dankje ik voel me al wat beter nuquote:
Wat nou treurig? Ik heb een goed leven hoor. Alleen in 2015 wat moeilijkheden gehad met rondkomen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet toch echt huillachen bij elke post van Niels. Zo treurig
ssh bby het is treurig dat hij huillachtquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat nou treurig? Ik heb een goed leven hoor. Alleen in 2015 wat moeilijkheden gehad met rondkomen.
Treurigquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat nou treurig? Ik heb een goed leven hoor. Alleen in 2015 wat moeilijkheden gehad met rondkomen.
Loopt het nu weer op rolletjes?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Skeere buurtquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
Er is niet eens 's chinees bezorging bij mij in de buurt :/
Fucking veel zin in sushi nu, al is dat niet Chinees aahaha ;pquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
Zo rolt hijquote:
Kan beter, maar het gaat wel. Ik wordt een beetje flauw van dat wekelijks heen en weer reizen.quote:
IK OOK. Maar ik ben vandaag nogmaals afgezegd voor sushi. Ze doen wel bezorgen maar dan moet je keiveel bestellen en krijg ik niet op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fucking veel zin in sushi nu, al is dat niet Chinees aahaha ;p
Daarom heet het ook afhaalchinees. Hihaho.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
Ja er is er een om de hoek, niet Chinees maar Kantonees. Woon al 20 jaar in zelfde huis maar heb daar nooit eten gehaald, weet ook niet wrm. WIL GVD DT HET NAAR HUIS WORD GEBRACHTquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom heet het ook afhaalchinees. Hihaho.
Heb ooit eten laten bezorgen door restaurant op 20 meter lopenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja er is er een om de hoek, niet Chinees maar Kantonees. Woon al 20 jaar in zelfde huis maar heb daar nooit eten gehaald, weet ook niet wrm. WIL GVD DT HET NAAR HUIS WORD GEBRACHT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |