abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2016 @ 08:56:51 #251
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_159005490
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2016 08:38 schreef fathank het volgende:

[..]

Weet je wat zo fijn is? Je kan nu al bedenken dat er vanavond een of andere ongewassen hippie bij DWDD mag komen vertellen wat voor 'n held dat Bowie was.
Ja mooi is dat he, de kenners...
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  maandag 11 januari 2016 @ 09:02:47 #252
69994 seto
-|||--------|||-
pi_159005576
quote:

[..]

Weet je wat zo fijn is? Je kan nu al bedenken dat er vanavond een of andere ongewassen hippie bij DWDD mag komen vertellen wat voor 'n held dat Bowie was.
en dat zijn nieuwe album goed gaat verkopen
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_159005613
Heeft ie wel slim gedaan. Een nieuw album uitbrengen waar je van weet dat het goed gaat verkopen. Toch nog een extra centje voor zn nabestaanden.
pi_159006026
Dit topic :') KLB / Date was niet zoals gehoopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 09:39:13 ]
  maandag 11 januari 2016 @ 09:57:25 #255
69994 seto
-|||--------|||-
pi_159006265
hey sap welke class ga je rocken in season 5??
Seto is zo ene baas he
pi_159006291
Mage tog
pi_159006664
http://nyheteridag.se/exp(...)n-central-stockholm/ Lekker gecucked worden door je noord-koreaanse overheid en medeburgers.

Hey Beach
pi_159006806
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:01 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik heb ook gewoon ontslag genomen zonder werkverschaffing in de toekomst (nouja, kan wel terug maar dan moet mijn baard eraf, en dat gaat niet gebeuren). Het verschil zit 'm hierin dat ik niet ga huilen over iets wat ik zelf heb gedaan. En als het even een maandje niet meezit qua geld geef je minder uit en doe je gewoon minder "leuke" dingen. Maar de meeste mensen gaan gewoon op dezelfde voet door. Kan er ook totaal geen medelijden voor opbrengen :')
Dit ja: ontslagen worden maar wel (of zelfs juist) nog even 4 weken op vakantie naar Azië of Amerika. En een Macbook Pro voor de troost etc, etc.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_159006875
quote:

[..]

haha precies al die mensen die over elkaar gaan buitelen om te vertellen hoe erg het wel niet is

boeit mij totaal niet dat die vent dood is
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_159006904
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:23 schreef Faeroer het volgende:
http://nyheteridag.se/exp(...)n-central-stockholm/ Lekker gecucked worden door je noord-koreaanse overheid en medeburgers.

Hey Beach
op deze voet doorgaan en er staat vanzelf wel een nieuwe hitler op
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_159006953
Ik ben nu al een beetje Bowie moe.........op de radio hoor je niks anders nu.
pi_159006963
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Überhaupt iemand met ballen in de goede richting is al een vooruitgang. Waarom heeft NL zo'n pussy als premier? Gewoon een vies idee, zit je ergens lekker broodje kip te eten is er gewoon dikke kans dat naast je een PvdA'er of VVD'er zit die de toekomst van jou en je kinderen kapot wil maken. Ik wil gewoon die broodje in z'n smoel dauwen snap je
pi_159006970
quote:
Tijd om jezelf een schouderklopje te geven, bro: nog niet zo lang geleden had dat jouw topic kunnen zijn.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 11 januari 2016 @ 10:39:52 #264
69994 seto
-|||--------|||-
pi_159007029
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:36 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Überhaupt iemand met ballen in de goede richting is al een vooruitgang. Waarom heeft NL zo'n pussy als premier? Gewoon een vies idee, zit je ergens lekker broodje kip te eten is er gewoon dikke kans dat naast je een PvdA'er of VVD'er zit die de toekomst van jou en je kinderen kapot wil maken. Ik wil gewoon die broodje in z'n smoel dauwen snap je
pvda'ers worden gelukkig steeds zeldzamer
Seto is zo ene baas he
pi_159007073
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:39 schreef seto het volgende:

[..]

pvda'ers worden gelukkig steeds zeldzamer
Ja, en dat kutvolk gaat dan ineens weer SP, Groenlinks of weet ik wat voor kutpartij stemmen. Of Geertje die alleen maar voor het geld z'n bek opentrekt. Waar is de Beach partij?
pi_159007102
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Eens.

En men moet zich eens gaan beseffen dat de huidige ellende vooral in het belang van de VS is (tegen gaan nieuwe zijderoute). Europa moet een eigen koers bepalen i.p.v. als Lemmingen achter de VS aan te lopen.

Oplossing: een (groot) deel van Syrië stabiel maken en opbouwen (ja, dat kost ook geld) en daar kan dan iedereen naar terug. Plus IS nu eens echt aanpakken i.p.v. aanmodderen.

Edit: dat geld is er wel: gewoon niet meer al die "systeembanken" redden met miljarden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Eleiko op 11-01-2016 10:58:34 ]
pi_159007119
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:36 schreef Questular het volgende:
Ik ben nu al een beetje Bowie moe.........op de radio hoor je niks anders nu.
pi_159007164
Misschien gewoon naar Alaska verkassen en lekker in berenvel rondrennen achter hertje
  maandag 11 januari 2016 @ 10:48:12 #269
69994 seto
-|||--------|||-
pi_159007215
met zijn allen naar oost-europa

die hebben tenminste nog de ballen om te weigeren
Seto is zo ene baas he
pi_159007232

Kijk ze genieten. Gewoon lekker visje eten, beetje zwemmen en babybeertjes maken.
pi_159007400
Doe mij een partij die bovenstaande, plus:

- vol inzet op onderwijs: de enige manier om in de toekomst nog mee te kunnen doen in de wereld.

- vol inzet op verduurzaming: afgezien van milieu- en gezondsheidsvoordelen zijn we dan ook niet meer afhankelijk van Midden-Oosten en Rusland, waardoor we minder halfslachtig buitenlands beleid hoeven te voeren (Saudi-Arabië is daar een mooi voorbeeld van).

- vol inzet op (digitale) vrijheden. Dus vrijheid van encriptie, geen achterdeurtjes, geen systematische monitoring van alles etc.

- cultureel erfgoed etc. goed bewaard: dat is waar we trots op kunnen zijn, waar we van kunnen leren en wat binding kan geven.

- huizenmarkt: versnelt afschaffen hypotheekrenteaftrek, OZB belasting en kunstmatig lage huren van sociale woningbouw. Toeslag alleen voor mensen die het echt nodig hebben. Scheelt een enorme administratieve last.

Geld is er genoeg: sanering financiële systeem (nu echt). Plus: als iedereen een jaartje langer met zijn smartphone / elektronica-meuk en auto doet scheelt dat al veel geld. Kwestie van prioriteiten.

Zoiets dus.
(NB: in 5 minuten getyped, dus niet compleet en heel doordacht).

Waar moet ik op stemmen? Ik denk zelf momenteel aan Piratenpartij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 11-01-2016 11:02:24 ]
  maandag 11 januari 2016 @ 10:58:49 #272
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_159007434
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:43 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Eens.

En men moet zich eens gaan beseffen dat de huidige ellende vooral in het belang van de VS is (tegen gaan nieuwe zijderoute). Europa moet een eigen koers bepalen i.p.v. als Lemmings achter de VS aan te lopen.

Oplossing: een (groot) deel van Syrie stabiel maken en opbouwen (ja, dat kost ook geld) en daar kan dan iedereen naar terug. Plus IS nu eens echt aanpakken i.p.v. aanmodderen.

Edit: dat geld is er wel: gewoon niet meer al die "systeembanken" redden met miljarden.
Europees Parlement opheffen, wat een schertsvertoning is dat zeg. Ik denk dat ik maar naar Engeland ga als ze er eenmaal uit zijn. Geen EU-bemoeienis en lekkere ordinaire dellen. Win-Win.

quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:57 schreef Eleiko het volgende:
Doe mij een partij die bovenstaande, plus:

- vol inzet op onderwijs: de enige manier om in de toekomst nog mee te kunnen doen in de wereld.

- vol inzet op verduurzaming: afgezien van milieu- en gezondsheidsvoordelen zijn we dan ook niet meer afhankelijk van Midden-Oosten en Rusland, waardoor we minder halfslachtig buitenlands beleid hoeven te voeren (Saudi-Arabië is daar een mooi voorbeeld van).

- vol inzet op (digitale) vrijheden. Dus vrijheid van encriptie, geen achterdeurtjes, geen systematische monitoring van alles etc.

- cultureel erfgoed etc. goed bewaakt: dat is waar we trots op kunnen zijn, waar we van kunnen leren en wat binding kan geven.

- huizenmarkt: versnelt afschaffen hypotheekrenteaftrek, OZB belasting en kunstmatig lage huren van sociale woningbouw. Toeslag alleen voor mensen die het echt nodig hebben. Scheelt een enorme administratieve last.

Geld is er genoeg: sanering financiële systeem (nu echt). Plus: als iedereen een jaartje langer met zijn smartphone / elektronica-meuk en auto doet scheelt dat al veel geld. Kwestie van prioriteiten.

Zoiets dus.
(NB: in 5 minuten getyped, dus niet compleet en heel doordacht).

Waar moet ik op stemmen? Ik denk zelf momenteel aan Piratenpartij.
Joram van Klaveren hoor ik vaak zinnige dingen zeggen. Een echte liberaal, ipv de baantjesjagers van de VVD. Maar ik ga denk ik voor een voorkeursstem op Omtzigt. Een van de weinige politici die zich daadwerkelijk bezighoudt met de inhoud ipv electoraal gewin.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 11 januari 2016 @ 11:04:24 #273
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_159007555
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2016 08:56 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ja mooi is dat he, de kenners...
Herman Finkers?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_159007556
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Europees Parlement opheffen, wat een schertsvertoning is dat zeg. Ik denk dat ik maar naar Engeland ga als ze er eenmaal uit zijn. Geen EU-bemoeienis en lekkere ordinaire dellen. Win-Win.

[..]

Joram van Klaveren hoor ik vaak zinnige dingen zeggen. Een echte liberaal, ipv de baantjesjagers van de VVD. Maar ik ga denk ik voor een voorkeursstem op Omtzigt. Een van de weinige politici die zich daadwerkelijk bezighoudt met de inhoud ipv electoraal gewin.
van Klaveren zit (nog) niet op mijn rader, Omzigt is echt goed inderdaad. MH17, bijvoorbeeld: zowel die radarbeelden als professor Maat: hij bijt echt door. En n.a.v. Maat zou de minister direct weg moeten, IMHO.
Ik beschouw mezelf ook zeker wel als Liberaal, maar de huidige VVD heeft daar weinig mee te maken.
  maandag 11 januari 2016 @ 11:06:32 #275
69994 seto
-|||--------|||-
pi_159007606
mooie dromen eleiko

maar er zit een veel te grote lobby met geld achter veel van die onderwerpen
Seto is zo ene baas he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: