Precies, krijg bijna een paniek aanval ervan!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
Tot in je persoonlijke levenssfeer!
Maja ook niet echt de tijd voor dagjes mensen toeristen stappers etc nu toch ??quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:34 schreef renwan het volgende:
Ik heb morgen en overmorgen weer nachtdienst dus die 100 komt wel goed
Verdomme ik ben hier nou een uur en heb 5 mensen gezien waarvan er 4 hier werken
Nee inderdaad, volgens mij krijgen we wel wat studenten van het weekend dus dan kan ik 's nachts weer wat waarschuwingen uit gaan delenquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja ook niet echt de tijd voor dagjes mensen toeristen stappers etc nu toch ??
Het is wel donderdag studenten stapavond maja die gaan naar hun eigen huis terug natuurlijkquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee inderdaad, volgens mij krijgen we wel wat studenten van het weekend dus dan kan ik 's nachts weer wat waarschuwingen uit gaan delen
Klopt maar daar zien we hier niks van terug. Niemand komt uit andere steden (hooguit Rotterdam, Delft of Leiden) hierheen om te stappen. Vanaf vrijdag merken we het meestal pasquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is wel donderdag studenten stapavond maja die gaan naar hun eigen huis terug natuurlijk
Ofja wat we wel soms zien is dat ze te lam zijn om thuis te komen en hier dan komen smeken om een kamer met hun dronken kop. Niet dat ze die krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Klopt maar daar zien we hier niks van terug. Niemand komt uit andere steden (hooguit Rotterdam, Delft of Leiden) hierheen om te stappen. Vanaf vrijdag merken we het meestal pas
Behalve de chikies natuurlijk die neem jij mee naar huisquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Ofja wat we wel soms zien is dat ze te lam zijn om thuis te komen en hier dan komen smeken om een kamer met hun dronken kop. Niet dat ze die krijgen
zelf maar glaasje kopen danquote:
Tappen, zuipen en niks betalenquote:
Deze man weetquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lekkere chicks en wat een baas bij 0:18
Gewoon de baas zijn over chicks.
Ja, ik ben er weerquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben je alweer terug, leuk gehad op vakantie?
Oh alles wel okay, beetje bier aan het drinken... Stoeien met een lipstick en dat is het zo'n beetje. Waar ben jij mee bezig?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja, ik ben er weer
En het was inderdaad leuk, en bij jou?
Ga je naar een feestje waar je van geslacht moet wisselenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh alles wel okay, beetje bier aan het drinken... Stoeien met een lipstick en dat is het zo'n beetje. Waar ben jij mee bezig?
Nee ik doe dat gewoon zomaar uit de losse pols.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ga je naar een feestje waar je van geslacht moet wisselen
Dat kan ook, ik vind het wel eens lastigquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee ik doe dat gewoon zomaar uit de losse pols.
Wat vind je lastig lippenstift opdoen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:46 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik vind het wel eens lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |