BT Sport gaat aan hierquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk morgen wel wat leuke wedstrijden in de middag want 's avonds niks op Eurosport
Dit geloof ik niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Veenstra gaat Mitchell eruitkegelen.
Stond op momenten toch lekker te smijten hoor. Maar ja het volgende moment vliegen er weer 10 pijlen in de tripel 1.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
Veenstra favoriet tegen Atkins? Veenstra is toch ook waardeloos ? Heb z'n eerste pot niet gezien, maar toch.
Ik zou Sparky nog eerder doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:00 schreef Max23 het volgende:
Aileen vergeleken met de andere dames die er nog inzitten
Ze gaan helemaal los als er een keertje een 180'er wordt gegooid hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:20 schreef Merode32 het volgende:
Is die begravenis sfeer altijd? Ik hoorde een aantal geleden de commentator zeggen dat de zaal zo lekker netjes stil is.
94,2 is een prima gemiddeldequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
Veenstra droogt Atkins gewoon af. Zag er goed uit.
Je hebt niks gemist eigenlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:00 schreef hafcfan het volgende:
1e jaar dat ik echt bijna niks meekrijg van Lakeside
Er komt een moment dat iemand met 85 gemiddeld gewoon kan winnenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durrant of Waites wint de boel, zo simpel war es einmal
Scott Waites won Lakeside 2013 met 7-1 met gemiddelde 86.43 van O'Shea die 81.90 gooide.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er komt een moment dat iemand met 85 gemiddeld gewoon kan winnen
Ik ga even huilen in een hoekjequote:Op donderdag 7 januari 2016 21:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Scott Waites won Lakeside 2013 met 7-1 met gemiddelde 86.43 van O'Shea die 81.90 gooide.
Mitchell gaat weer viestraag naar het bord lopen en trekhaakdarts spelen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durrant of Waites wint de boel, zo simpel war es einmal
Het valt nog mee .. maar niet in vergelijking met de pdcquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smoofie wil al zes dagen vertellen dat het niveau kut is
We kunnen dit jaar niet eens klagen over een uitschakeling door een kut team in de EL 1/16 of 1/8e finalequote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over anderhalve week mogen we weer, of zaterdag.
[ afbeelding ]
Uit welk land is Dean dan afkomstig volgens jou?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik vertrouw dat paspoort van Dean Winstanley evenveel als het paspoort van een gemiddelde Nigeriaanse voetballer.
Lekker als stoeltje verkleed ook nogquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik corrigeer : Ajax NV
Een voetbalclub is het niet meer .
Engeland denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uit welk land is Dean dan afkomstig volgens jou?
Roodkapjequote:Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lekker als stoeltje verkleed ook nog
Nu kunnen we ons focussen op de interne kliek.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We kunnen dit jaar niet eens klagen over een uitschakeling door een kut team in de EL 1/16 of 1/8e finale
Ted is hier 31:quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik vertrouw dat paspoort van Dean Winstanley evenveel als het paspoort van een gemiddelde Nigeriaanse voetballer.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:20 schreef Merode32 het volgende:
Die winstanley is best geil zonder bril
Misschien is het goed als je moeilijk in slaap kan vallen . Al zitten die stoeltjes best wel kutquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfel of ik naar Ajax-Hafc ga, maar heb echt geen zin in zoiets sfeerloos
85% van de PDC komt van de BDOquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ze bij de BDO heel anders gooien. Ziet meer uit als 'met moeite wegwerpen' dan soepel gooien
Dat weet ikquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
85% van de PDC komt van de BDO
Kut stoelen ja?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien is het goed als je moeilijk in slaap kan vallen . Al zitten die stoeltjes best wel kut
De al twee jaar regerende wereldkampioen bij de PDC.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De al twee jaar regerende wereldkampioen bij de PDC.Dat weet ik ook. Maar heb het over de huidige spelers in dit toernooi. Ziet er allemaal niet zo soepel uit. Veel bewegen schouder ook erg mee enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
En? Heeft Waites of Veenstra dan een haperende worp?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat weet ik ook. Maar heb het over de huidige spelers in dit toernooi.
Er zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En? Heeft Waites of Veenstra dan een haperende worp?
Bij ons hebben ze nu enorm brede stoelen. Erg fijn voor het geval je een dikzak naast je hebt moet ik zeggen. En nog goedkoop ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik krijg er pijn van in mn rug . En daar betaal je je dan scheel aan
Maar Almelo is best wel een eind voor mequote:Op donderdag 7 januari 2016 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze nu enorm brede stoelen. Erg fijn voor het geval je een dikzak naast je hebt moet ik zeggen. En nog goedkoop ook
Almelo wordt leeggeplukt, Nijmegen wordt leeggepluktquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Almelo is best wel een eind voor me![]()
En het voetbal gaat er daar ook niet beter op worden
Dat gun ik Bartje van Ingen welquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Almelo wordt leeggeplukt, Nijmegen wordt leeggeplukt
Voor het voetbal hoef je helaas niet in dit land te zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Almelo is best wel een eind voor me![]()
En het voetbal gaat er daar ook niet beter op worden
BeNeligaquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor het voetbal hoef je helaas niet in dit land te zijn![]()
En wij gaan nu ook wel zakken ja
Kijken hoe Stegeman dit gaat managenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor het voetbal hoef je helaas niet in dit land te zijn![]()
En wij gaan nu ook wel zakken ja
Nee, want samenvoeging van competities maakt trainers niet opeens het zesde wereldwonder. Samenvoeging van competities maakt ook niet dat er intern beter beleid gevoerd wordt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso betere en leukere competitie dan deze kan er zooi.
Ik kan nog steeds niet geloven dat die TBS'er misschien voor 2 mil weggaat. Dan verdien je een standbeeld als je dat luktquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijken hoe Stegeman dit gaat managen
Die van Gent is een wereldwonderquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want samenvoeging van competities maakt trainers niet opeens het zesde wereldwonder. Samenvoeging van competities maakt ook niet dat er intern beter beleid gevoerd wordt.
Wout de act Weghorst of die RelMarokkaan ?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat die TBS'er misschien voor 2 mil weggaat. Dan verdien je een standbeeld als je dat lukt
Wij hebben met het vertrek van Bosz geen enkele fatsoenlijke trainer meer. RIP.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die van Gent is een wereldwonder
Streppel misschien . Maar die zet Zivkovic rechtsbuiten anders is die gewoon te slecht voor Willem 2quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij hebben met het vertrek van Bosz geen enkele fatsoenlijke trainer meer. RIP.
De act.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wout de act Weghorst of die RelMarokkaan ?
Heeft meer met blessures te maken. Ligeon werd op een gegeven moment zelfs omgeturnd tot vleugelspelerquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Streppel misschien . Maar die zet Zivkovic rechtsbuiten anders is die gewoon te slecht voor Willem 2
Stegemanquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij hebben met het vertrek van Bosz geen enkele fatsoenlijke trainer meer. RIP.
Die is gewoon kansloos bij Cardiff , zal waarschijnlijk eindigen bij Oxford ofzoquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De act.
Rel Marokkaan hadden wij ook wel verkocht.Die mag zelfs kiezen uit 4 clubs
meiden van holland hardquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zap nog een keer langs alle kanalen die je kabelaar aanbiedt en dan heb je je antwoord.
Ik snap niet dat je als club Ligeon wil hurenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft meer met blessures te maken. Ligeon werd op een gegeven moment zelfs omgeturnd tot vleugelspeler
Willem II heeft/had niet veel rechtsbacks he.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je als club Ligeon wil huren
Zien we net als Veldwijk zo terug in de eredivisie wss.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is gewoon kansloos bij Cardiff , zal waarschijnlijk eindigen bij Oxford ofzo
Marokkaan moet lekker naar Malaga gaan , kalifaat stichten met Amrabat
Wel betere clubsquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want samenvoeging van competities maakt trainers niet opeens het zesde wereldwonder. Samenvoeging van competities maakt ook niet dat er intern beter beleid gevoerd wordt.
Ik vind hem daar zelfs te slecht voorquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zien we net als Veldwijk zo terug in de eredivisie wss.
Kan dat te slecht voor de eredivisie?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vind hem daar zelfs te slecht voor
Oke oke... Hij is niet lichamelijk beperktquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan dat te slecht voor de eredivisie?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oke oke... Hij is niet lichamelijk beperkt
Nee jij.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En? Nog steeds ben je heel naïef.
Haha, ik ben verreweg van naïef. Maar ik ga hier niet verder op in. Discussies over de Beneliga zijn zo 2012/2013.quote:
Jij bent té negatief erover. Ik zeg alleen dat het niveau beter wordt dan nu.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haha, ik ben verreweg van naïef. Maar ik ga hier niet verder op in. Discussies over de Beneliga zijn zo 2012/2013.
Dat is een leugen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent té negatief erover. Ik zeg alleen dat het niveau beter wordt dan nu.
jinxquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Durrant v Waites is de tweede middagpartij morgenmiddag
4/40 op de dubbels voor Ashton ongeveerquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
HOE HEEFT TRINA GULLIVER GEWONNEN VAN ASHTON![]()
![]()
Mijn god zegquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
4/40 op de dubbels voor Ashton ongeveer
Deta Hedman had ook een hoger gemiddeldequote:Op donderdag 7 januari 2016 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Veenstragod rolt al deze mannen met gemak op.
Jinekquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien om 23:00 maar ff zappen naar asscher
In jezelf of in haar?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:26 schreef luckass het volgende:
[..]
gooi er 5 pils in en het is zo'n wijf
Ik ga niet in op deze slechte satire.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
110% pro Beneliga.
Frank de Boer is overigens een prima trainer.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:30 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
De Vos won 3 legs achter elkaar met bull finish
Ah ok, ik dacht even dat hij zo 150 uitgooide.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Belg gooit drie keer op rij uit met bullseye.
Is dat wel 's gedaan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Ah ok, ik dacht even dat hij zo 150 uitgooide.
Op een exhibition misschien, in een officiele wedstrijd niet nee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is dat wel 's gedaan?
Ben een dartsnoob
Je gaat hem pas missen als hij weg is, geloof me.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet in op deze slechte satire.
Ok, ken alleen die geniale finish van Lam.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op een exhibition misschien, in een officiele wedstrijd niet nee.
Nostalgie dit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch ook wel wat minder publiek aanwezig. Schat dat in deze zaal amper 500 man ofzo past.
Nee, nee, nee. Echt niet, misschien omdat hij de defensie goed neerzet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je gaat hem pas missen als hij weg is, geloof me.
Beschaafder ook. (BBC).quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, deze kneuterigheid heeft ook wel wat
net zon vieze worp als chizzyquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begrijp inmiddels wel waarom Waites een schouderblessure had.
We zullen zien.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Echt niet, misschien omdat hij de defensie goed neerzet.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, ken alleen die geniale finish van Lam.
Wou die gozer aan het eind hem nou pijpen?quote:
Nog een pluspuntquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat overleeft die nar op de tribune niet...
Dat kost geld.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:07 schreef Merode32 het volgende:
Waarom heeft de bdo geen schrijvers?
64 gemiddeld in de 4de set.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:08 schreef Szura het volgende:
De Vos zo'n 8 punten gezakt in gemiddelde in de laatste 3 sets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |