SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef Crip het volgende:
Hier een cursus voor je.
let op het volgende:
¡¡¡ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!
1) Longen / hals
2) Plexus-solaris
3) Lever
plekken 1 t/m 3 zitten veilig beschermd achter mijn vuisten en kom je niet bij
4) Nieren
5) Maag
plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellebogen / armen en vormt geen gevaar
6) Enkels / scheenbenen / knieën
plekken nr.6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen / schenenschermers en uitstekende kniebeschermers zodat een aanval daarop niks uithaalt
¡¡¡ zo zijn al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd en
met mijn lengte van 2mtr18 maakt mij dat min of meer onverslaanbaar !!!Dat is 1 goeden kursus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef Crip het volgende:
Hier een cursus voor je.
let op het volgende:
¡¡¡ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!
1) Longen / hals
2) Plexus-solaris
3) Lever
plekken 1 t/m 3 zitten veilig beschermd achter mijn vuisten en kom je niet bij
4) Nieren
5) Maag
plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellebogen / armen en vormt geen gevaar
6) Enkels / scheenbenen / knieën
plekken nr.6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen / schenenschermers en uitstekende kniebeschermers zodat een aanval daarop niks uithaalt
¡¡¡ zo zijn al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd en
met mijn lengte van 2mtr18 maakt mij dat min of meer onverslaanbaar !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ONZ / gezellig in de kroeg en opeens; VECHTEN !!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |