Terechtequote:
Dit is geen fijne plaat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
Tiësto & Kshmr ft. Vassy - Secrets
8x een Top en slechts 1 flop; Heeft 9 weken in de Top40 gestaan en de 26e positie gehaald.
Brommers ouder dan 2011!!!quote:
Genoeg...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heeft Tiesto ooit NIET vreselijke nummers gemaakt?
Duidelijk ook!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
Flo Rida ft. Robin Thicke & Verdine White - I don't like it, I love it
Met 9 stemmen een unanieme topper. Heeft ook 17 weken in de Top40 gestaan en de 18e
positie bereikt.
Zeker onder andere namen dan....quote:
Smaken verschillenquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeker onder andere namen dan....
Tiesto![]()
Ik noem hem altijd Triesto... want dat is zijn muziek gewoon
Dat mag jij vinden...quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeker onder andere namen dan....
Tiesto![]()
Ik noem hem altijd Triesto... want dat is zijn muziek gewoon
Mja, het is een redelijk goed liedje. Heeft zijn succes vooral te danken aan de dood van Paul Walker.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
Wiz Khalifa ft. Charlie Puth - See you Again
Kreeg 5x een Top en van drie mensen een flop. Heeft de 3e positie in de Top40 gehaald en er 21 weken ingestaan. Kan je best een topper noemen
Die in het Gelredome ook?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Ik heb zelfs DVDs van zijn (oudere) shows
Ook als er een Gestapo was die mij dat zou verbieden zou ik het zeggen....quote:
Zou ik straks even moeten kijken. Mijn neefje was helemaal gek van Tiësto en zo ben ik schoorvoetend naar trance gaan luisteren en best gaan waarderen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die in het Gelredome ook?
Is wel een leuke set, jammer van Dinand...
Ja, dus...?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook als er een Gestapo was die mij dat zou verbieden zou ik het zeggen....
quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Makebelieve - Cry Like Wolves
Kreeg met 6 stemmen een unanieme Top. Helaas, na 5 weken in de tipparade geruisloos
verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |