abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2016 @ 08:54:48 #251
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158952201
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 08:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, ik ken ook heel veel lelijke meisjes die in een relatie zitten met echt lelijke jongens.

De meeste "lelijke" meisjes lukt het wel om iemand te vinden, net zoals de meeste introverte sociaal onhandige jongen ook lukt om een meisje te vinden.

Maar een klein groep van introverte nerdy jongens openen zulke topics waar ze klagen over eeuwig maagd zijn. Ik denk dat de vrouwelijke variant een klein groep oerlelijke vrouwen zijn. Snap je wat ik bedoel?
Waar is dat klaagtopic dan?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 08:58:53 #252
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158952220
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 08:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar is dat klaagtopic dan?
Ik denk dat je ze veel vaker tegenkomt op de viva forum. In ieder geval niet op fok.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 9 januari 2016 @ 09:00:21 #253
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158952226
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 08:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik denk dat je ze veel vaker tegenkomt op de viva forum. In ieder geval niet op fok.
En hoe weet je dat die vrouwen 'oerlelijk' zijn? Of neem je dat aan omdat ze moeite hebben om een relatie te krijgen?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 09:09:10 #254
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158952283
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En hoe weet je dat die vrouwen 'oerlelijk' zijn? Of neem je dat aan omdat ze moeite hebben om een relatie te krijgen?
Nou, dat is een aanname van me en natuurlijk een hele lelijke manier om iemand te beschrijven. Ik bedoel het ook niet perse negatief...

Maar waar vrouwen echt op afknappen, zijn wanhopige mannen. Zelfs lelijk dan gemiddelde mannen kunnen een partner krijgen en houden als ze maar niet wanhoop uitstralen.

Andersom waar mannen op afknappen, zijn lelijke vrouwen. Zelfs wanhopige vrouwen kunnen partner krijgen en houden als ze maar niet lelijk zijn.

Dus mijn logica is dat de tegenhanger van de eenzame mannen die maagden topics openen, zijn lelijke vrouwen. Misschien openen ze geen topics zoals de mannen dat doen, maar ik denk dat er in de hele populatie van Nederland (misschien de hele wereld) een groep mannen en vrouwen zijn die heel eenzaam zijn en het gewoon niet lukt om een partner te krijgen.

En het zal vast wel ingewikkelder zijn dan alleen wanhopige mannen en lelijke vrouwen. Er zijn vast wel hele sociale zelfverzekerde mannen zijn die het niet lukt om een partner te krijgen, en hele mooie knappe vrouwen die het ook niet lukt om (de juiste) partner te krijgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 9 januari 2016 @ 09:27:55 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158952453
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou, dat is een aanname van me en natuurlijk een hele lelijke manier om iemand te beschrijven. Ik bedoel het ook niet perse negatief...

Maar waar vrouwen echt op afknappen, zijn wanhopige mannen. Zelfs lelijk dan gemiddelde mannen kunnen een partner krijgen en houden als ze maar niet wanhoop uitstralen.

Andersom waar mannen op afknappen, zijn lelijke vrouwen. Zelfs wanhopige vrouwen kunnen partner krijgen en houden als ze maar niet lelijk zijn.

Dus mijn logica is dat de tegenhanger van de eenzame mannen die maagden topics openen, zijn lelijke vrouwen. Misschien openen ze geen topics zoals de mannen dat doen, maar ik denk dat er in de hele populatie van Nederland (misschien de hele wereld) een groep mannen en vrouwen zijn die heel eenzaam zijn en het gewoon niet lukt om een partner te krijgen.

En het zal vast wel ingewikkelder zijn dan alleen wanhopige mannen en lelijke vrouwen. Er zijn vast wel hele sociale zelfverzekerde mannen zijn die het niet lukt om een partner te krijgen, en hele mooie knappe vrouwen die het ook niet lukt om (de juiste) partner te krijgen.
Ik kan alleen maar zeggen dat je waarneming beperkt en gekleurd is.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 09:29:56 #256
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158952473
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar zeggen dat je waarneming beperkt en gekleurd is.
Het is maar een hypothese en ik sta open voor andere waarneming. Eerlijk gezegd vind ik wat ik heb gezegd ook een beetje walgelijk.

Ik heb een topic geopend over eenzame vrouwen. Misschien vind je het interessant om daar verder te praten.
pi_158952708
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je noemt echt geen één bijzondere eigenschap. Aardig zijn, betrouwbaar zijn, netjes zijn en enige vorm van intelligentie hebben is de basis. Geweldig voor je dat je dat kan, maar dat kan Henkie ook en hij is daarnaast ook nog eens heel goed in verhalen vertellen, gitaar spelen en voetbal. Voor wie denk je dat de vrouwen kiezen? Jij adverteert jouzelf als een restaurant met een uithangbord: "Ons eten is echt niet smerig hoor".
Geweldig, dat is het minste wat je mag verwachten.
Dat is inderdaad de basis... Maar het is dan wel enorm gefrustreerd dat er van die volkse types zijn die hele dagen in sportkleren lopen, paar tanden missen, in de bijstand zitten etc. wél een vriendin hebben. Daarom is gewoontjes ook niet altijd wenselijk? Wij voldoen gewoon aan alle maatstaven van de beschaafdheid en we blijven forever alone...
  zaterdag 9 januari 2016 @ 10:17:54 #258
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158952905
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de basis... Maar het is dan wel enorm gefrustreerd dat er van die volkse types zijn die hele dagen in sportkleren lopen, paar tanden missen, in de bijstand zitten etc. wél een vriendin hebben. Daarom is gewoontjes ook niet altijd wenselijk? Wij voldoen gewoon aan alle maatstaven van de beschaafdheid en we blijven forever alone...
Ben je liever zo'n tuig type maar wel met veel vrouwelijke aandacht, of een nette sociaal wenselijke type die moeite heeft met contact maken met de andere geslacht?

Ik zou toch voor de tweede kiezen.
pi_158952946
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ben je liever zo'n tuig type maar wel met veel vrouwelijke aandacht, of een nette sociaal wenselijke type die moeite heeft met contact maken met de andere geslacht?

Ik zou toch voor de tweede kiezen.
Moeite of geen? Bij dat laatste blijf je wie je bent en dat is positief.. maar altijd genegeerd worden door 't vrouwelijk geslacht breekt je wel eens op. Maar toen ik probeerde om mij anders voor te doen dan ik ben werkte het ook niet. Mensen prikken er wel doorheen.
pi_158952965
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 06:09 schreef syndroom het volgende:
Maar omdat ik nauwelijks reacties kreeg en datingsites vaak toch wat minder aantrekkelijke vrouwen aantrekken ben ik daar wel een beetje klaar mee. Ik zie het als een teken van zwakte om datingsites als primaire bron van meiden versieren te gebruiken, alsof je offline faalt en maar je haal zoekt online.
Ik ben wel met je eens dat online dating iets heeft van "ik ben te lui en te bang om het in het echt te doen, dus daarom maar online". Maar daarom waren mijn verwachtingen ook niet hoog en mede daardoor vind ik de vrouwen op datingsites boven verwachting goed uitzien, niet minder dan bijvoorbeeld aan mijn uni. Nauwelijks reacties krijgen is iets dat ik ook heb, ik heb twee contacten nu lopen en dat is voor mij reden genoeg om erop te blijven. Het ligt er ook aan hoe actief je zelf bent natuurlijk.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 10:22:31 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158952968
Het is iig fijn om te lezen dat de goede voornemens van vorige week zo goed geland zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158953008
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:22 schreef Copycat het volgende:
Het is iig fijn om te lezen dat de goede voornemens van vorige week zo goed geland zijn.
Ik heb al twee apps eraf gegooid... nu alleen nog tinder en happn omdat die op locatie werken. Maar da's ook best treurig als je dezelfde leuke mensen op de apps voorbij ziet komen als in real maar ze je ook niet liken... niet echt lekker voor je zelfvertrouwen. Ook op die apps kiezen ze voor een ander dus. Maar voor de rest blijf ik gewoon doen wat ik wil, gisteren ook in mijn uppie naar die bios geweest terwijl de hele zaal vol zat met stelletjes, moeders en dochters, vrienden etc.
pi_158953273
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 08:51 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, ik ken ook heel veel lelijke meisjes die in een relatie zitten met echt lelijke jongens.

De meeste "lelijke" meisjes lukt het wel om iemand te vinden, net zoals de meeste introverte sociaal onhandige jongen ook lukt om een meisje te vinden.

Maar een klein groep van introverte nerdy jongens openen zulke topics waar ze klagen over eeuwig maagd zijn. Ik denk dat de vrouwelijke variant een klein groep oerlelijke vrouwen zijn. Snap je wat ik bedoel?
Nee, want het heeft eigenlijk vooral met instelling te maken.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 10:52:09 #264
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158953277
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:51 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Geloof je niet dat er gevallen zijn waar instelling gewoon weinig kan veranderen aan de situatie? Bij zowel vrouwen als mannen?
pi_158953307
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:51 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Nou, nee. Mijn instelling maakte niet dat ik ineens wel mannelijke aandacht kreeg, veranderingen aan mijn uiterlijk wel.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 10:56:51 #266
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_158953330
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou, nee. Mijn instelling maakte niet dat ik ineens wel mannelijke aandacht kreeg, veranderingen aan mijn uiterlijk wel.
Dat is dus een beetje mijn punt.
pi_158953426
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Moeite of geen? Bij dat laatste blijf je wie je bent en dat is positief.. maar altijd genegeerd worden door 't vrouwelijk geslacht breekt je wel eens op. Maar toen ik probeerde om mij anders voor te doen dan ik ben werkte het ook niet. Mensen prikken er wel doorheen.
Toneelspel is wat anders dan je zelfvertrouwen verbeteren. Wat je waarschijnlijk hebt geprobeerd is alleen de buitenkant proberen te veranderen. Als je in de basis nog steeds het lieve jongetje bent waar je leuk mee kunt praten maar nog steeds niet in het hokje bedpartner komt gaat het natuurlijk nooit lukken, zeker niet als je plotseling "leuk" gaat doen om het leuk doen, en niet omdat je je er goed bij voelt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_158953442
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is dus een beetje mijn punt.
Ach ja, of al die vrouwen oerlelijk zijn... sommige vrouwen hebben ook gewoon bepaalde hobby's waardoor ze niet veel nieuwe mensen ontmoeten. Als ze er dan weinig voor voelen om aan online dating te gaan doen dan schiet het ook niet op. Dan kunnen ze er nog wel normaal uitzien, maar als je weinig nieuwe mensen ontmoet heb je daar niet zoveel aan. En je hebt natuurlijk vrouwen die ook een sociale fobie hebben of soortgelijke problemen waardoor het ook lastig kan zijn. Die openen geen topics omdat ze toch te bang zijn om iets aan hun situatie te veranderen, en niet zitten te wachten op dateverzoekjes van onbekende mannen.
pi_158953444
quote:

[..]

Dat is ook waar het mannen om te doen is, vrouwen mogen zeker niet slimmer overkomen dan mannen. Waarom denk je dat er datingsites speciaal voor hoger opgeleiden bestaan?
pi_158953553
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 05:31 schreef Ridocar het volgende:
ik denk dat de meeste jongens/mannen die de heilige graal zoeken hopen op een wonder, wat het best te vergelijken is met het winnen van een loterij in plaats van hard werken en sparen. De onzinnige hoop dat op een dag een vrouw aan hun deur staat en meteen intrekt, trouwt, kindertjes werpt en tot de dood bij hun blijft is het enige dat de sociaal uitgedaagde maagd op de been houdt.
Dat geldt voor mij toch niet. Momenteel ben ik veel alleen, maar tijdens verplichtingen waar veel sociaal contact bij komt kijken, dan merk ik dat ik het wat betreft sociaal contact daarna wel voor gezien houd. Ik moet dan even bijkomen en opladen en het zijn dan solo hobbies waar ik me verder mee vermaak. In mijn jeugd ging ik elke zomer op scoutingkamp van een week en dat was leuk, maar aan het einde van de week was ik blij weer rustig thuis te zijn. Ook een excursieweek met de universiteit was voor mij even doorbijten. Voor mij zou het dus ideaal zijn, dat ik naast mijn zakelijke contacten, 1 à 2 keer per week iets onderneem met iemand. Meer kan ik niet aan, vermoed ik zo uit ervaring van het verleden. Dus het idee dat ik morgen getrouwd zal zijn, is niet iets wat ik zou aankunnen. Mocht het zo zijn dat mensen afknappen daarop en dat ik daarom maagd zal blijven, dan moet ik dat maar accepteren.
pi_158953582
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:07 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dat is ook waar het mannen om te doen is, vrouwen mogen zeker niet slimmer overkomen dan mannen. Waarom denk je dat er datingsites speciaal voor hoger opgeleiden bestaan?
Ik weet niet waarom je er ineens intelligentie bij haalt.
pi_158953655
quote:

[..]

Je kan mij niet vertellen dat er mensen zijn die door uiterlijk geen seks of partner kunnen krijgen. Er zijn zoveel hondslelijke mensen (naar om te zeggen), die kiezen vaak voor elkaar en ik heb ook heel goed geleerd dat er mannen zijn die het echt niet zoveel uitmaakt met wie ze seks hebben.
pi_158953690
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Geloof je niet dat er gevallen zijn waar instelling gewoon weinig kan veranderen aan de situatie? Bij zowel vrouwen als mannen?
Ja, zou kunnen. Maar denk niet dat dat uiteindelijk met uiterlijk te maken heeft. Ik ken wel echt lelijke mensen die in een relatie zitten (met elkaar).
  Moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 11:40:48 #274
5428 crew  miss_sly
pi_158953947
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:25 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ja, zou kunnen. Maar denk niet dat dat uiteindelijk met uiterlijk te maken heeft. Ik ken wel echt lelijke mensen die in een relatie zitten (met elkaar).
Wat is echt lelijk? En hoezo de toevoeging (met elkaar)?
de aantrekkingskracht van een persoon heeft misschien vaak een eerste vonk in het uiterlijk, maar daar is nooit een hele relatie op gebaseerd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158954103
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom je er ineens intelligentie bij haalt.
Intelligentie is ook maar een ding als voorbeeld, maar als er grote verschillen zijn (sociaal, zelfredzaamheid, milieu, leeftijd, cultuur) gaat het 'm ook niet worden.

Meestal dan. Er zullen vast verhalen te noemen zijn waarbij dit soort verschillen niet boeien, maar dat zijn -uiteraard- uitzonderingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')