a. dom dat je niet aan de richtlijnen houdt.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:08 schreef Blistering het volgende:
Dus, paper terug gehad. 4.4 uiteindelijk. 7 inhoudelijk, 2.5 punten aftrek voor woorden teveel.
Ze hebben bij niemand de woorden geteld, en zijn blindelings uitgegaan van het woordenaantal wat studenten zelf voorop hebben gezet
Wij zijn dus uiteraard furieus, want eerlijkheid duurt toch altijd het langst? Onze docent heeft ons sterk aangeraden om de coördinator te mailen en ons verhaal te doen, want hij vindt het ook wel oneerlijk als er echt zo massaal is gefraudeerd met woorden.
Heb nu wel zodanig mijn leven op orde dat ik het punt heb bereikt dat ik niks anders heb te doen dan studeren, dus hopelijk komt het goedquote:
Na lang overwegen heb ik mij aangemeld op Progress, en de inschrijving op papier in de bus gegooid.quote:
Ok, zie je op maandagochtend om 9 u ergens in april.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Na lang overwegen heb ik mij aangemeld op Progress, en de inschrijving op papier in de bus gegooid.
Lekker naast elkaar zitten en onder de tafeltjes friemelenquote:Op maandag 11 januari 2016 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok, zie je op maandagochtend om 9 u ergens in april.
Ik heb er behoorlijk wat naast gedaan. Zodanig dat mijn CV, als ik niet wat dingen weglaat, niet meer op twee kantjes past, tenzij de recruiter een loep gebruikt. Inmiddels mee gestopt sinds ik de master doe, maar behoorlijk actief geweest ernaast ja.quote:Jezus, waarom zou je 5 jaar over je bachelor doen?! Heb je er wat naast gedaan of heb je echt 5 jaar over 180 punten gedaan?
Ok. Dan vind ik 5 jaar voor een 3 jarige bachelor nog wel lang hoor, tenzij je bijv. een heel jaar bestuur hebt gedaan en iets van 3 student-stages ofzo.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:38 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik heb er behoorlijk wat naast gedaan. Zodanig dat mijn CV, als ik niet wat dingen weglaat, niet meer op twee kantjes past, tenzij de recruiter een loep gebruikt. Inmiddels mee gestopt sinds ik de master doe, maar behoorlijk actief geweest ernaast ja.
Nou ja, als je bewust fraudeert ben je wel flink de lul lijkt me? Eerlijkheid duurt het langst enzoquote:Op maandag 11 januari 2016 18:08 schreef Blistering het volgende:
Dus, paper terug gehad. 4.4 uiteindelijk. 7 inhoudelijk, 2.5 punten aftrek voor woorden teveel.
Ze hebben bij niemand de woorden geteld, en zijn blindelings uitgegaan van het woordenaantal wat studenten zelf voorop hebben gezet
Wij zijn dus uiteraard furieus, want eerlijkheid duurt toch altijd het langst? Onze docent heeft ons sterk aangeraden om de coördinator te mailen en ons verhaal te doen, want hij vindt het ook wel oneerlijk als er echt zo massaal is gefraudeerd met woorden.
Gast, laat die arrogante houding toch eens varen. Verder vraag ik me af wat jij doet en hoe lang je er over hebt gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ok. Dan vind ik 5 jaar voor een 3 jarige bachelor nog wel lang hoor, tenzij je bijv. een heel jaar bestuur hebt gedaan en iets van 3 student-stages ofzo.
Maar dit geeft wel wat context bij jouw moeilijkheden bij het halen van je mastertentamens..
Blijkbaar niet, want het aantal woorden wordt gewoon niet gecheckt. Dus daarom zijn wij (omdat wij het wel eerlijk hebben vermeld) wel de lul, en Jantje en Pietje die ook teveel woorden hebben en het niet eerlijk hebben vermeld niet de lul.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nou ja, als je bewust fraudeert ben je wel flink de lul lijkt me? Eerlijkheid duurt het langst enzo
Geen reden om er van af te zien... Lijkt me interessant vak.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok, zie je op maandagochtend om 9 u ergens in april.
Moest je het op het voorblad zetten?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het aantal woorden wordt gewoon niet gecheckt. Dus daarom zijn wij (omdat wij het wel eerlijk hebben vermeld) wel de lul, en Jantje en Pietje die ook teveel woorden hebben en het niet eerlijk hebben vermeld niet de lul.
Het gaat er verder ook niet om dat we die puntenaftrek krijgen, dat is terecht. Maar dan moet iedereen het krijgen die teveel woorden heeft, en dat gebeurt niet door luiheid.
Lekker laten waaien joh, niet serieus nemen.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Gast, laat die arrogante houding toch eens varen. Verder vraag ik me af wat jij doet en hoe lang je er over hebt gedaan.
Ik had overigens nog wel met andere (familie)omstandigheden te maken die behoorlijk zwaar zijn. Ga ik niet over uitweiden, maar de examencommissie heeft me daar wel uitstel om verleend. En nogmaals: Fiscaal Recht is echt wel een lastigere studie dan Nederlands Recht. Bijna niemand doet de bachelor nominaal, en zij die het wel doen halen vaak niet in 1 jaar hun master.
Si.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moest je het op het voorblad zetten?
Nou ja, kans lijkt me best aanwezig dat ze nu alsnog eea gaan natellen. Zeker als opgevallen is dat jullie paper niet veel langer was dan de rest.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het aantal woorden wordt gewoon niet gecheckt. Dus daarom zijn wij (omdat wij het wel eerlijk hebben vermeld) wel de lul, en Jantje en Pietje die ook teveel woorden hebben en het niet eerlijk hebben vermeld niet de lul.
Het gaat er verder ook niet om dat we die puntenaftrek krijgen, dat is terecht. Maar dan moet iedereen het krijgen die teveel woorden heeft, en dat gebeurt niet door luiheid.
Familieomstandigheden zijn altijd kut, dat is wel shit.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Gast, laat die arrogante houding toch eens varen. Verder vraag ik me af wat jij doet en hoe lang je er over hebt gedaan.
Ik had overigens nog wel met andere (familie)omstandigheden te maken die behoorlijk zwaar zijn. Ga ik niet over uitweiden, maar de examencommissie heeft me daar wel uitstel om verleend. En nogmaals: Fiscaal Recht is echt wel een lastigere studie dan Nederlands Recht. Bijna niemand doet de bachelor nominaal, en zij die het wel doen halen vaak niet in 1 jaar hun master.
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker laten waaien joh, niet serieus nemen.
Oke, dan vind ik het curieus. Digitaal inleveren?quote:
Rattle that Lock van David Gilmour en voor de rest nog wat 80's krakers.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Familieomstandigheden zijn altijd kut, dat is wel shit.
Maar als je niet gewoon per jaar 60 ects kan halen, dan moet je fijn een ander niveau doen. Als je gewoon een universitair niveau hebt, je houdt je literatuur bij en volgt hier en daar een college.. dan moet je gewoon nominaal kunnen studeren. Daar is het immers allemaal op berekend. Het zal best dat een master moeilijkere stof bevat, maar het blijven dezelfde ECTS. Als valt er wel wat voor te zeggen dat het ene vak van 7ects veel meer inspanning vereist dan het andere.. je zit toch met een bepaalde standaard variantie en dus maximale inspanning die nodig is om dat te halen. Ergo: het valt vast allemaal mee.
In Noorwegen hebben sommige masters zelfs standaard 90 ECTS.
[..]
Nog mooie plaatjes gescoord laatste tijd?
Nee, gewoon in een postvakje. Er was niet genoeg tijd om het nog digitaal te regelen zei mijn docent vandaagquote:Op maandag 11 januari 2016 20:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke, dan vind ik het curieus. Digitaal inleveren?
Feit is gewoon dat je het verprutst hebt.. om dan naar de anderen te gaan wijzen met 'jullie ook' vind ik eigenlijk jammer. Sowieso is hardcopy achterhaald.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, gewoon in een postvakje. Er was niet genoeg tijd om het nog digitaal te regelen zei mijn docent vandaagUU
Hmm, wel ok. Maar ik heb denk ik nu met m'n computerspeakers ook niet helemaal de warmte van de plaat te pakken.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rattle that Lock van David Gilmour en voor de rest nog wat 80's krakers.
Waaronder:
Ergens in mei ga ik een nieuwe platenspeler halen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat je het verprutst hebt.. om dan naar de anderen te gaan wijzen met 'jullie ook' vind ik eigenlijk jammer. Sowieso is hardcopy achterhaald.
[..]
Hmm, wel ok. Maar ik heb denk ik nu met m'n computerspeakers ook niet helemaal de warmte van de plaat te pakken.
Binnenkort ga ik ook een mooie platenspeler op m'n stereo-installatie aansluiten.. kwam op zolder een hele kist met LP's tegen. Zaten echt prachtige platen tussen.
Al iets op het oog?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ergens in mei ga ik een nieuwe platenspeler halen.
Eerst wat meubeltjes.
Clearaudio Concept denk ik.quote:
Ai, dat is een ander budget dan ik heb. Ga je voor een standaard rechthoekig model of die ronde? Ik ben verder niet bekend met hun elementen (zag vluchtig op de website dat ze die namelijk zelf fabriceren en niet bijv. bij Ortofon weghalen).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |