Mooi, hopen dat hij daar wel wordt geaccepteerdquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:21 schreef deadprez het volgende:
niels krijgt al meteen praatjes in die andere sc
Nee. Je kunt m'n authenticiteit verifiëren bij Bob en Remqo.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:23 schreef McGrath het volgende:
Ik denk stiekem dat het WCH is die zich voordoet als niels0 om de aandacht af te leiden zodat hij niet meer gepest wordt
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:21 schreef deadprez het volgende:
niels krijgt al meteen praatjes in die andere sc
Ik leid er ook echt onder jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:23 schreef McGrath het volgende:
Ik denk stiekem dat het WCH is die zich voordoet als niels0 om de aandacht af te leiden zodat hij niet meer gepest wordt
Waarom zou je dat jezelf aandoen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:23 schreef McGrath het volgende:
Er is maar 1 die zulke tranentrekkende sneue posts maakt, het was met de eerste post al duidelijk dat jij het wasquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee. Je kunt m'n authenticiteit verifiëren bij Bob en Remqo.
lijd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik leid er ook echt onder ja
Ik ben gek op stompzinnig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:25 schreef deadprez het volgende:
GC / zelfverdedeging tegen dieren lovers
stompzinnig is op dreef
waarom ben je terug?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
welkom terugquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ik ook, zijn topics zijn altijd zo slecht maar toch grappigquote:
waar zoek je?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
Weet sinds maandag waar ik stage ga lopen en ben nu voor het eerst serieus op zoek naar een kamer. Alleen op de lokale kamerfacebook staan heel weinig kamers (en al bijna evenveel kamerzoekenden), dus ben benieuwd hoe snel het daadwerkelijk gaat lukken.
ik heb wel een kelderkamertje overquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:27 schreef Chai het volgende:
Weet sinds maandag waar ik stage ga lopen en ben nu voor het eerst serieus op zoek naar een kamer. Alleen op de lokale kamerfacebook staan heel weinig kamers (en al bijna evenveel kamerzoekenden), dus ben benieuwd hoe snel het daadwerkelijk gaat lukken.
ik wilde dat plaatje posten met die gast die in zo'n wielren pak staat waar je zijn ballen/pik doorheen ziet schijnen. zo in vechtersstand. Maar kan ze niet vindenquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:25 schreef deadprez het volgende:
GC / zelfverdedeging tegen dieren lovers
stompzinnig is op dreef
ja ik weet wie je bedoeltquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:29 schreef Crip het volgende:
[..]
ik wilde dat plaatje posten met die gast die in zo'n wielren pak staat waar je zijn ballen/pik doorheen ziet schijnen. zo in vechtersstand. Maar kan ze niet vinden
hij deed vroeger altijd posten met 'nee je kunt mij niet verslaan etc etc'' En als iemand over zijn pik begon deed ie alsof hij van niets wist.
wtf is zo raar wat ik nu zeg, maar wie weet waar ik het over heb.
Jaaaaaaa, ik zag hem vaak posten op marokko.nl toen ik daar nog zat. Was vgm 2008 ofzo, dat ik hem nog herkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:29 schreef deadprez het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/420176
deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |