SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis wel echt groene poep trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fap,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de nieuwe ritmes, kindjes-uit-hun-hum, Kris' zielige meisje en iedereen die ik vergeten ben.
Cho, wat een heerlijke dag!![]()
Hier verder weinig te vertellen, N. is weer vrolijk, speelt lief, heeft medeklinkers ontdekt en is daarbij spontaan de klinkers vergetenen gaat zo hopelijk even slapen in plaats van alleen maar kletsen en gillen in bed.
![]()
Ja dit, daarom vroeg ik het. Maar laat dat alsjeblieft heel goed nakijken door een lk. Ik ben bij een lk geweest wegens dezelfde problemen, en zij heeft alleen maar geluisterd naar de klachten en daar haar conclusie uit gehaald zonder verder onderzoek. Ik vermoed dat mijn productie daardoor aan de lage kant is inmiddels. G zijn poep is op t oog nog steeds groen af en toe, maar als je t uitsmeert is t geel, en dat was bij mij destijds ook al het geval. Dus ik weet niet of ik ooit echt overproductie heb gehad..quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:30 schreef Cholula het volgende:
Zusje je geeft bv toch? Je zou overproductie kunnen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: lekker slapen onder de regenkap O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, ik wil dat ook op de meet maar ik heb niemand op Facebook. Willik verandering in brengen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:25 schreef Selvaria het volgende:
Bijgelezen na mijn eerste werkdag in 3 weken weer!
Grappig inderdaad van dat herkennen van eigenlijk totaal onbekende mensen/baby's. Volgens mij voel ik me straks op de met alsof ik omringd ben door bekende Nederlanders omdat ik jullie allemaal al zovaak voorbij heb zien komen hier of op FB.![]()
wat is je fb?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:57 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Zeg, ik wil dat ook op de meet maar ik heb niemand op Facebook. Willik verandering in brengen!/nietzostillehint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Krisvc op 08-01-2016 06:28:48 ]Want het leven is niet meer dan een sprookje
Dat is inmiddels ook een ex collega van mijquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef Mariposas het volgende:
He wij hebben een gemeenschappelijke vriend, is een oud collega van mij.Bas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vooral veel spuien hier, dat kan al helpen!
Luna, wat fijn dat je straks meer vrije tijd hebt in de avonduren. En wat een lieve foto zo, smelt! Slapende kindjes zijn echt zo vreselijk lief gewoon.
1StGirl, fijn dat het wat beter gaat. Ben je een koemelk vrij dieet aan het volgen?
Twist: ik snap je bedoel wel maar het schoot mij even in het verkeerde keelgat. Ik ben redelijk 'on edge' merk ik. Misschien een goede reden om die hele rechtszaak links te laten liggen.
Ik ga voorlopig even ophouden met het hier over dat soort zaken te hebben. Ik heb het idee dat ik hier redelijk vaak met dingen aan kom zetten die amper met baby's te maken hebben en voel me een beetje een dramaqueen. Ik werk mezelf gewoon op de zenuwen, kan me voorstellen dat ik andere mensen ook irriteer.![]()
Dus ja, baby's! Kom op met die lieve foto's mensen.
![]()
Haha wij ook, zag ik in m'n SS strooptocht!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef Mariposas het volgende:
He wij hebben een gemeenschappelijke vriend, is een oud collega van mij.Bas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |