Dan had ik zeker niet gestemd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Makebelieve - Cry Like Wolves
Kreeg met 6 stemmen een unanieme Top. Helaas, na 5 weken in de tipparade geruisloos
verdwenen.
Zegt iets over onze 'afwijkende' muzieksmaak?quote:
Dat het mij niet veel uitmaakt of ik iets mag vinden of niet...quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
En vanaf het volgende nummer is de stembus, voor een top of een flop, weer geopend.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
En vanaf het volgende nummer is de stembus, voor een top of een flop, weer geopend.
Nu zou ik wel Flop gestemd hebben, nu ik het weer hoor!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Makebelieve - Cry Like Wolves
Kreeg met 6 stemmen een unanieme Top. Helaas, na 5 weken in de tipparade geruisloos
verdwenen.
Nee, dat blijkt geregeld...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat het mij niet veel uitmaakt of ik iets mag vinden of niet...
Top!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
Xavier Rudd - Follow the Sun
[ afbeelding ]
Is dit een Top of een Flop?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ik ga wél weer bijhouden wie top of flop zegt, maar niet meer op de vorige manier ook echt punten tellen. Goed?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
OK, ik ga wél weer bijhouden wie top of flop zegt, maar niet meer op de vorige manier ook echt punten tellen. Goed?
prima hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |