SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:
Wil iedereen die mobiel op FOK! zit géén nieuw deel openen, dit om gedoe met de OP te voorkomen!
[ Bericht 5% gewijzigd door Simterklaas op 07-01-2016 16:08:39 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het is me niet aan te zien maar heb al 5 alcohol-loze avonden achter de rug.
Nou dat is best lastig hoor, als je gewend bent minstens 1 literfles wijn per avond te drinken.quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:09 schreef renwan het volgende:
Ik heb er al weer wat potjes Rocket League opzitten hoor
Goed bezigquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het is me niet aan te zien maar heb al 5 alcohol-loze avonden achter de rug.
Ik moet straks de hele avond in de regen/sneeuw werken op een spekglad rangeerterrein in de snijdende koude kutwindquote:
Ik moet zo ook werken. Godverdomme, kutregen!quote:
Ik ook gvd!quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:42 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik moet zo ook werken. Godverdomme, kutregen!
Machinisten hequote:Op donderdag 7 januari 2016 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet straks de hele avond in de regen/sneeuw werken op een spekglad rangeerterrein in de snijdende koude kutwindKutzooi
Top ideequote:Op donderdag 7 januari 2016 16:11 schreef Geerd het volgende:
Maar toch weer 8 sickpax gehaald !
Zaterdag als het droog is ga ik gewoon 2x
Nog minder dan 4,5 dag jonguh!!!!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:20 schreef renwan het volgende:
Ja ik ga ook maar werken!
Binnen, achter een bar, dicht bij het bier. Hmm eigenlijk kom ik er goed vanaf
Als ikzelf niet hoefde te werken vanavond, dan was ik langs gekomen om lekker te pilsen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:20 schreef renwan het volgende:
Ja ik ga ook maar werken!
Binnen, achter een bar, dicht bij het bier. Hmm eigenlijk kom ik er goed vanaf
Je kon nog wel eens geluk hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet gvd over een half uurtje naar het werk vertrekken, maar heb geen zin om door de regen te moeten gaan. Beter stopt het binnen een half uur!
Ergo: regenx1000
Volgens mij heb ik nog geluk ook inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Je kon nog wel eens geluk hebben
http://www.buienradar.nl/
Het is hier al de hele week drama, omzet gisteravond: ¤13quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog geluk ook inderdaad.
Maar jij hebt het dus ook lekker druk op het werk?
Jezus, je baas maakt zwaar verlies op jequote:Op donderdag 7 januari 2016 17:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is hier al de hele week drama, omzet gisteravond: ¤13![]()
"Zwaar" verlies? Ik weet niet wat jij als barman krijgt maar zo geweldig verdien ik hier nietquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus, je baas maakt zwaar verlies op je
Maar dan nog. Als je 8 eurie per uur krijgt, je werkt vier uurtjes en je hebt een omzet van 13 euro, dan kost je gewoon meer dan het dubbele van de omzet bijnaquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:03 schreef renwan het volgende:
[..]
"Zwaar" verlies? Ik weet niet wat jij als barman krijgt maar zo geweldig verdien ik hier niet
Zal 'm lekker een poot uitdraaienquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan nog. Als je 8 eurie per uur krijgt, je werkt vier uurtjes en je hebt een omzet van 13 euro, dan kost je gewoon meer dan het dubbele van de omzet bijna
Sowiesoquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Zal 'm lekker een poot uitdraaien
Waarom denk je dat ik voor HC ga? Het echte geld![]()
Weet niet man ben der niet zo lang vanaaf morgen om 13.45 alweer beginnen vroeg klaar weekend vrij dat is wel lekkerquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
Zouden de het 100ste topic nog gaan halen vanacht
Dan komt die 100ste van het weekend wel weer! Moet wel werken dit weekend in de avondenquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet niet man ben der niet zo lang vanaaf morgen om 13.45 alweer beginnen vroeg klaar weekend vrij dat is wel lekker
Precies, krijg bijna een paniek aanval ervan!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
Tot in je persoonlijke levenssfeer!
Maja ook niet echt de tijd voor dagjes mensen toeristen stappers etc nu toch ??quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:34 schreef renwan het volgende:
Ik heb morgen en overmorgen weer nachtdienst dus die 100 komt wel goed
Verdomme ik ben hier nou een uur en heb 5 mensen gezien waarvan er 4 hier werken
Nee inderdaad, volgens mij krijgen we wel wat studenten van het weekend dus dan kan ik 's nachts weer wat waarschuwingen uit gaan delenquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja ook niet echt de tijd voor dagjes mensen toeristen stappers etc nu toch ??
Het is wel donderdag studenten stapavond maja die gaan naar hun eigen huis terug natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee inderdaad, volgens mij krijgen we wel wat studenten van het weekend dus dan kan ik 's nachts weer wat waarschuwingen uit gaan delen
Klopt maar daar zien we hier niks van terug. Niemand komt uit andere steden (hooguit Rotterdam, Delft of Leiden) hierheen om te stappen. Vanaf vrijdag merken we het meestal pasquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is wel donderdag studenten stapavond maja die gaan naar hun eigen huis terug natuurlijk
Ofja wat we wel soms zien is dat ze te lam zijn om thuis te komen en hier dan komen smeken om een kamer met hun dronken kop. Niet dat ze die krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Klopt maar daar zien we hier niks van terug. Niemand komt uit andere steden (hooguit Rotterdam, Delft of Leiden) hierheen om te stappen. Vanaf vrijdag merken we het meestal pas
Behalve de chikies natuurlijk die neem jij mee naar huisquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Ofja wat we wel soms zien is dat ze te lam zijn om thuis te komen en hier dan komen smeken om een kamer met hun dronken kop. Niet dat ze die krijgen
Wtfquote:
zelf maar glaasje kopen danquote:
Tappen, zuipen en niks betalenquote:
Deze man weetquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lekkere chicks en wat een baas bij 0:18
Gewoon de baas zijn over chicks.
Ja, ik ben er weerquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben je alweer terug, leuk gehad op vakantie?
Oh alles wel okay, beetje bier aan het drinken... Stoeien met een lipstick en dat is het zo'n beetje. Waar ben jij mee bezig?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja, ik ben er weer
En het was inderdaad leuk, en bij jou?
Ga je naar een feestje waar je van geslacht moet wisselenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh alles wel okay, beetje bier aan het drinken... Stoeien met een lipstick en dat is het zo'n beetje. Waar ben jij mee bezig?
Nee ik doe dat gewoon zomaar uit de losse pols.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ga je naar een feestje waar je van geslacht moet wisselen
Dat kan ook, ik vind het wel eens lastigquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee ik doe dat gewoon zomaar uit de losse pols.
Wat vind je lastig lippenstift opdoen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik vind het wel eens lastig
Jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat vind je lastig lippenstift opdoen?
Precies. Normaal gebruik ik een kwastjequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kunnen we het samen bij elkaar doen! Is een goeie deal.
Komt helemaal goed!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Precies. Normaal gebruik ik een kwastje
Baasquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik loop na het werk nog langs de avondwinkel. Ik kom joinen in het café vanavond en neem mijn eigen versnaperingen mee 14.gif
Wat ga je halen mono ?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik loop na het werk nog langs de avondwinkel. Ik kom joinen in het café vanavond en neem mijn eigen versnaperingen mee 14.gif
Jezelf venterenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:12 schreef Simterklaas het volgende:
Mensen die volop licht hebben branden en dan niet opendoen
Dat is tegen inbraakquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:12 schreef Simterklaas het volgende:
Mensen die volop licht hebben branden en dan niet opendoen
Skirr :")quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef renwan het volgende:
Zo, 5 potjes gepoold. Makkelijk geld verdienen dit
Aah je bent al aan het acclimatiseren voor het hc schapquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef renwan het volgende:
Je weet verdomme toch dat je dan en dan een pakketje kan verwachten. Bestel het dan op een andere dag dat je wel thuis kan zijn.quote:
Ik ben serieus nog steeds trots op dat ene goal van gisteren. Als ik er aan terugdenk krijg ik bijna weer een stijfjequote:Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef renwan het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog steeds trots op dat ene goal van gisteren. Als ik er aan terugdenk krijg ik bijna weer een stijfje
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog steeds trots op dat ene goal van gisteren. Als ik er aan terugdenk krijg ik bijna weer een stijfje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |