt denk ik van het slijm, ze is snotverkouden. Iemand nog antikotstips?
Temperatuur veranderen? Rechtop zetten ipv liggen? Samen douchen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:07 schreef silliegirl het volgende:
Ik kom weer even met een vraag:
W. Vindt sinds een week ofzo dat het badje lava is. Hij vond het eerst heerlijk, maar van de een op andere dag ist drama. Iemand een idee wat ik eraan kan doen?
Ik heb een paar keer een poging gedaan. Toen hield hij hem niet in zijn mond. Maar dat was denk ik in de eerste maand of zo nu ik erover nadenk. Daarna niet meer geprobeerd. Mijn moeder paste gisteren op en had nog een bibi speen liggen van S. Vanmiddag was hij onrustig en ik dacht laat ik dat speentje eens pakken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:02 schreef Malteser het volgende:
voor Cassandra. Ik bewonder je geduld.
voor LuDann. Schrijf wat je wilt schrijven. Mocht men zich er aan irriteren, dan leest men er wel overheen zonder te reageren. Het lijkt me goed dat je lekker blijft spuien hier, want zo gemakkelijk heb je het niet.
SaskiaR, wat een leukerd!
Estrys, heeft hij tot nu toe nog niet eerder een speen gehad? Of wilde hij hem eerder niet?
Vindt hij het in bad niet leuk of als hij er uit moet? L haatte het badje, maar toen we iets kouder water gebruikten vond hij het wel tof. Maar we zijn toen ook ipv het badje de Tummytub gaan gebruiken, daar kan het ook mee te maken hebben gehad. Ik vind douchen eigenlijk nog het fijnst, en L ook.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:07 schreef silliegirl het volgende:
Ik kom weer even met een vraag:
W. Vindt sinds een week ofzo dat het badje lava is. Hij vond het eerst heerlijk, maar van de een op andere dag ist drama. Iemand een idee wat ik eraan kan doen?
ZO leuk!quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:22 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook tegen Inge, dat we ook naar jou willen! Dus dat doen we binnenkort!
Fijn dat hij de speen nu wel pakt (en in slaap valt!).quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een poging gedaan. Toen hield hij hem niet in zijn mond. Maar dat was denk ik in de eerste maand of zo nu ik erover nadenk. Daarna niet meer geprobeerd. Mijn moeder paste gisteren op en had nog een bibi speen liggen van S. Vanmiddag was hij onrustig en ik dacht laat ik dat speentje eens pakken.en hij sliep. Vanavond dus weer.
De pink wilde hij de laatste twee weken ineens niet meer. Dochter sabbelt op haar eigen vinger al vanaf de eerste maand. De twee mannen liever een speen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef Mariposas het volgende:
Speentjes. Ik heb nu denk ik 8 verschillende spenen en hij moet ze allemaal echt niet. Alleen onze pink. Nouja dat is wel het minst verslavingsgevoelige.
Dit! Maar Twix wil ook geen pink. Hij wil zijn eigen hand en wordt nijdig dat het hem niet lukt deze geheel in zijn mond te stoppen. Na een tijdje geeft hij het dan op en kiest voor een paar vingers.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef Mariposas het volgende:
Speentjes. Ik heb nu denk ik 8 verschillende spenen en hij moet ze allemaal echt niet. Alleen onze pink. Nouja dat is wel het minst verslavingsgevoelige.
Ben je in het zwembad geweest met de kleine? Hoe was dat en hoe heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Never mind ik las bed ipv bad.geen tips, wij douchen altijd. Maar sinds t zwembad vindt hij het bad ook fijn
Ze sliepen samen in 1 bed maar dat past allang niet meer. Sommige mensen slapen graag met hun armen wijd of gaan wapperen in hun slaapquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:09 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat klinkt goed Daui! Slapen ze ieder in een eigen bedje of samen?
mijn man doet baby zwemmen op zondag vanaf acht weken oud. Ik kleed G om en geef hem dan aan mijn man. Zelf zwem ik niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:21 schreef Daui het volgende:
[..]
Ben je in het zwembad geweest met de kleine? Hoe was dat en hoe heb je dat gedaan?
Het bad.. Zodra hij het water raakt begint gekrijs.. Misschien zo'n tummytub proberen idd..quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Vindt hij het in bad niet leuk of als hij er uit moet? L haatte het badje, maar toen we iets kouder water gebruikten vond hij het wel tof. Maar we zijn toen ook ipv het badje de Tummytub gaan gebruiken, daar kan het ook mee te maken hebben gehad. Ik vind douchen eigenlijk nog het fijnst, en L ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |