Eerst een goeie baan hebben en dan ontslag nemen 'vanwege de chaos' terwijl je geen andere baan hebtquote:Op zondag 10 januari 2016 16:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
http://www.nrc.nl/handels(...)ielig-vinden-1570773
kuthipsters met hun pretstudies en eeuwige gejank
Met 800~1200 moet je gewoon goed kunnen rondkomen, zeker als je niet ook nog studielasten moet betalen. Altijd dat gezeik van mensen die niet met hun geld kunnen omgaan. Inderdaad al dat geld aan een mobieltje en kleding in de maandquote:Op zondag 10 januari 2016 16:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mobiele telefoon 55 euro
Kleding 150 tot 200 euro
wel echte struggles dit hoorquote:De arbeidsmarkt voor jongeren is moeilijker dan na de crisis van begin jaren 80. „Toen bestond de flexibilisering nog niet”, zegt hoogleraar Ton Wilthagen, voorzitter van de Europese Taskforce Jeugdwerkeloosheid. „Nu heeft 55 procent van alle jongeren een flexibel contract. En dat blijft stijgen. Minder dan 20 procent stroomt door naar een vaste baan. Met als gevolg dat jongeren geen hypotheek krijgen en gezinsvorming uitstellen. Dat is zorgwekkend. Deze mensen moeten de komende veertig jaar wel onze welvaartstaat op peil houden.”
die ene kreeg wat last van stress enzo snaptequote:Op zondag 10 januari 2016 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Eerst een goeie baan hebben en dan ontslag nemen 'vanwege de chaos' terwijl je geen andere baan hebt. Oh wat hebben ze het toch zwaar
. Ongelofelijk wat een stelletje uitvreters.
Kan bevestigen, maar breed heb ik het heul niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Met 800~1200 moet je gewoon goed kunnen rondkomen, zeker als je niet ook nog studielasten moet betalen. Altijd dat gezeik van mensen die niet met hun geld kunnen omgaan.
Ik heb ook gewoon ontslag genomen zonder werkverschaffing in de toekomst (nouja, kan wel terug maar dan moet mijn baard eraf, en dat gaat niet gebeuren). Het verschil zit 'm hierin dat ik niet ga huilen over iets wat ik zelf heb gedaan. En als het even een maandje niet meezit qua geld geef je minder uit en doe je gewoon minder "leuke" dingen. Maar de meeste mensen gaan gewoon op dezelfde voet door. Kan er ook totaal geen medelijden voor opbrengenquote:Op zondag 10 januari 2016 17:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Eerst een goeie baan hebben en dan ontslag nemen 'vanwege de chaos' terwijl je geen andere baan hebt. Oh wat hebben ze het toch zwaar
. Ongelofelijk wat een stelletje uitvreters.
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:01 schreef Drinky het volgende:
(nouja, kan wel terug maar dan moet mijn baard eraf, en dat gaat niet gebeuren).
Geen van die, waarom staat een gewone baard er niet tussenquote:
Wat voor nazibaan is dat dat je geen baard mag hebben?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Geen van die, waarom staat een gewone baard er niet tussen?
Neequote:Op zondag 10 januari 2016 22:45 schreef Klokov het volgende:
Gewoon bij EY solliciteren
[ afbeelding ]
Promotie/hosting/modellenwerkquote:Op zondag 10 januari 2016 22:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat voor nazibaan is dat dat je geen baard mag hebben?
ik ben naaktmodel en heb beneden een bosjequote:Op zondag 10 januari 2016 23:40 schreef Drinky het volgende:
Wat voor nazibaan is dat dat je geen baard mag hebben?
cquote:Op zondag 10 januari 2016 22:45 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
ceo 10kk/day incomingquote:Op zondag 10 januari 2016 22:45 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je wat zo fijn is? Je kan nu al bedenken dat er vanavond een of andere ongewassen hippie bij DWDD mag komen vertellen wat voor 'n held dat Bowie was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |