Het is bijna zondag. We hebben de zon niet eens meer nodig!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, gelukkig... Speculientje is zichzelf weer.
De karatekid is die chimi aan het fixen nu, daar zal zijn stenen hart wel van smeltenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, gelukkig... Speculientje is zichzelf weer.
Zacht als boter word ik dan. Dat mag jij best weten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De karatekid is die chimi aan het fixen nu, daar zal zijn stenen hart wel van smelten
#herinneringenaan2dagenmodschapquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Als je dit soort dialogen, zoals hierboven, leest, dan ben je blij dat er achter de schermen ook nog een NWS-FB-topic is waar ze als modjes dit soort zaken met elkaar kunnen uitwisselen.
#neverforget.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
#herinneringenaan2dagenmodschap
#neverforgetquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
#herinneringenaan2dagenmodschap
Een markhaantje?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
Echt dikke pret, we hebben hier problemen met een markhaantje.. die ging even iets te tof doen.
Weer wat geleerd....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een Marokkaan, maar dat mag je niet zeggen want dat is discriminatie.
Gewoon chineesjes in elkaar tikken, het lijkt rambo wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:03 schreef Specularium het volgende:
Daniel-san gaat nu winnen met de trommel.
Over rambo gesprokenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
Echt dikke pret, we hebben hier problemen met een markhaantje.. die ging even iets te tof doen.
Ik noem ze tegenwoordig allemaal Mutant.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, wij hebben het hier dan over Mark Haan of over Mark Hanen.
Ik weet al alles over die gozer, zelfs zijn IQ .. 59quote:
Daar zwijmelen we van de hete oudemannenrondingen van mr miyagiquote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Als je dit soort dialogen, zoals hierboven, leest, dan ben je blij dat er achter de schermen ook nog een NWS-FB-topic is waar ze als modjes dit soort zaken met elkaar kunnen uitwisselen.
Niet fucken met die pleintje.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet al alles over die gozer, zelfs zijn IQ .. 59![]()
We gokte al dat hij niet slim zou zijn want hij fucked met de verkeerde mensen.
Mochten we je een tijdje niet zijn, zit je dus in de cel of met 34 messen van elke neef 1 tussen je ribben.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet al alles over die gozer, zelfs zijn IQ .. 59![]()
We gokte al dat hij niet slim zou zijn want hij fucked met de verkeerde mensen.
yokirambo maakt je kapot natuurlijquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet fucken met die pleintje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |