have fun anonymummiequote:Op donderdag 7 januari 2016 14:12 schreef anonymoussie het volgende:
Zo ik ga lekker naar huis.
Mezelf in een deken wikkelen.
Een behoorlijke tijd al.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij werkloos?
Komende week weer een gesprek.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Wel al ergens zicht op?
Das mooi! Hopen dat je die baan krijgt als je hemt wilt tenminstequote:Op donderdag 7 januari 2016 14:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een behoorlijke tijd al.
[..]
Komende week weer een gesprek.
Het is een paar weken leuk, maar daarna wordt het minder. Deze maand is cruciaal voor mij. Of ik vind een baan, of ik geef de moed op en ga voor mezelf beginnen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Werkloos zijn is/lijkt me ook klote
Voor jezelf beginnen kost ook veel moed toch?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een paar weken leuk, maar daarna wordt het minder. Deze maand is cruciaal voor mij. Of ik vind een baan, of ik geef de moed op en ga voor mezelf beginnen.
Klopt, maar stilzitten zoals nu, is stierlijk vervelend. Ik heb wel wat financiële buffers, dus een beetje risico kan ik wel nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor jezelf beginnen kost ook veel moed toch?
Je kunt een startperiode krijgen. Dan behoud je 26 weken een deel van je uitkering (zo'n 70 procent).quote:
Klopt. Maar wat doe je eraan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:51 schreef d4v1d het volgende:
Moslim die Allah ahkbar roept.
Henk vindt dit niet leuk
Van stilzitten wordt iedereen sadpanda, je moet gewoon dingen gaan doen, hobby's en dergelijke. Keyboard spelen of zo.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, maar stilzitten zoals nu, is stierlijk vervelend. Ik heb wel wat financiële buffers, dus een beetje risico kan ik wel nemen.
Vanavond weer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van stilzitten wordt iedereen sadpanda, je moet gewoon dingen gaan doen, hobby's en dergelijke. Keyboard spelen of zo.
Succes alvast. Ik heb juist onverwachts mijn baan voor de komende maanden behouden, terwijl ik verwacht had in de loop van dit jaar ook werkloos te worden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een behoorlijke tijd al.
[..]
Komende week weer een gesprek.
Henk is Redactie Frontpagequote:Op donderdag 7 januari 2016 15:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je voorheen?
Dat is niet "voorheen". Ik ben al bijna 10 maanden Redactie Frontpage. Ik denk dat ik er maar eens een boek over ga schrijven.quote:
Hopen dat het snel voorbij is!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Beetje grieperig en rillerig ja.
Welke hoofdstukken komen daar in?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is niet "voorheen". Ik ben al bijna 10 maanden Redactie Frontpage. Ik denk dat ik er maar eens een boek over ga schrijven.
Ben je ook een beetje misselijk?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Beetje grieperig en rillerig ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |