Wanneer ik weer op zee werk over een paar maandjes. Dan mag ik weer leunen namelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je nog nieuwe leun- pics posten?
zoiets vergeet je niet zo snelquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik zag hem vaak posten op marokko.nl toen ik daar nog zat. Was vgm 2008 ofzo, dat ik hem nog herken
Waar ga je stage lopen?quote:
Mijn eyeliner is uitgelopen jesus fukquote:
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
¡¡¡ alleen een vrouw kan een "cameltoo" hebben DOM RUND !!!
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn eyeliner is uitgelopen jesus fuk
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een kamer is mijn e-mailtje al wel doorgestuurd naar de huisbaas (die doet de selectie) en heb morgenavond kijkavond bij een andere.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo makkelijk volgens mij.
Provincie Overijssel. Toen ik dat vanochtend aan de kapster vertelde begreep ze het volgens mij niet helemaal, die dacht volgens mij aan de geografische definitie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar ga je stage lopen?
En waar is Meloewa trouwens gebleven? Verdorie, ik mis haar topics tetten.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
http://www.pokemonunited.(...)an-mijn-fiets-jatten
zelfs op een fucking pokemonforum
quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kreeg jij ook een stijfje?
¡¡¡ ¿¿¿quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat doet die Lodewijk irritant met z'n omgekeerde uitroep- en vraagtekens.
ga je nu fappen op lodewijk zn piks (haha piks)quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:35 schreef hoink581 het volgende:
Ik lig al badend te Fokken, heerlijk!
halloquote:
jawel, aandachttrekkerijquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
niks mis met omgekeerd vraagteken gebruiken trouwens
hoe doe je dat op mobielquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
niks mis met omgekeerd vraagteken gebruiken trouwens
weet ik nietquote:
hoezo¿quote:
Stuur jij FF een leuk seksverhaal anders, die had ik nog tegoed.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:37 schreef Crip het volgende:
[..]
ga je nu fappen op lodewijk zn piks (haha piks)
anouk is coolquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
anouk zwanger van 6e kindje... jezus fuck, dat is een echoput
prachtig hoe tokkie-Nederland compleet over de zeik ging toen ze zei dat ze tegen zwarte piet isquote:
en de tennisleraar van haar zoontje is vader tochquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
emoquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:40 schreef Crip het volgende:
Ben zo gefrustreerd dat ik niets kon vinden wat ik wil eten dat ik nu maar gwn helemaal geen zin meer heb om te eten
tokkie hoertje is het, smerig wijfquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en de tennisleraar van haar zoontje is vader toch
lekker naaienquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tokkie hoertje is het, smerig wijf
Bij mij eerst naar die knop waarmee je op o.a. de nummers komt (linksonder) en dan die daarboven ( ~[< )quote:
je weet niet waarom je lacht, waarom je iets snoezig vindt en nu weet je ook niet wat je wil etenquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
ja sorry eten is belangrijk wil het precies zoals IK het wil JA
zo ben ikquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je weet niet waarom je lacht, waarom je iets snoezig vindt en nu weet je ook niet wat je wil eten
een lastig portret wel
Ja, je kunt moeilijk voor zwarte Piet zijn en tegelijk Stanley en Leonel simultaanketsen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
prachtig hoe tokkie-Nederland compleet over de zeik ging toen ze zei dat ze tegen zwarte piet is
¿¿¿¿¿ nicequote:Op woensdag 6 januari 2016 17:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij mij eerst naar die knop waarmee je op o.a. de nummers komt (linksonder) en dan die daarboven ( ~[< )
Geeft mij hoop.. srs.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |