Ik heb het er ook knap moeilijk mee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:38 schreef robin007bond het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eid-te-ver~a4220282/
Die zaten bij de aankoop van de Iphone.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom koop jij bij de Vodafone oordopjes van 50 euro? Nog wel van Apple?
Dikke kans dat jij deze dopjes gewoon meegekregen hebt bij je nieuwe iPhone.
Dus de prijs die je ervoor hebt betaald is 0,- EUR?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die zaten bij de aankoop van de vodafone.
Nee, die zaten in de prijs van pak'm beet 600 euro bij het afsluiten van de koopovereenkomst.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus de prijs die je ervoor hebt betaald is 0,- EUR?
Ik zeg niet dat je geen garantie had bij aanschaf, maar na 1 jaar intensief gebruik geef ik je weinig kans.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, die zaten in de prijs van pak'm beet 600 euro bij het afsluiten van de koopovereenkomst.
En ook bij 0 euro komt een garantie niet te vervallen
Gaat dit net zo'n succes worden als je kruistocht om meer geld los te peuteren van de fabriek?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, die zaten in de prijs van pak'm beet 600 euro bij het afsluiten van de koopovereenkomst.
En ook bij 0 euro komt een garantie niet te vervallen
We kunnen in ieder geval weer meegenieten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gaat dit net zo'n succes worden als je kruistocht om meer geld los te peuteren van de fabriek?
Dat mag, ieder zijn eigen keuzes.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je geen garantie had bij aanschaf, maar na 1 jaar intensief gebruik geef ik je weinig kans.
Maar goed, jij gaat wel vaker door waar ik allang zou stoppen. Zoals bij het HR-doolhof.
Maak vooral een topic over je oordopjes.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat mag, ieder zijn eigen keuzes.
Dat was wel een leuk spelletje. Maar altijd goed om te weten wanneer je moet stoppen, en wanneer je er weer over moet beginnen.
Neujh, dit hendel ik zelf wel joh.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maak vooral een topic over je oordopjes.
Dit is wel een goed verhaal:quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neujh, dit hendel ik zelf wel joh.
Creatief met fraude. Altijd handig om dat hier te bespreken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is wel een goed verhaal:
WGR / Mag een commerciële partij gegevens van klanten opvragen?
Redelijk. En billijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Creatief met fraude. Altijd handig om dat hier te bespreken.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
Als ik deze week nog één keer het woord 'rekentoets' hoor, dan ga ik in een hoekje zitten huilen.
Goed geschreven stuk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het er ook knap moeilijk mee.
Waarom?quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
Als ik deze week nog één keer het woord 'rekentoets' hoor, dan ga ik in een hoekje zitten huilen.
Iedereen weet dat dat het exclusieve domein van de overheid is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Creatief met fraude. Altijd handig om dat hier te bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |