Jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat vind je lastig lippenstift opdoen?
Precies. Normaal gebruik ik een kwastjequote:Op donderdag 7 januari 2016 20:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kunnen we het samen bij elkaar doen! Is een goeie deal.
Komt helemaal goed!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Precies. Normaal gebruik ik een kwastje
Baasquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik loop na het werk nog langs de avondwinkel. Ik kom joinen in het café vanavond en neem mijn eigen versnaperingen mee 14.gif
Wat ga je halen mono ?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik loop na het werk nog langs de avondwinkel. Ik kom joinen in het café vanavond en neem mijn eigen versnaperingen mee 14.gif
Jezelf venterenquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:12 schreef Simterklaas het volgende:
Mensen die volop licht hebben branden en dan niet opendoen
Dat is tegen inbraakquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:12 schreef Simterklaas het volgende:
Mensen die volop licht hebben branden en dan niet opendoen
Skirr :")quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef renwan het volgende:
Zo, 5 potjes gepoold. Makkelijk geld verdienen dit
Aah je bent al aan het acclimatiseren voor het hc schapquote:Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef renwan het volgende:
Je weet verdomme toch dat je dan en dan een pakketje kan verwachten. Bestel het dan op een andere dag dat je wel thuis kan zijn.quote:
Ik ben serieus nog steeds trots op dat ene goal van gisteren. Als ik er aan terugdenk krijg ik bijna weer een stijfjequote:Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef renwan het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog steeds trots op dat ene goal van gisteren. Als ik er aan terugdenk krijg ik bijna weer een stijfje
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog steeds trots op dat ene goal van gisteren. Als ik er aan terugdenk krijg ik bijna weer een stijfje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |