Wat hebben jullie toen gedaan dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik heb die knul waar ik een berichtje van kreeg zeker al eens gezien
Hij heeft een nieuw profiel. Wist het zelf niet meer (tnx) maar had maar 1 date gehad en beschreef wat wij hadden gedaan
Dit heb ik nog nooit gehad
Bewijst maar weer dat wat jij van een date vind niet wederzijds hoeft te zijn. Want hij weet het dus niet echt meer terwijl het voor mij een van de slechtste dates ooit was. Ben daarna zelfs een tijdje gestopt met daten via internet, zo erg was het
wat gedronkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:10 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toen gedaan dan?
Zitten er hier nog meer mensen op pepper? Ik vind het echt stom dat je moet betalen om berichtjes te lezen.
hij was doodsbang. Durfde niks te zeggen en was duidelijk verliefd op een buitenlandse chick die hij alleen via internet kende en spullen stuurde. Als hij al wat zei ging het we over dat het zo lastig was om haar naar hier te laten komen en dat hij wel hield van vrouwelijke vrouwen die niet te feministisch zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:24 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Hahaha maar wat maakte het zo erg?
Waarom ga je het hebben over iemand waar je op verliefd bent als je op een date bent met iemand anders?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij was doodsbang. Durfde niks te zeggen en was duidelijk verliefd op een buitenlandse chick die hij alleen via internet kende en spullen stuurde. Als hij al wat zei ging het we over dat het zo lastig was om haar naar hier te laten komen en dat hij wel hield van vrouwelijke vrouwen die niet te feministisch zijn
(Ik zat ook echt zo van 'hoe kom je dan in hemelsnaam bij mij uit)
Ze zal nog steeds niet over zijn gekomen als ie weer terug is op die site
Tja, echt gratis bestaat gewoon niet volgens mij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:10 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toen gedaan dan?
Zitten er hier nog meer mensen op pepper? Ik vind het echt stom dat je moet betalen om berichtjes te lezen.
Knuz? Gebruik het zelf niet hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, echt gratis bestaat gewoon niet volgens mij.
Ik betaal niet voor okcupid. Dat werkt prima.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Knuz en OkCupid zijn redelijk te doen zonder geldjes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je geen date uit antwerpen? Of wat is de catch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:08 schreef Faxie het volgende:
Okcupid.... tja dat is hier echt helemaal niks. Serieus 90% heeft een Engelstalig profiel en komt uit Antwerpen
Of nouja misschien is het veranderd ondertussen, maar ik vond de rest van die site toch ook niks.
Ik vind Paiq behoorlijk beperkt als je niet betaalt. En Tinder is dan redelijk vrij, maar heeft ook z'n beperkingen zonder betalen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
Okcupid is inderdaad echt gratis. Naja je kunt wel betalen maar het geeft je weinig extra opties. Zeker geen opties die perse nodig zijn
Paiq toch ook niet?
Tinder ook
Allemaal van die internationale studenten en au-pair types die over een half jaar weer vertrokken zijn waarschijnlijk. Daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wil je geen date uit antwerpen? Of wat is de catch?
wat is er beperkt aan dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind Paiq behoorlijk beperkt als je niet betaalt. En Tinder is dan redelijk vrij, maar heeft ook z'n beperkingen zonder betalen.
Als je niet betaald voor paiq kun je weinig. Elke twee weken een match is gewoon te weinig. Tinder is persoonsafhankelijk maar ben ik een beetje klaar mee. Okcupid werkt prima hier...quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
Okcupid is inderdaad echt gratis. Naja je kunt wel betalen maar het geeft je weinig extra opties. Zeker geen opties die perse nodig zijn
Paiq toch ook niet?
Tinder ook
Ach, als je maar over iemand heen bent gegaan hequote:Op woensdag 6 januari 2016 13:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allemaal van die internationale studenten en au-pair types die over een half jaar weer vertrokken zijn waarschijnlijk. Daar heb ik geen zin in.
Trouwens, ik had daar in een half jaar tijd toch al geen enkele match.
Oh als vrouw krijg je wel 3 of 4 matches per dag somsquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:14 schreef yats het volgende:
[..]
Als je niet betaald voor paiq kun je weinig. Elke twee weken een match is gewoon te weinig. Tinder is persoonsafhankelijk maar ben ik een beetje klaar mee. Okcupid werkt prima hier...
Ja voor jou niets, want je moet de kerels toch al van je afslaan hequote:Op woensdag 6 januari 2016 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is er beperkt aan dan?
En wat is er erg aan engelse profielen?
Komt je date ook naar je housewarming?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:14 schreef yats het volgende:
[..]
Als je niet betaald voor paiq kun je weinig. Elke twee weken een match is gewoon te weinig. Tinder is persoonsafhankelijk maar ben ik een beetje klaar mee. Okcupid werkt prima hier...
Wat heeft dat in hemelsnaam te maken met geen engelse profielen willenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja voor jou niets, want je moet de kerels toch al van je afslaan he
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:14 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ach, als je maar over iemand heen bent gegaan he
Dude.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:14 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ach, als je maar over iemand heen bent gegaan he
Klopt, maar in Faxie's geval is het wel zoquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw insteek anders was?
Ik heb geen behoefte aan buitenlanders of Nederlanders die interessant proberen te doen door een Engelstalig profiel te nemenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat heeft dat in hemelsnaam te maken met geen engelse profielen willen
Beetje flauw
Ow? Dan weet jij meer dan ikquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:16 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Klopt, maar in Faxie's geval is het wel zo
Als man dus maar 1 per twee weken. Tenzij je betaald, dan is het 1 per dag. Die speeddates werkte in het verleden goed, maar sinds paiq geupdate heeft duurt het soms een uur voordat je een speeddate hebt. Dus nee, als man is paiq niet ideaal, zoals meer sites. Wat dat betreft genieten vrouwen toch bepaalde voordelen, al is dat begrijpelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh als vrouw krijg je wel 3 of 4 matches per dag soms
Maar je kunt toch ook die speeddates doen?
Ik denk dat het gewoon is omdat iedereen het doet (en zij misschien wel open staan voor een expat)quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan buitenlanders of Nederlanders die interessant proberen te doen door een Engelstalig profiel te nemen![]()
Stom he?
Ik zat daar meer dan een half jaar en heb er niks positiefs aan gevonden, en bleef daar nog volhouden omdat het zo veel gebruikt werd door de Fokkertjesquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon is omdat iedereen het doet (en zij misschien wel open staan voor een expat)
Je vult het nu meteen op een negatieve manier in en schrijft daarmee een hele datingsite af terwijl je wel steeds klaagt over hoe bijvoorbeeld lovoo en tinder niet zo voor je werken
Dat snap ik dan niet zo
Niet zo negatief. Je hebt nog altijd de buitenwereld en anders nog een SC, Fobo of US.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zat daar meer dan een half jaar en heb er niks positiefs aan gevonden, en bleef daar nog volhouden omdat het zo veel gebruikt werd door de Fokkertjes![]()
En Lovoo werkt niet echt nee. 135 Matches en geen enkel gesprekLeg maar eens uit hoe dat kan
Nee de sites werken niet omdat ik zelf kut benquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Dus al die sites zijn kut omdat ze voor jou niet werken.
Ok.
Belgen zijn wel leuk hoor!quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan buitenlanders of Nederlanders die interessant proberen te doen door een Engelstalig profiel te nemen![]()
Stom he?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Je hebt nog altijd de buitenwereld en anders nog een SC, Fobo of US.
Waarom wil het niet lukken dan? Kan je geen gesprek aan de gang houden? Of ... Ben je gewoon megalelijk?quote:
Deze zuuraanval komt omdat je match nog niet heeft geantwoord?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee de sites werken niet omdat ik zelf kut ben
Gdvquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Deze zuuraanval komt omdat je match nog niet heeft geantwoord?
Nou dat kan je ook op je buik schrijven danquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gdv![]()
Nou het is al wel meer dan een dag stil opeens....
Ik weet wel dat er opties zijn waar je niet voor hoeft te betalen, maar het betalen om alleen al iets te kunnen lezen is nieuw voor me. Dat geldt niet eens voor berichtjes maar ook als mensen op beantwoorde vragen reageren (vragenlijst). Op e-matching kun je de eerste 3 berichtjes gratis versturen (anders moet je betalen) maar lezen en reageren kan altijd. Dat vind ik veel beter geregeld, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is zijn instelling/houding. Faxie is verre van lelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:25 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waarom wil het niet lukken dan? Kan je geen gesprek aan de gang houden? Of ... Ben je gewoon megalelijk?
Dunno, ken hem niet IRL. Maar als ik z'n posts hier lees, komt hij heel zuur en cynisch over. Over een paar maanden kan hij zich scharen bij Deezertje en syndroom.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het is zijn instelling/houding. Faxie is verre van lelijk.
Maar je merkt een instelling niet via een berichtje:pquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh ik vind van welquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:55 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar je merkt een instelling niet via een berichtje:p
Sorry het was maar een geintjequote:
Dit. Faxie is een leuke gast, leuke hobby's, goede muzieksmaak, goede kop.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ligt eraan welke sport.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:45 schreef kanovinnie het volgende:
Als eerste date samen gaan sporten. Do or don't?
MMA of zo.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt eraan welke sport.
Horizontale marathon?
Niet per se.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt eraan welke sport.
Horizontale marathon?
Je kent elkaar al dus? In dat geval een leuke route fietsen en daarna een hapje eten/iets drinken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet per se.
Rondje fietsen. We zijn allebei lid van dezelfde wielervereniging.
En het is eens wat anders dan standaard koffiedrinken.
Neuh, ben er nog maar een week lid en kwam haar via tinder tegen. Ook nog niet gezien toen ik er een paar keer was voor clubkleding passen en wat wedstrijdjes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kent elkaar al dus? In dat geval een leuke route fietsen en daarna een hapje eten/iets drinken.
gezamenlijke hobby hebben jullie dus al. Ik zou het gewoon doen. Waarom niet? Als het kut is kan je nog altijd hard weg fietsen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, ben er nog maar een week lid en kwam haar via tinder tegen. Ook nog niet gezien toen ik er een paar keer was voor clubkleding passen en wat wedstrijdjes.
Kan ze meteen je bobbel zienquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, ben er nog maar een week lid en kwam haar via tinder tegen. Ook nog niet gezien toen ik er een paar keer was voor clubkleding passen en wat wedstrijdjes.
Oja, effe komkommer kopen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kan ze meteen je bobbel zien
Nee joh, gewoon doen!
Wie weet..... maar slecht voorteken...quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dat kan je ook op je buik schrijven dan
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik vind van wel
Je merkt toch hoe iemand over dingen denkt, in het leven staat, beetje boeiend is etc
Je merkt het hier toch ook?
Inb4 bedsportenquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:42 schreef Fripsel het volgende:
Sporten is juist leuk![]()
Niemand durft ooit te sporten met mij
Ik welquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:42 schreef Fripsel het volgende:
Wat voor sport heb je nog nooit gedaan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:42 schreef Fripsel het volgende:
Zoveel, maar ik kan sowieso niet teveel gekke dingen hequote:Op woensdag 6 januari 2016 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Wat voor sport heb je nog nooit gedaan?
Bummer, ik wilde net wildwaterkanoen of bergbeklimmen voorstellen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zoveel, maar ik kan sowieso niet teveel gekke dingen he
Nagelbijterje ditquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:43 schreef rhubarbje het volgende:
Net date gehad. Ik was (zoals gewoonlijk) niet overtuigd toen ik er heen ging (en compleet weg geregend. Ik was vast niet sexy als verzopen katje) maar het was echt heel gezellig. Geen kus bij het afscheid dus weet niet wat hij er van vond. Maar ik hou jullie uiteraard op de hoogte want ik weet dat jullie in spanning zitten
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:37 schreef -0- het volgende:
Sporten tijdens een date is leuk.
Midgetgolfen![]()
Een echte sport die je allebei al doet lijkt me alleen maar een prima manier om alvast een ontspannen activiteit te hebben voor een date.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:33 schreef yats het volgende:
[..]
Bummer, ik wilde net wildwaterkanoen of bergbeklimmen voorstellen.
Fax is relax. Ga met hem kitesurfen en hij vergeet dat hij bestaat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dit. Faxie is een leuke gast, leuke hobby's, goede muzieksmaak, goede kop.
Maar af en toe komen er steken uit net een wijf
Ik denk dat dat iets teveel vraagt van haar lichaamquote:Op donderdag 7 januari 2016 01:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fax is relax. Ga met hem kitesurfen en hij vergeet dat hij bestaat.
Rrraaawrquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:07 schreef Andromache het volgende:
Help Faxie aan een fight club. En dan komt dat beest van een man los in hem.
Jij was toch gebonden? Staat er ergens een update op Fok wat er gebeurd is?quote:Op donderdag 7 januari 2016 02:11 schreef Andromache het volgende:
Persoonlijke update. Ik ben erg zenuwachtig voor de date van morgen met belachelijk knappe man. De klik is er denk ik niet echt op interesses, wel op de spanning. Hij zegt zin te hebben mij te zien... Pfff....
Het appen met de mediaman wordt minder leuk. Zou het niet erg vinden als dat doodbloedt.
Moet je ff in De kunst van het loslaten van je ex kijken :pquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij was toch gebonden? Staat er ergens een update op Fok wat er gebeurd is?
Komt vanavond op de koffie! :-) Gezellig. Thxquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:07 schreef Andromache het volgende:
Help Faxie aan een fight club. En dan komt dat beest van een man los in hem.
@betyar: wat leuk! Gefeliciteerd?
Ash_Ketchum?quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Ok, welke FOK!ker is dit?
[ afbeelding ]
!!!quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Ok, welke FOK!ker is dit?
[ afbeelding ]
Awh, vet leuk!quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:30 schreef Morphisor het volgende:
Het was even bijlezen zo na de feestdagen.. Was meeste tijd bij familie daar. Toch maar even een update posten leek me!
Ik ben namelijk nog steeds met dezelfde aan het daten, en dat gaat zo blijven ook
Alweer een flink aantal dagen (en nachten) samen doorgebracht, ondertussen voorgesteld aan elkaars ouders..
Waarschijnlijk zal ik hier dus ook niet meer veel te posten hebben.. Hoewel meelezen met jullie avonturen altijd grappig is![]()
En speciaal voor Gary: ja ik ken haar via Tinder. Hoewel ik dan ook eerlijk moet zeggen dat zij echt een uitzondering was daar qua niveau.
Blokkeren van alles.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:18 schreef sally-spectra het volgende:
Heeft iemand van jullie weleens meegemaakt dat een date stalkerig overkomt?
In mij geval 2 keer met een man gedate qua interesses zitten we wel op het zelfde vlak, maar voel mij niet aangetrokken tot hem. Tijdens de 2de date begon hij gelijk al over ik een relatie met hem wilde. Heb hem gezegd dat ik het te vroeg vond.
Nu belt/whatsappt meneer mij soms meerdere keren per dag daarna volgen er gelijk berichten waarom ik niet opneem. Vaak kan ik niet openemen omdat ik aan het werk/bezig ben.
Door zijn stalkerig/bezitterig gedrag wil ik eigenlijk helemaal geen contact meer.
Hoe zouden jullie hier mee omgaan?
Aangeven dat je hier niet van gedient bent. Zolang hij dit niet weet, zal hij z'n gedrag ook neit aanpassen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:18 schreef sally-spectra het volgende:
In mij geval 2 keer met een man gedate qua interesses zitten we wel op het zelfde vlak, maar voel mij niet aangetrokken tot hem. Tijdens de 2de date begon hij gelijk al over ik een relatie met hem wilde. Heb hem gezegd dat ik het te vroeg vond.
Nu belt/whatsappt meneer mij soms meerdere keren per dag daarna volgen er gelijk berichten waarom ik niet opneem. Vaak kan ik niet openemen omdat ik aan het werk/bezig ben.
Door zijn stalkerig/bezitterig gedrag wil ik eigenlijk helemaal geen contact meer.
Zeggen dat je dat gedrag niet accepteert en daarom het contact verbreekt met hem.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:18 schreef sally-spectra het volgende:
Oh jij vroeg je eerst een aantal keer af of Tinder wel serieuze resultaten kon hebben, vandaar. Vond ik leuk om te lezen, aangezien ik er ooit zelf ook aan twijfelde omdat velen er zo over praten.. Maar nu lever ik zelf het bewijsquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Awh, vet leuk!Maar hoezo speciaal voor mij?
Oh, wist niet dat je die vraag hebt onthouden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:27 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Oh jij vroeg je eerst een aantal keer af of Tinder wel serieuze resultaten kon hebben, vandaar. Vond ik leuk om te lezen, aangezien ik er ooit zelf ook aan twijfelde omdat velen er zo over praten.. Maar nu lever ik zelf het bewijs
Nu ik nogquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat je die vraag hebt onthouden.Maar thanks voor de hoop die je geeft!
Heb hem inderdaad geblokkeerd.quote:
Aangeven dat je aan hem geen verantwoording verschuldigd bent en dat je geen zin hebt in dit gezeik.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:18 schreef sally-spectra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |