Mja, erge is nog, hij zegt iets dat kenners al jaren weten hoor....quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:52 schreef ToT het volgende:
Gordon komt terug op kritiek Top 40
Goh, dat ik het toch een keer eens met hem kan zijn zeg!
Flop.... de jeugd weet niet eens wat sms-en is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Frenna - Langste SMS
[ afbeelding ]
SMS-en is wel heel erg 1990's, dus wordt dit een nostalgische top of een flop?
Jezus, dit komt uit dezelfde stal als Alessandro??/quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Frenna - Langste SMS
[ afbeelding ]
SMS-en is wel heel erg 1990's, dus wordt dit een nostalgische top of een flop?
Geen idee of het dezelfde producer is. Ik moest wel lachen toen ik dit nummer hoorde. Zo ahum '00squote:Op woensdag 6 januari 2016 20:54 schreef Muntje2.0 het volgende:
[..]
Jezus, dit komt uit dezelfde stal als Alessandro??/
Autotune apparaat was zeker voor een dag gehuurd?
Dat deed Peter Koelewijn al in de '70s met Nederlands en Fransquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:55 schreef Muntje2.0 het volgende:
Ja, laten we zowel Nederlands als Engels in 1 liedje gooien
Dat dat cheerleader ooit een hit geworden is...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:56 schreef ToT het volgende:
Doet me wat denken aan dat Cheerleader, maar dan veel saaier.
Je zoek ze wel uit...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
Boulev4rd - Weekend
[ afbeelding ]
De laatste topper of flopper van deze week
Ja, laten we totaal geen fantasie hebben en maar een oud liedje gebruiken onder een nietszeggend melodietje.....quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
Boulev4rd - Weekend
[ afbeelding ]
De laatste topper of flopper van deze week
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zoek ze wel uit...
Ik onthoud mij demonstratief van stemmen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |