hij heeft alleen geen vliegkrachten erbij gekregen en het lopen wil nog niet helemaalquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Cool!
Dan kunnen Symph en ik wel een superheldenduo beginnen
Ik had liever sneeuw gehad dan deze koude buitendouche. MIjn douche is er niets bij qua wateropbrengst. En die is nog lekker warm. Of heet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:05 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig geen ijs beetje water kan geen kwaad
ik niet dan durf ik niet meer op de scooter, moet ik de bus pakken kost meer en duurt langerquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had liever sneeuw gehad dan deze koude buitendouche. MIjn douche is er niets bij qua wateropbrengst. En die is nog lekker warm. Of heet.
Ja natuurlijk, daar heb je gelijk in. Je kunt je ertegen inpakken, Where's the fun though. Regen in de winter. Ik wil een dik pak sneeuw omdat winterquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik niet dan durf ik niet meer op de scooter, moet ik de bus pakken kost meer en duurt langer
Tegen regen kan ik me goed inpakken
quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:09 schreef knokkels het volgende:
Ik wil een dik pak sneeuw omdat winter
En het is leuk, als verkeersregelaar zijndequote:
plofquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
En het is leuk, als verkeersregelaar zijnde![]()
*slip glij*
Lijkt me een beetje link straks glijen ze over je heenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
En het is leuk, als verkeersregelaar zijnde![]()
*slip glij*
je hebt ook just eat, just mequote:Op donderdag 7 januari 2016 17:12 schreef just me het volgende:
[..]
plof
aangezien mijn boodschappen niet thuis bezorgd worden ga ik zelf maar even
Nee joh, gewoon goed anticiperenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje link straks glijen ze over je heen
Oh wacht. had ik ook kunnen doen.quote:
quote:
had ik ook moet doenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:16 schreef Karzai het volgende:
uit werk meteen boodschappen gedaan hoef ik niet twee keer de straat op
Sneeuw!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:17 schreef Karzai het volgende:
je kan blijkbaar weer onbeperkt verzoekjes doen
Kom op, dat vinyl perst zichzelf nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:22 schreef Spezza19 het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik straks mag werken.
Ik wil heul niet naar buiten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |