Bestaan wel speciale skates voor zoals deze:quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee man, allemaal duinzand tussen je wielen.
STOP NOU MET DIE GEBROKEN PLAATJESquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bestaan wel speciale skates voor zoals deze:
[ afbeelding ]
maar is niet de bedoeling. Ik hou het liever bij quad skates op een vlak wegdek.
Dat zand gelukkig alleen tijdens de stormmaanden in de winter last van.
Gewoon een bezem meenemenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee man, allemaal duinzand tussen je wielen.
Remqo is toch onze vriend? Dan vergeeft hij je op ten duur vast wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met Remqo
Remqo is mijn beste mattiequote:Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Remqo is toch onze vriend? Dan vergeeft hij je op ten duur vast wel.
Klopt ik kreeg laatst nog een boze dm en een notequote:Op woensdag 6 januari 2016 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met Remqo
Daar maakte de wijkagente een grapje over toen ik het hier voor de deur aan het aanvegen was of ik dat ook wel 'ns met schaatsen aan doe.quote:
Neem je dan haar op je bezem?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar maakte de wijkagente een grapje over toen ik het hier voor de deur aan het aanvegen was of ik dat ook wel 'ns met schaatsen aan doe.
oh hij is illegaalquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat er door die andere nog een streep staat
Mongooltjes kun je beter tegen zichzelf dan tegen ons beschermen...quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Klopt ik kreeg laatst nog een boze dm en een note
gekke tydequote:Op woensdag 6 januari 2016 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar wel toestemming ofzo weenie
Helaasquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar wel toestemming ofzo weenie
Oh ik had al een nieuwe gemaakt. Die andere heeft nog steeds perm.quote:
goed gehandeld maatquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Danny ingelicht over kloon van Niels
Oh dat mag eventueel wel denk ik, maar ik heb nu deze al.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:18 schreef TARDIS. het volgende:
Ja Niels leg eens uit, waarom mag je wel FOK!ken maar niet onder de Niels0naam?
kost je 50 euro per post hèquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh ik had al een nieuwe gemaakt. Die andere heeft nog steeds perm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |