waar zoek je?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
Weet sinds maandag waar ik stage ga lopen en ben nu voor het eerst serieus op zoek naar een kamer. Alleen op de lokale kamerfacebook staan heel weinig kamers (en al bijna evenveel kamerzoekenden), dus ben benieuwd hoe snel het daadwerkelijk gaat lukken.
ik heb wel een kelderkamertje overquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
Weet sinds maandag waar ik stage ga lopen en ben nu voor het eerst serieus op zoek naar een kamer. Alleen op de lokale kamerfacebook staan heel weinig kamers (en al bijna evenveel kamerzoekenden), dus ben benieuwd hoe snel het daadwerkelijk gaat lukken.
ik wilde dat plaatje posten met die gast die in zo'n wielren pak staat waar je zijn ballen/pik doorheen ziet schijnen. zo in vechtersstand. Maar kan ze niet vindenquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:25 schreef deadprez het volgende:
GC / zelfverdedeging tegen dieren lovers
stompzinnig is op dreef
ja ik weet wie je bedoeltquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wilde dat plaatje posten met die gast die in zo'n wielren pak staat waar je zijn ballen/pik doorheen ziet schijnen. zo in vechtersstand. Maar kan ze niet vinden
hij deed vroeger altijd posten met 'nee je kunt mij niet verslaan etc etc'' En als iemand over zijn pik begon deed ie alsof hij van niets wist.
wtf is zo raar wat ik nu zeg, maar wie weet waar ik het over heb.
Jaaaaaaa, ik zag hem vaak posten op marokko.nl toen ik daar nog zat. Was vgm 2008 ofzo, dat ik hem nog herkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:29 schreef deadprez het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/420176
deze
Wanneer ik weer op zee werk over een paar maandjes. Dan mag ik weer leunen namelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je nog nieuwe leun- pics posten?
zoiets vergeet je niet zo snelquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik zag hem vaak posten op marokko.nl toen ik daar nog zat. Was vgm 2008 ofzo, dat ik hem nog herken
Waar ga je stage lopen?quote:
Mijn eyeliner is uitgelopen jesus fukquote:
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
¡¡¡ alleen een vrouw kan een "cameltoo" hebben DOM RUND !!!
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn eyeliner is uitgelopen jesus fuk
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een kamer is mijn e-mailtje al wel doorgestuurd naar de huisbaas (die doet de selectie) en heb morgenavond kijkavond bij een andere.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo makkelijk volgens mij.
Provincie Overijssel. Toen ik dat vanochtend aan de kapster vertelde begreep ze het volgens mij niet helemaal, die dacht volgens mij aan de geografische definitie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar ga je stage lopen?
En waar is Meloewa trouwens gebleven? Verdorie, ik mis haar topics tetten.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
http://www.pokemonunited.(...)an-mijn-fiets-jatten
zelfs op een fucking pokemonforum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |