Ik vind het nummer echt helemaal nietsquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Breakbeat er in, uptempo.
Scoort een dikke hit...
Zijn wenkbrauw doe de achtergrond na?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
Carlie Puth - One Call Away
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Ik zal het zelf niet kopen, maar dat is hier niet het criterium...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het nummer echt helemaal niets
Jezus, ik krijg de rillingen van die kop!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Dat doet het al een paar jaar. Daardoor krijg je die 13 in dozijn sound.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Wat lijken al die stemmen tegenwoordig op elkaar.
Bagger, flop!
Blijf maar weg....quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Top of Flop?
Dit is toch precies Hozier?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:45 schreef Muntje2.0 het volgende:
[..]
Dat doet het al een paar jaar. Daardoor krijg je die 13 in dozijn sound.
Echte artiesten krijgen geen airplay meer.
Alles gedreven vanuit de muziekindustrie op scoren met OneHitWonders.
Echt he!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb afgelopen week weer eens de Top40 beluisterd en bijna al die nummers lopen wat sound betreft bijna naadloos in elkaar over
Dit scoort want Taylor...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Taylor Swift - Out of the Woods
[ afbeelding ]
In Tjechië vinden ze dit al een Top, wat vinden wij? Top of Flop?
Top duss...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Taylor Swift - Out of the Woods
[ afbeelding ]
In Tjechië vinden ze dit al een Top, wat vinden wij? Top of Flop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |