Helemaal mee eens. Zowel die debiele "laat ze maar vedrinken"-types, "gelukszoekers" als dat naïeve meisje dat zegt: " Alles komt goed met liefde".quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:57 schreef 99.999 het volgende: [..] Inderdaad. Opvallend hoe bekend de zwakke argumenten van alle kanten in dat programma bekend voorkomen
![]()
Aha, het is dus niet veel meer dan je onderbuik?quote:Dat is een gevoel. Het programma voelt synthetisch aan
En juist omdat het allemaal zo bekend voorkomt zou ik niet weten waarom ze dit in scène zouden moeten zetten. De betreffende types zijn ruim voorradig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zowel die debiele "laat ze maar vedrinken"-types, "gelukszoekers" als dat naïeve meisje dat zegt: " Alles komt goed met liefde".
Ik en zag een sprookjesboek Thora staan. Die combo zie je niet vaak bij Christenen en Moslims.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dus hij heeft een menorah staan. Hoeft nog niet te betekenen dat hij Joods is.
Verschrikkelijk, inderdaad. Aan de andere kant is dat godsdienst meisje ook wel weer erg naïef. Ze kiezen wel de uitersten natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Inderdaad. Opvallend hoe bekend de zwakke argumenten van alle kanten in dat programma bekend voorkomen
dat maakt dit soort programma's zo leukquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, inderdaad. Aan de andere kant is dat godsdienst meisje ook wel weer erg naïef. Ze kiezen wel de uitersten natuurlijk.
True true.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat maakt dit soort programma's zo leuk
En ik zag volgens mij ook een Koran staan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik en zag een sprookjesboek Thora staan. Die combo zie je niet vaak bij Christenen en Moslims.
mooi. En nu?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En ik zag volgens mij ook een Koran staan.
is het wellicht in je opgekomen dat een geschiedenisleraar uit interesse die boeken in huis kan hebben zonder dat het direct iets zegt over een eventueel geloof dat hij aanhangt?quote:
ja dat kan, daarom gaf ik het niet meteen aan. Maar een kandelaartje heeft weinig met geschiedenis te maken. Daarbij blijft mijn punt Staan: als geschiedenis student geen leer trekken uit je eigen studie, dan ben je te dom om te kakken en sta je straks zelf je handje op te houden bij het uwv.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
is het wellicht in je opgekomen dat een geschiedenisleraar uit interesse die boeken in huis kan hebben zonder dat het direct iets zegt over een eventueel geloof dat hij aanhangt?
ach er zijn genoeg mensen die zo'n menorah puur ter decoratie thuis hebben staanquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja dat kan, daarom gaf ik het niet meteen aan. Maar een kandelaartje heeft weinig met geschiedenis te maken. Daarbij blijft mijn punt Staan: als geschiedenis student geen leer trekken uit je eigen studie, dan ben je te dom om te kakken en sta je straks zelf je handje op te houden bij het uwv.
inderdaad, er zijn een heleboel 27 jarigen die daar mee bezig zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ach er zijn genoeg mensen die zo'n menorah puur ter decoratie thuis hebben staan.
Daarom schreef ik ook zwakke argumenten van alle kantenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, inderdaad. Aan de andere kant is dat godsdienst meisje ook wel weer erg naïef. Ze kiezen wel de uitersten natuurlijk.
Lekker in het huis van je ouders oreren dat die vluchtelingen er allemaal toch echt gewoon zelf voor kiezen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook zwakke argumenten van alle kanten. En natuurlijk kiezen ze wat meer uitgesproken types maar het zijn geen zeldzame types.
Ja, dat vond ik ook een beetje gek. Heerlijk moraalridderthuisvanafdebankgedachte had ik waarschijnlijk voor iets minder luxe voor mezelf gekozen. Jij weet tenminste dat je over drie weken weer thuis in je eigen warme bedje ligt, temidden van een kamp met duizenden mensen in onzekerheid. En dan koop je tenten enzo voor jezelfquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:34 schreef Leonos het volgende:
Ik moest huilen van binnen gister.
Eten bietsen bij vluchtelingen![]()
Ja voor 't eerst. Lijken wel acteurs hoe ze zich gedragen en uitenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |