quote:
en aan de honger in nederlandquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:46 schreef TheJanitor het volgende:
Ben benieuwd wat ze aan de honger in Afrika gaan doen als we toch bezig zijn.
Klinkt precies als de IDF.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:47 schreef Szura het volgende:
Verklaring van Hezbollah over Madaya overigens:
https://twitter.com/ejmalrai/status/685083177296228352
Translation of #Hezbollah communiqué by @witayim , gathered by @MaxDanieldiber #Syria #Madaya
Achter die link, wat een gekloot toch altijd, dat mobiel kopiëren van tweets
En jij klinkt precies als Aron Lund op Twitter. Hoe is dat, teksten van iemand anders stelen om je morele verontwaardiging te laten blijken?quote:
twitter:EjmAlrai twitterde op donderdag 07-01-2016 om 14:52:41#Breakingnews:Medicine, food and supplies will be facilitated into besieged cities #Fua #Fefrayah and #Madaya #Syria reageer retweet
Rustig in en uitademen knul. Wie is Aron Lund?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
En jij klinkt precies als Aron Lund op Twitter. Hoe is dat, teksten van iemand anders stelen om je morele verontwaardiging te laten blijken?
Niet jezelf voor de gek houden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Rustig in en uitademen knul. Wie is Aron Lund?
twitter:aronlund twitterde op donderdag 07-01-2016 om 14:15:24Is it just me, or is Hezbollah starting to sound a lot like the IDF? -- Translated by @witayim via @EjmAlrai #Syria https://t.co/rthVKYhQLN reageer retweet
sick fucksquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:47 schreef Szura het volgende:
Verklaring van Hezbollah over Madaya overigens:
https://twitter.com/ejmalrai/status/685083177296228352
Translation of #Hezbollah communiqué by @witayim , gathered by @MaxDanieldiber #Syria #Madaya
Achter die link, wat een gekloot toch altijd, dat mobiel kopiëren van tweets
k.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet jezelf voor de gek houden.twitter:aronlund twitterde op donderdag 07-01-2016 om 14:15:24Is it just me, or is Hezbollah starting to sound a lot like the IDF? -- Translated by @witayim via @EjmAlrai #Syria https://t.co/rthVKYhQLN reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incelfrikandel
Hehe. Wie er ook verantwoordelijk is voor dergelijke wanpraktijken, SAA/Hezbollah of Nusra en hun vieze holmaatjes, het is walgelijk dat er internationale ophef nodig is om dergelijke konvooien binnen te latenquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:54 schreef Intellectueel het volgende:
twitter:EjmAlrai twitterde op donderdag 07-01-2016 om 14:52:41#Breakingnews:Medicine, food and supplies will be facilitated into besieged cities #Fua #Fefrayah and #Madaya #Syria reageer retweet
dat dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Hehe. Wie er ook verantwoordelijk is voor dergelijke wanpraktijken, SAA/Hezbollah of Nusra en hun vieze holmaatjes, het is walgelijk dat er internationale ophef nodig is om dergelijke konvooien binnen te laten.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
k.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
jip je klinkt exact als de IDFquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:09 schreef Intellectueel het volgende:
Wat walgelijk is dat rebellen groepen zich achter onschuldige burgers verschuilen en weigeren om deze mensen de stad uit te laten gaan. Gewoon bewust de inwoners die je controleert laten verhongeren om wat PR-punten te scoren.
Nu klink jij als de IDFquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:09 schreef Intellectueel het volgende:
Wat walgelijk is dat rebellen groepen zich achter onschuldige burgers verschuilen en weigeren om deze mensen de stad uit te laten gaan. Gewoon bewust de inwoners die je controleert laten verhongeren om wat PR-punten te scoren.
Over de rug van onschuldige burgers? Jij denkt dat de mensen in Madaya er wakker van liggen dat een paar nitwits ergens in Nederland een topic hebben waar ze in al hun arrogantie en alwetendheid menen te weten wat zich een paar duizend kilometer verderop afspeelt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:14 schreef Szura het volgende:
Dit is weer zo'n ranzig welles-nietus-spelletje over de rug van onschuldige burgers. Van beide zijden walgelijk.
moeite met de nederlandse taal?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je impliceert dat ook de IDF gelijk heeft wanneer het naar dit soort taferelen wijst?
quote:
thanks voor de bevestigingquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Over de rug van onschuldige burgers? Jij denkt dat de mensen in Madaya er wakker van liggen dat een paar nitwits ergens in Nederland een topic hebben waar ze in al hun arrogantie en alwetendheid menen te weten wat zich een paar duizend kilometer verderop afspeelt?
Ik heb het natuurlijk niet over dit topic maar de verhalen van Hezbollah en die uit Madaya die elkaar tegenspreken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Over de rug van onschuldige burgers? Jij denkt dat de mensen in Madaya er wakker van liggen dat een paar nitwits ergens in Nederland een topic hebben waar ze in al hun arrogantie en alwetendheid menen te weten wat zich een paar duizend kilometer verderop afspeelt?
Bevestiging van wat precies? Probeer eens twee zinnen te schrijven in plaats van nietszeggende oneliners. Ik begrijp dat dat nogal moeilijk is, maar nooit geschoten is altijd mis. En wellicht steken we er zelfs wat van op.quote:
Het is assads schuld. Je kunt namelijk met vliegtuigen genoeg voedsel pakketten droppen totdat het in overvloed is en niet verhandeld kan worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:14 schreef Szura het volgende:
Dit is weer zo'n ranzig welles-nietus-spelletje over de rug van onschuldige burgers. Van beide zijden walgelijk.
Die mensen worden gegijzeld door rebellen groepen die weigeren om deze mensen te laten vertrekken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik riep het al een tijd terug, ipv bommen te strooien kunnen ze beter voedselpakketten strooien, de SAA is walgelijk bezig, mensen uithongeren om groeperingen te dwingen uit bepaalde gebieden weg te krijgen.
Zelfs al zou dat waar zijn, is dat een goed excuus om al die mensen maar te laten verhongeren? Zijn ze bij de SAA bang dat ze niet tegen die groepen op kunnen als de mensen in dat gebied voedsel krijgen? Het is gewoon walgelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die mensen worden gegijzeld door rebellen groepen die weigeren om deze mensen te laten vertrekken.
Sneeuw van Bernlef, Kaas van Elschot en Terug naar Oegstgeest van Wolkersquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:19 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Bevestiging van wat precies?
Die mensen verhongeren, hoe triest dan ook, doordat rebellen groepen weigeren om ze een vrije aftocht te geven. De SAA moet dan maar gewoon bijdragen aan de feitelijke gijzeling van onschuldige burgers in stedelijke gebieden zodat de rebellen weer voor maanden hun gang kunnen gaan? De belegering van de stad is er juist om deze mensen onder druk te zetten om de wapens neer te leggen; niet om onschuldige burgers te laten verhongeren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zelfs al zou dat waar zijn, is dat een goed excuus om al die mensen maar te laten verhongeren? Zijn ze bij de SAA bang dat ze niet tegen die groepen op kunnen als de mensen in dat gebied voedsel krijgen? Het is gewoon walgelijk.
Je gebruik het gewoon als excuus. Je praat het goed dat mensen verhongeren want groep x zit in gebied y. Smerig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die mensen verhongeren, hoe triest dan ook, doordat rebellen groepen weigeren om ze een vrije aftocht te geven. De SAA moet dan maar gewoon bijdragen aan de feitelijke gijzeling van onschuldige burgers in stedelijke gebieden zodat de rebellen weer voor maanden hun gang kunnen gaan? De belegering van de stad is er juist om deze mensen onder druk te zetten om de wapens neer te leggen, niet om onschuldige burgers te laten verhongeren.
all is fair in love and warquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je gebruik het gewoon als excuus. Je praat het goed dat mensen verhongeren want groep x zit in gebied y. Smerig.
Ja de coalitie, de Russen en de Israëliërs ook. Of de Turken en Saudi's, die de ratten steunen die het daar voor het zeggen hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is assads schuld. Je kunt namelijk met vliegtuigen genoeg voedsel pakketten droppen totdat het in overvloed is en niet verhandeld kan worden.
Ik keur het af en ik houd de rebellen als hoofdverantwoordelijk voor de situatie in de stad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je gebruik het gewoon als excuus. Je praat het goed dat mensen verhongeren want groep x zit in gebied y. Smerig.
Wat de regering overigens niet vrijpleit. Genoeg militaire tactieken die de regering gebruikt en afkeurenswaardig zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:34 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik keur het af en ik houd de rebellen als hoofdverantwoordelijk voor de situatie in de stad.
Men heeft geen toestemming gekregen om per vliegtuig voedsel te droppen. Het is echt de regering.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja de coalitie, de Russen en de Israëliërs ook. Of de Turken en Saudi's, die de ratten steunen die het daar voor het zeggen hebben.
Zo lust ik er nog wel een paar #JihadiFirefly
Kan me niet herinneren dat de coalitie of Israël ooit toestemming vroeg voor een van hun bombardementen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Men heeft geen toestemming gekregen om per vliegtuig voedsel te droppen. Het is echt de regering.
Zie jij een F16 etc al voedsel droppen met hoge snelheid en 500x op en neervliegen? Nee, dat is niet mogelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat de coalitie of Israël ooit toestemming vroeg voor een van hun bombardementen.
Je gebruikt drogredenen om weer naar 1 kant te kunnen wijzen en je Assad-haat tentoon te kunnen spreiden. Zoals iemand hier laatst al zei: veroordeel eens wat smerige acties van de 'rebellen' zoals die in Fuah en Kefraya en je krijgt nog iets van geloofwaardigheid. IJdele hoop waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zie jij een F16 etc al voedsel droppen met hoge snelheid en 500x op en neervliegen? Nee, dat is niet mogelijk.
Zorg er eerst maar voor dat er een vliegtuig mag vliegen met voedsel en de isisachtige kerkers verdwenen zijn voordat ik ga klagen over wat artillery beschietingen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Je gebruikt drogredenen om weer naar 1 kant te kunnen wijzen en je Assad-haat tentoon te kunnen spreiden. Zoals iemand hier laatst al zei: veroordeel eens wat smerige acties van de 'rebellen' zoals die in Fuah en Kefraya en je krijgt nog iets van geloofwaardigheid. IJdele hoop waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |