abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158906236
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_158906469
Cassandra let it gooooo!
Laat dat kolven los. Als het lukt is dat tof, lukt het niet dan komt het ook goed!
Die was in de droger kan morgen of vannacht ook wel en anders draai je hem morgen nog een keer. Niet milieubewust, wel makkelijk voor een keer.
War eten betreft: thuisbezorgd.nl bestellen en desnoods op bed op eten.
Wat je man aangaat: ik denk dat je je grenzen moet aangeven en daar niet van af wijken. Ik heb niet makkelijk praten, mijn man werkt minstens zestig uur per week en is elke dag met zijn zaak bezig. Hij maakt echter wel bewust tijd voor mij en voor zijn zoon.
:*
pi_158906481
Ah cassandra :*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis wel echt groene poep trouwens ;).
pi_158906578
Bijgelezen na mijn eerste werkdag in 3 weken weer!

Wat een supertoffe foto van Sjaak, R., N. en L. O+ Zo gezellig lijkt me dat!

Grappig inderdaad van dat herkennen van eigenlijk totaal onbekende mensen/baby's. Volgens mij voel ik me straks op de met alsof ik omringd ben door bekende Nederlanders omdat ik jullie allemaal al zovaak voorbij heb zien komen hier of op FB. :D

Cassandra,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fap,
SPOILER
:* voor de nieuwe ritmes, kindjes-uit-hun-hum, Kris' zielige meisje en iedereen die ik vergeten ben. :@

Cho, wat een heerlijke dag! O+

Hier verder weinig te vertellen, N. is weer vrolijk, speelt lief, heeft medeklinkers ontdekt en is daarbij spontaan de klinkers vergeten :D en gaat zo hopelijk even slapen in plaats van alleen maar kletsen en gillen in bed. :')
pi_158906708
Zusje je geeft bv toch? Je zou overproductie kunnen hebben.
pi_158906941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:30 schreef Cholula het volgende:
Zusje je geeft bv toch? Je zou overproductie kunnen hebben.
Ja dit, daarom vroeg ik het. Maar laat dat alsjeblieft heel goed nakijken door een lk. Ik ben bij een lk geweest wegens dezelfde problemen, en zij heeft alleen maar geluisterd naar de klachten en daar haar conclusie uit gehaald zonder verder onderzoek. Ik vermoed dat mijn productie daardoor aan de lage kant is inmiddels. G zijn poep is op t oog nog steeds groen af en toe, maar als je t uitsmeert is t geel, en dat was bij mij destijds ook al het geval. Dus ik weet niet of ik ooit echt overproductie heb gehad..

Soms is even spuien ook al fijn O+
SPOILER
pi_158907365
:* voor Cassandra. Goed om op je strepen te staan, dit is geen doen.

*O* voor Cholula's fijne dag!

Hier alles nog steeds zijn gangetje. :) Ga vanaf volgende week iets meer uren werken bij mijn hoofdbaan. Vind ik fijn, want dat betekent dat ik mijn bijbaan op heb kunnen zeggen en niet meer in de avonduren hoef te werken! Maar ook dat Ketel iets meer naar de opvang gaat. Gelukkig heeft hij het daar nog steeds superfijn. Thuis krijgt hij nu al even broodkorsten en fruit, en vandaag ook voor het eerst bij de GO. Ging er goed in, blijkbaar! :Y)

Thuis broccoli rapleyen ging dan weer minder goed. Echt zo'n "bleh wat is dit nou weer :{w" blik. :')

SPOILER: lekker slapen onder de regenkap O+
pi_158910482
Luna, wat schattig zo! O+

Die 4-baby's-foto was trouwens ook tof! :D O+

MwC: bedankt voor de baking soda-tip! ^O^ het is nu (met maizena) gelukkig in elk geval 'dicht' en al wat minder rood, dus het lijkt de goede kant op te gaan, maar hou 'm zeker in m'n achterhoofd!

Cassandra: weet niet veel meer te zeggen dan heel veel sterkte eigenlijk :@ snap dat het enerzijds niet zo door kan gaan, maar snap ook dat je geen al te drastische stappen wil nemen :*

LuDann: ik denk dat mijn post nogal verkeerd overkwam als ik je reactie lees (en dan heb ik het overigens niet eens vóór de edit gelezen...). Zoals ik al zei: het was puur vanuit het advocaat-van-de-duivel-perspectief, dus leg het vooral naast je neer als je er niks aan denkt te hebben! ^O^ Was goed bedoeld, maar ja...
pi_158911096
Hallo!
Na lange radiostilte van mij toch maar weer eens reageren. Ik heb niet alles gelezen hoor, maar wel een aantal hele mooie foto's gezien.

Met kleine Ian gaat het nu steeds beter. Maagzuurremmers werken erg fijn. Kinderarts sluit KMA nog niet uit. Ook ben ik er achter gekomen dat mijn baby gewoon erg hard huilt. Het maakt niet uit waarom, het is altijd hard. Als hij honger heeft weet heel de straat het. Nu ik dat weet is het prettiger om mee om te gaan. Eerst dacht ik steeds dat er iets vreselijks aan de hand was. Als Ian echt pijn heeft hoor ik wel verschil tussen hard en hard.

Zusje, ik heb overproductie gehad. Ik merkte het vooral aan de groene poep en de hoeveelheid buikkrampjes en de enorme hoeveelheid die Ian aan kwam (ongeveer een pond per week). Hoe verlopen je voedingen? De symptomen zijn niet een op een over te nemen hoor.

Cassandra, ik snap je. Man heeft ook ooit zo'n uren gemaakt. Ik vond het verschrikkelijk en toen waren we nog maar met zijn tweeen.
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
pi_158911350
Ik zag leuke foto's van een viertal en van lunapuella :)

Cassandra :*

Estrys, 2 jarigen in 1 week dus? Leuk zeg, gefeliciteerd!

Beterschap aan iedereen die het kan gebruiken. Ik werd weer gebliksemd toen ik het waagde om zijn neus af te vegen.
pi_158911791
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:25 schreef Selvaria het volgende:
Bijgelezen na mijn eerste werkdag in 3 weken weer!

Grappig inderdaad van dat herkennen van eigenlijk totaal onbekende mensen/baby's. Volgens mij voel ik me straks op de met alsof ik omringd ben door bekende Nederlanders omdat ik jullie allemaal al zovaak voorbij heb zien komen hier of op FB. :D

Zeg, ik wil dat ook op de meet maar ik heb niemand op Facebook. Willik verandering in brengen! :Y /nietzostillehint
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_158911933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:57 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Zeg, ik wil dat ook op de meet maar ik heb niemand op Facebook. Willik verandering in brengen! :Y /nietzostillehint
wat is je fb?
pi_158911976
Straks weer weg

SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Krisvc op 08-01-2016 06:28:48 ]
pi_158912036
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:02 schreef Krisvc het volgende:
Straks weer weg
Toegevoegd! :)
pi_158912048
Toegevoegd. :) S.B. ben ik :P
pi_158912141
Toegevoegd! Ik ben die bontmuts met die witte streep over haar neus!

[ Bericht 89% gewijzigd door Bloesem. op 07-01-2016 21:51:23 ]
pi_158912199
Jullie zijn allemaal terug te herleiden door jullie baby's. O+
pi_158912293
Ik heb je ook toegevoegd!
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:13:17 #19
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158912312
He wij hebben een gemeenschappelijke vriend, is een oud collega van mij. :P Bas.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158912323
Ik heb ook nog bijna geen fb vriendinnetjes, maar ik weet jullie wel te vinden denk ik ;)

Mijn baby doet de banaan :) :) echt te cute!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_158912378
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef Mariposas het volgende:
He wij hebben een gemeenschappelijke vriend, is een oud collega van mij. :P Bas.
Dat is inmiddels ook een ex collega van mij :P
pi_158912426
Cassandra,

SPOILER
En vooral veel spuien hier, dat kan al helpen!

Luna, wat fijn dat je straks meer vrije tijd hebt in de avonduren. En wat een lieve foto zo, smelt! Slapende kindjes zijn echt zo vreselijk lief gewoon. O+

1StGirl, fijn dat het wat beter gaat. Ben je een koemelk vrij dieet aan het volgen?

Twist: ik snap je bedoel wel maar het schoot mij even in het verkeerde keelgat. Ik ben redelijk 'on edge' merk ik. Misschien een goede reden om die hele rechtszaak links te laten liggen.

Ik ga voorlopig even ophouden met het hier over dat soort zaken te hebben. Ik heb het idee dat ik hier redelijk vaak met dingen aan kom zetten die amper met baby's te maken hebben en voel me een beetje een dramaqueen. Ik werk mezelf gewoon op de zenuwen, kan me voorstellen dat ik andere mensen ook irriteer. :')

Dus ja, baby's O+ ! Kom op met die lieve foto's mensen. :D
pi_158912446
Kris toevoegen gaat. :9
pi_158912520
I feel so populair :9 *O*

En nu ga ik slapen en me voorbereiden op de 13 voedingen die ik verwacht vannacht. :W
pi_158912767
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef Mariposas het volgende:
Haha wij ook, zag ik in m'n SS strooptocht!

Cassandra, ik was er allang klaar mee geweest dus ik heb bewondering voor je geduld. Sterkte!

En LuDann, wat mij betreft alle off-topic dingen gewoon blijven posten, ik lees ook graag over andere dingen dan baby's :)
pi_158913106
Okee, een actiefoto!

Edit: weg

[ Bericht 62% gewijzigd door SaskiaR op 08-01-2016 13:37:00 ]
pi_158913644
Sterkte Kris!

Ik snap je Mineola, maar het voelt voor mezelf even niet fijn. Ik wil hier niet de grote LuDann show van maken en zo voelt het wel een beetje nu.

Saskia, is dit live right now? :D Vet schattig. O+
pi_158913702
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:47 schreef LuDann het volgende:
Sterkte Kris!

Ik snap je Mineola, maar het voelt voor mezelf even niet fijn. Ik wil hier niet de grote LuDann show van maken en zo voelt het wel een beetje nu.

Saskia, is dit live right now? :D Vet schattig. O+
Nee, vorige week. Live slaapt ze :) ook lief!
pi_158913854
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:48 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Nee, vorige week. Live slaapt ze :) ook lief!
Das zeker ook lief. En een goed idee. Trusten!
pi_158913896
Ik vroeg me al af of je die boom niet eens op moest ruimen ;)

A viel heel snel in slaap vanavond. In mijn armen. Hij heeft de speen ontdekt, ineens is hij heel rustig. Was de onrust dan vooral zuigbehoefte? Tien punten voor de moeder van drie :')

Dochter komt net naar beneden geslopen en poogt met een pollepel de AH kersthamster te vermoorden. Ze zei tegen haar vader die binnenkwam: hoi pap, ik ga de hamster DOOD maken. :O Moet ik me zorgen maken? :') i'm raising a serial killer
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_158914014
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:02 schreef Krisvc het volgende:
Straks weer weg
Toegevoegd!
pi_158914182
:* voor Cassandra. Ik bewonder je geduld.

:* voor LuDann. Schrijf wat je wilt schrijven. Mocht men zich er aan irriteren, dan leest men er wel overheen zonder te reageren. Het lijkt me goed dat je lekker blijft spuien hier, want zo gemakkelijk heb je het niet.

SaskiaR, wat een leukerd!

Estrys, heeft hij tot nu toe nog niet eerder een speen gehad? Of wilde hij hem eerder niet?
pi_158914253
Wij zijn gister op werkbezoek geweest :) . Heel avontuur want werk is meer dan een uur reistijd. Maar was heel leuk.
Ooooo en sinds een week heb ze tussen 6 en 9 uur savonds tankuurtje en werken ze liters melk naar binnen maar dan slapen ze tot 5 uur de volgende ochtend. Relaxed ^O^

Cassandra sterkte!

Enne leuke foto's allemaal!
pi_158914365
Ik kom weer even met een vraag:
W. Vindt sinds een week ofzo dat het badje lava is. Hij vond het eerst heerlijk, maar van de een op andere dag ist drama. Iemand een idee wat ik eraan kan doen? :{
pi_158914440
Hoi! Ik kom gezellig egoposten.

R kotst alles onder, zielig! Komt denk ik van het slijm, ze is snotverkouden. Iemand nog antikotstips?
pi_158914447
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:04 schreef Daui het volgende:
Wij zijn gister op werkbezoek geweest :) . Heel avontuur want werk is meer dan een uur reistijd. Maar was heel leuk.
Ooooo en sinds een week heb ze tussen 6 en 9 uur savonds tankuurtje en werken ze liters melk naar binnen maar dan slapen ze tot 5 uur de volgende ochtend. Relaxed ^O^

Cassandra sterkte!

Enne leuke foto's allemaal!
Dat klinkt goed Daui! Slapen ze ieder in een eigen bedje of samen?
pi_158914471
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:09 schreef ingee het volgende:
Hoi! Ik kom gezellig egoposten.

R kotst alles onder, zielig! Komt denk ik van het slijm, ze is snotverkouden. Iemand nog antikotstips?
Geen tips helaas. Maar wel beterschap gewenst!
pi_158914483
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:07 schreef silliegirl het volgende:
W. Vindt sinds een week ofzo dat het badje lava is. Hij vond het eerst heerlijk, maar van de een op andere dag ist drama. Iemand een idee wat ik eraan kan doen? :{
Temperatuur veranderen? Rechtop zetten ipv liggen? Samen douchen?
pi_158914503
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:02 schreef Malteser het volgende:
:* voor Cassandra. Ik bewonder je geduld.

:* voor LuDann. Schrijf wat je wilt schrijven. Mocht men zich er aan irriteren, dan leest men er wel overheen zonder te reageren. Het lijkt me goed dat je lekker blijft spuien hier, want zo gemakkelijk heb je het niet.

SaskiaR, wat een leukerd!

Estrys, heeft hij tot nu toe nog niet eerder een speen gehad? Of wilde hij hem eerder niet?
Ik heb een paar keer een poging gedaan. Toen hield hij hem niet in zijn mond. Maar dat was denk ik in de eerste maand of zo nu ik erover nadenk. Daarna niet meer geprobeerd. Mijn moeder paste gisteren op en had nog een bibi speen liggen van S. Vanmiddag was hij onrustig en ik dacht laat ik dat speentje eens pakken. :') en hij sliep. Vanavond dus weer.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:12:02 #40
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158914558
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:07 schreef silliegirl het volgende:
Vindt hij het in bad niet leuk of als hij er uit moet? L haatte het badje, maar toen we iets kouder water gebruikten vond hij het wel tof. Maar we zijn toen ook ipv het badje de Tummytub gaan gebruiken, daar kan het ook mee te maken hebben gehad. Ik vind douchen eigenlijk nog het fijnst, en L ook. :)
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:13:07 #41
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158914595
Ingee,
Mijn antwoord op alles wat met zielige baby's te maken heb is samen douchen.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:22 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ja dat zei ik ook tegen Inge, dat we ook naar jou willen! Dus dat doen we binnenkort!
ZO leuk!

Mineola / mari.. aaarghh.. ben vergeten wie..
De lieve mama die een andere baan wil, omdat ze de reistijd zat is.
DOEN! Ik had 1,5 uur heen en 1.5 uur terug. En dat was dan op de zeldzame dagen zonder vertraging..
Nu 20 minuten en ik heb opeens tijd om even te ontspannen voordat ik ga koken.
Of energie om nog even met iemand af te spreken.
Dus doen! Heel veel succes :)
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:13:55 #42
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158914623
Speentjes. Ik heb nu denk ik 8 verschillende spenen en hij moet ze allemaal echt niet. Alleen onze pink. Nouja dat is wel het minst verslavingsgevoelige. :P
pi_158914692
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:10 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik heb een paar keer een poging gedaan. Toen hield hij hem niet in zijn mond. Maar dat was denk ik in de eerste maand of zo nu ik erover nadenk. Daarna niet meer geprobeerd. Mijn moeder paste gisteren op en had nog een bibi speen liggen van S. Vanmiddag was hij onrustig en ik dacht laat ik dat speentje eens pakken. :') en hij sliep. Vanavond dus weer.
Fijn dat hij de speen nu wel pakt (en in slaap valt!).
pi_158914702
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef Mariposas het volgende:
Speentjes. Ik heb nu denk ik 8 verschillende spenen en hij moet ze allemaal echt niet. Alleen onze pink. Nouja dat is wel het minst verslavingsgevoelige. :P
De pink wilde hij de laatste twee weken ineens niet meer. Dochter sabbelt op haar eigen vinger al vanaf de eerste maand. De twee mannen liever een speen. :)
pi_158914738
LuDann :* leven is niet altijd feest, je mag hier ook de andere vervelende zaken posten :*

Never mind ik las bed ipv bad.geen tips, wij douchen altijd. Maar sinds t zwembad vindt hij het bad ook fijn

Daui wat fijn om van je te lezen,wat mooi dat de heren het zo goed doen O+

Ik heb net G voorgelezen. Hij was steeds aan het lachen, blijkbaar vindt hij het leuk! Aanleggen was weer drama, ik ben er een beetje klaar mee en forceer niets. Als hij niet wil drinken, dan niet. Meestal gaat het na een uurtje beter. Gelukkig hebben we die momenten sinds 22 december nog maar twee of drie keer gehad *O* ipv dagelijks drie keer.
pi_158914753
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef Mariposas het volgende:
Dit! Maar Twix wil ook geen pink. Hij wil zijn eigen hand en wordt nijdig dat het hem niet lukt deze geheel in zijn mond te stoppen. Na een tijdje geeft hij het dan op en kiest voor een paar vingers.
pi_158914857
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:

Never mind ik las bed ipv bad.geen tips, wij douchen altijd. Maar sinds t zwembad vindt hij het bad ook fijn

Ben je in het zwembad geweest met de kleine? Hoe was dat en hoe heb je dat gedaan?
pi_158915006
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:09 schreef Malteser het volgende:

[..]

Dat klinkt goed Daui! Slapen ze ieder in een eigen bedje of samen?
Ze sliepen samen in 1 bed maar dat past allang niet meer. Sommige mensen slapen graag met hun armen wijd of gaan wapperen in hun slaap ;) . Maar ze liggen wel naast elkaar met hun ledikant
pi_158915025
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:21 schreef Daui het volgende:

[..]

Ben je in het zwembad geweest met de kleine? Hoe was dat en hoe heb je dat gedaan?
mijn man doet baby zwemmen op zondag vanaf acht weken oud. Ik kleed G om en geef hem dan aan mijn man. Zelf zwem ik niet.
pi_158915916
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:12 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Vindt hij het in bad niet leuk of als hij er uit moet? L haatte het badje, maar toen we iets kouder water gebruikten vond hij het wel tof. Maar we zijn toen ook ipv het badje de Tummytub gaan gebruiken, daar kan het ook mee te maken hebben gehad. Ik vind douchen eigenlijk nog het fijnst, en L ook. :)
Het bad.. Zodra hij het water raakt begint gekrijs.. Misschien zo'n tummytub proberen idd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')