Dan ga ik nu eerst en mag jij daarnaquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:22 schreef Spezza19 het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik straks mag werken.
Ik wil heul niet naar buiten![]()
Deed ik dat werk maar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kom op, dat vinyl perst zichzelf niet
je hebt toch een auto?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:22 schreef Spezza19 het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik straks mag werken.
Ik wil heul niet naar buiten![]()
Ja. Maar dat wil niet zeggen dat ik daardoor graag naar buiten ga met dit weer.quote:
Protip:ruitenwissers aanzettenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat wil niet zeggen dat ik daardoor graag naar buiten ga met dit weer.
of dat het niet binnenregentquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat wil niet zeggen dat ik daardoor graag naar buiten ga met dit weer.
bij mij rollen de wieldoppen er spontaan af. Paar weken geleden ging ik bij Symph weg, vraagt hij toen ik thuis was: mis je niks? Had zijn moeder mijn wieldop van de straat geraapt. Ga ik onlangs weer weg, dus ik grap: als er weer een wieldop van mijn auto rolt, zet maar in de garage... Krijg ik bij thuiskomst weer de vraag of ik misschien nog een wieldop misquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij rollen de wieldoppen er spontaan af. Paar weken geleden ging ik bij Symph weg, vraagt hij toen ik thuis was: mis je niks? Had zijn moeder mijn wieldop van de straat geraapt. Ga ik onlangs weer weg, dus ik grap: als er weer een wieldop van mijn auto rolt, zet maar in de garage... Krijg ik bij thuiskomst weer de vraag of ik misschien nog een wieldop mis
Als je wielen maar wel vast zittenquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij mij rollen de wieldoppen er spontaan af. Paar weken geleden ging ik bij Symph weg, vraagt hij toen ik thuis was: mis je niks? Had zijn moeder mijn wieldop van de straat geraapt. Ga ik onlangs weer weg, dus ik grap: als er weer een wieldop van mijn auto rolt, zet maar in de garage... Krijg ik bij thuiskomst weer de vraag of ik misschien nog een wieldop mis
Heb ik n keer gehad, ik ging mijn 2CV ophalen en toen zat er 'n wiel losquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je wielen maar wel vast zitten
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:39 schreef just me het volgende:
[..]
Heb ik n keer gehad, ik ging mijn 2CV ophalen en toen zat er 'n wiel los
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende week onderhoudsbeurt, dan zetten ze die wieldoppen er wel weer op
bijna eraf... ik had wel dood kunnen zijnquote:
Gewoon even naar de fietsenmaker voor een nieuwequote:Op donderdag 7 januari 2016 18:39 schreef just me het volgende:
[..]
Heb ik n keer gehad, ik ging mijn 2CV ophalen en toen zat er 'n wiel los
Gelukkig niet!quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:42 schreef just me het volgende:
[..]
bijna eraf... ik had wel dood kunnen zijn
Bluf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:42 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap dat kappers geld moeten verdienen maar 30 euro voor een knipbeurt van een kwartier...![]()
Ik laat mijn haar wel groeien
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:42 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap dat kappers geld moeten verdienen maar 30 euro voor een knipbeurt van een kwartier...![]()
Ik laat mijn haar wel groeien
rijd niet zo lekker hè een fietsband onder een autoquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon even naar de fietsenmaker voor een nieuwe
wie had het hier over een auto dan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:44 schreef just me het volgende:
[..]![]()
[..]
rijd niet zo lekker hè een fietsband onder een auto
ik had het over een 2CVquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wie had het hier over een auto dan?
hoi trouwens
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wie had het hier over een auto dan?
hoi trouwens
En daar zitten fietsenbanden onderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |