Ja en ook een beetje mad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je ook een beetje misselijk?
Weet ik nog niet. Zoiets als dit wordt het: NWS / [SC] Waar Specularium steeds een andere UI heeftquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke hoofdstukken komen daar in?
Ik zie toevallig deze post.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Zoiets als dit wordt het: NWS / [SC] Waar Specularium steeds een andere UI heeft
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is bijna zondag. We hebben de zon niet eens meer nodig!
Lokquoten heeft weinig zin als iemand al sinds 17 september niet meer is ingelogd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie toevallig deze post.
[..]
Webschipje.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie toevallig deze post.
[..]
Kapot schieten. Althans, volgens de gendarmerie.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat doe je eraan?
Hoezo weet jij dat de anus van LTVDK matig is? Is er iets dat je ons moet vertellen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:09 schreef Specularium het volgende:
LTKDV sloopt weer het hele topic hoor met zijn matige anus.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN.
quote:
Komt omdat het vandaag isquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat ben jij agressief vandaag zeg, bah.
Hoe ging het oefenen, heb je Imagine nog gespeeld?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dat de anus van LTVDK matig is? Is er iets dat je ons moet vertellen?
Nee, we spelen eigen werk. Het ging verder prima en het was leuk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe ging het oefenen, heb je Imagine nog gespeeld?
Ok.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, we spelen eigen werk. Het ging verder prima en het was leuk.
Wacht. Vind jij Imagine nou wel of geen goed mummer?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb verder niet meer naar de Top 2000 geluisterd. Ja, even checken of ze eindelijk de juiste versie van "Go West" zouden draaien. En dat was zowaar het geval.
Ik blijf "Imagine" een wereldplaat vinden. Altijd gevonden. En dat blijft ook zo. Ik heb me mateloos gestoord aan al het gezeik rondom dat nummer. Het gezeik had moeten gaan over Claudia de Breij op nummer 4. Dat is vele, vele malen erger.
Is dat niet duidelijk?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wacht. Vind jij Imagine nou wel of geen goed mummer?
Huh watquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wacht. Vind jij Imagine nou wel of geen goed mummer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |