quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga even naar de winkel met mama omdat ze een sterke vent nodig heeft om zware dingen te tillen, omdat ze er geen kon vinden ga ik maar mee
grgr
Hij heeft Remqo omgekochtquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mongooltjes kun je beter tegen zichzelf dan tegen ons beschermen...
Gore lul, we zijn toch allemaal OCD-gevoelige autisten, dan flik je dat toch niet?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh dat mag eventueel wel denk ik, maar ik heb nu deze al.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga even naar de winkel met mama omdat ze een sterke vent nodig heeft om zware dingen te tillen, omdat ze er geen kon vinden ga ik maar mee
grgr
Gezelligquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
grgr
danny is tegenwoordig zeer vergevingsgezindquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Danny ingelicht over kloon van Niels
Danny heeft hem zelf toegelatenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag gewoon van Dannyquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee hij heeft Frank_Drebin geofferd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:21 schreef deadprez het volgende:
volgens mij heeft danny met oud en nieuw een likje mdma gepakt
Ze stond me wel min of meer te versieren bij me thuis een tijdje geleden. Ik heb vlak voor oud en nieuw en nog gevraagd of ze wat te doen had, maar ze moest werken. Andere keer wellicht.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem je dan haar op je bezem?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee hij heeft Frank_Drebin geofferd.
KLB / Danny en het rituele offer van Frank_Drebin
Ai deze boi leeft de risicoleef.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ze stond me wel min of meer te versieren bij me thuis een tijdje geleden. Ik heb vlak voor oud en nieuw en nog gevraagd of ze wat te doen had, maar ze moest werken. Andere keer wellicht.
Ik weet ook eigenlijk niet of het nou wel zo'n goed idee is dat ik met de kit omga.
Ik heb toestemming.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik alleen huilenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet toch echt huillachen bij elke post van Niels. Zo treurig
dankquote:
kom maar bbyquote:
Bezwanger Meloewa, ik verkoop het kind aan het circus.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bietje vaag verleden. Geen strafblad hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |