Bestaan wel speciale skates voor zoals deze:quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee man, allemaal duinzand tussen je wielen.
STOP NOU MET DIE GEBROKEN PLAATJESquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bestaan wel speciale skates voor zoals deze:
[ afbeelding ]
maar is niet de bedoeling. Ik hou het liever bij quad skates op een vlak wegdek.
Dat zand gelukkig alleen tijdens de stormmaanden in de winter last van.
Gewoon een bezem meenemenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee man, allemaal duinzand tussen je wielen.
Remqo is toch onze vriend? Dan vergeeft hij je op ten duur vast wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met Remqo
Remqo is mijn beste mattiequote:Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Remqo is toch onze vriend? Dan vergeeft hij je op ten duur vast wel.
Klopt ik kreeg laatst nog een boze dm en een notequote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met Remqo
Daar maakte de wijkagente een grapje over toen ik het hier voor de deur aan het aanvegen was of ik dat ook wel 'ns met schaatsen aan doe.quote:
Neem je dan haar op je bezem?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar maakte de wijkagente een grapje over toen ik het hier voor de deur aan het aanvegen was of ik dat ook wel 'ns met schaatsen aan doe.
oh hij is illegaalquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat er door die andere nog een streep staat
Mongooltjes kun je beter tegen zichzelf dan tegen ons beschermen...quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Klopt ik kreeg laatst nog een boze dm en een note
gekke tydequote:Op woensdag 6 januari 2016 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar wel toestemming ofzo weenie
Helaasquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar wel toestemming ofzo weenie
Oh ik had al een nieuwe gemaakt. Die andere heeft nog steeds perm.quote:
goed gehandeld maatquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Danny ingelicht over kloon van Niels
Oh dat mag eventueel wel denk ik, maar ik heb nu deze al.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
Ja Niels leg eens uit, waarom mag je wel FOK!ken maar niet onder de Niels0naam?
kost je 50 euro per post hèquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh ik had al een nieuwe gemaakt. Die andere heeft nog steeds perm.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga even naar de winkel met mama omdat ze een sterke vent nodig heeft om zware dingen te tillen, omdat ze er geen kon vinden ga ik maar mee
grgr
Hij heeft Remqo omgekochtquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mongooltjes kun je beter tegen zichzelf dan tegen ons beschermen...
Gore lul, we zijn toch allemaal OCD-gevoelige autisten, dan flik je dat toch niet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh dat mag eventueel wel denk ik, maar ik heb nu deze al.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga even naar de winkel met mama omdat ze een sterke vent nodig heeft om zware dingen te tillen, omdat ze er geen kon vinden ga ik maar mee
grgr
Gezelligquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
grgr
danny is tegenwoordig zeer vergevingsgezindquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Danny heeft hem zelf toegelatenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag gewoon van Dannyquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee hij heeft Frank_Drebin geofferd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:21 schreef deadprez het volgende:
volgens mij heeft danny met oud en nieuw een likje mdma gepakt
Ze stond me wel min of meer te versieren bij me thuis een tijdje geleden. Ik heb vlak voor oud en nieuw en nog gevraagd of ze wat te doen had, maar ze moest werken. Andere keer wellicht.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem je dan haar op je bezem?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee hij heeft Frank_Drebin geofferd.
KLB / Danny en het rituele offer van Frank_Drebin
Ai deze boi leeft de risicoleef.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ze stond me wel min of meer te versieren bij me thuis een tijdje geleden. Ik heb vlak voor oud en nieuw en nog gevraagd of ze wat te doen had, maar ze moest werken. Andere keer wellicht.
Ik weet ook eigenlijk niet of het nou wel zo'n goed idee is dat ik met de kit omga.
Ik heb toestemming.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik alleen huilenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet toch echt huillachen bij elke post van Niels. Zo treurig
dankquote:
kom maar bbyquote:
Bezwanger Meloewa, ik verkoop het kind aan het circus.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bietje vaag verleden. Geen strafblad hoor.
dankje ik voel me al wat beter nuquote:
Wat nou treurig? Ik heb een goed leven hoor. Alleen in 2015 wat moeilijkheden gehad met rondkomen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet toch echt huillachen bij elke post van Niels. Zo treurig
ssh bby het is treurig dat hij huillachtquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat nou treurig? Ik heb een goed leven hoor. Alleen in 2015 wat moeilijkheden gehad met rondkomen.
Treurigquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat nou treurig? Ik heb een goed leven hoor. Alleen in 2015 wat moeilijkheden gehad met rondkomen.
Loopt het nu weer op rolletjes?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Skeere buurtquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
Er is niet eens 's chinees bezorging bij mij in de buurt :/
Fucking veel zin in sushi nu, al is dat niet Chinees aahaha ;pquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
Zo rolt hijquote:
Kan beter, maar het gaat wel. Ik wordt een beetje flauw van dat wekelijks heen en weer reizen.quote:
IK OOK. Maar ik ben vandaag nogmaals afgezegd voor sushi. Ze doen wel bezorgen maar dan moet je keiveel bestellen en krijg ik niet op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fucking veel zin in sushi nu, al is dat niet Chinees aahaha ;p
Daarom heet het ook afhaalchinees. Hihaho.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
Ja er is er een om de hoek, niet Chinees maar Kantonees. Woon al 20 jaar in zelfde huis maar heb daar nooit eten gehaald, weet ook niet wrm. WIL GVD DT HET NAAR HUIS WORD GEBRACHTquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom heet het ook afhaalchinees. Hihaho.
Heb ooit eten laten bezorgen door restaurant op 20 meter lopenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja er is er een om de hoek, niet Chinees maar Kantonees. Woon al 20 jaar in zelfde huis maar heb daar nooit eten gehaald, weet ook niet wrm. WIL GVD DT HET NAAR HUIS WORD GEBRACHT
Gewoon even bellen toch dat het klaarstaat als je er aan komt. Haal je gelijk even een frisse neus ook.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja er is er een om de hoek, niet Chinees maar Kantonees. Woon al 20 jaar in zelfde huis maar heb daar nooit eten gehaald, weet ook niet wrm. WIL GVD DT HET NAAR HUIS WORD GEBRACHT
rasechte fokkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb ooit eten laten bezorgen door restaurant op 20 meter lopen
ja is veel moeite hoor kleren enzo alles aandoen en moet k me fucking hoofddoek weer om doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga zonder hoofddoek... Vinden ze tegenwoordig niet zo raarquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:39 schreef Crip het volgende:
[..]
ja is veel moeite hoor kleren enzo alles aandoen en moet k me fucking hoofddoek weer om doen.
Dat Kantonees restaurant is ook echt letterlijk 150 meter lopen.
Chinees is in elk land anders hè. Aangepast op de lokale smaak.quote:
Ja kloptquote:
Ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 6 januari 2016 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
whehehequote:Op woensdag 6 januari 2016 16:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me
Zo'n kerel op de brommer, zet z'n Google Maps aan en rijdt zo drie seconden om vervolgens weer verdwaasd af te stappen
heb ik niet echtquote:
Authentieke chinese keuken is lekker hoor. Niet alle keukens uit China tho. Kantonees is wel lekker, sichuan keuken ook.quote:
In Hainan mochten we zelf die vissen vangen uit allemaal aquaria voorin het restaurant. Werden voor je neus bewusteloos geknuppeld en hoppa zo de pan in.quote:
pasta en pizza vooralquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:42 schreef deadprez het volgende:
GC / Prettige carnaval...In Keulen enzo.....
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[KLB SC] Skye LVIII
[..]
ik gok op speed
ja dat is echt heerlijk om te eten inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[KLB SC] Skye LVIII
[..]
ik gok op speed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |