quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:48 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen leuke plaat.
Dus ik vermoed een top.
Grappige is, met Hozier hadden we 'hier' unaniem voorspelt dat het een Top zou worden, maar het nummer 'Take me to Church' verdween uit de Tipparade om pas 3 maanden later alsnog terug te keren en een behoorlijk grote hit te wordenquote:
Nou, dan werd het toch uiteindelijk een Topquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grappige is, met Hozier hadden we 'hier' unaniem voorspelt dat het een Top zou worden, maar het nummer 'Take me to Church' verdween uit de Tipparade om pas 3 maanden later alsnog terug te keren en een behoorlijk grote hit te worden
Ik snap nu waarom je geen punten meer doet...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Grappige is, met Hozier hadden we 'hier' unaniem voorspelt dat het een Top zou worden, maar het nummer 'Take me to Church' verdween uit de Tipparade om pas 3 maanden later alsnog terug te keren en een behoorlijk grote hit te worden
Het staat iedereen vrij om zelf punten bij te houdenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je geen punten meer doet...
RObquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:52 schreef Karzai het volgende:
Denk dat er hier heel wat spaarpotjes voor worden omgekeerd, top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |