Awh, vet leuk!quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:30 schreef Morphisor het volgende:
Het was even bijlezen zo na de feestdagen.. Was meeste tijd bij familie daar. Toch maar even een update posten leek me!
Ik ben namelijk nog steeds met dezelfde aan het daten, en dat gaat zo blijven ook
Alweer een flink aantal dagen (en nachten) samen doorgebracht, ondertussen voorgesteld aan elkaars ouders..
Waarschijnlijk zal ik hier dus ook niet meer veel te posten hebben.. Hoewel meelezen met jullie avonturen altijd grappig is![]()
En speciaal voor Gary: ja ik ken haar via Tinder. Hoewel ik dan ook eerlijk moet zeggen dat zij echt een uitzondering was daar qua niveau.
Blokkeren van alles.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:18 schreef sally-spectra het volgende:
Heeft iemand van jullie weleens meegemaakt dat een date stalkerig overkomt?
In mij geval 2 keer met een man gedate qua interesses zitten we wel op het zelfde vlak, maar voel mij niet aangetrokken tot hem. Tijdens de 2de date begon hij gelijk al over ik een relatie met hem wilde. Heb hem gezegd dat ik het te vroeg vond.
Nu belt/whatsappt meneer mij soms meerdere keren per dag daarna volgen er gelijk berichten waarom ik niet opneem. Vaak kan ik niet openemen omdat ik aan het werk/bezig ben.
Door zijn stalkerig/bezitterig gedrag wil ik eigenlijk helemaal geen contact meer.
Hoe zouden jullie hier mee omgaan?
Aangeven dat je hier niet van gedient bent. Zolang hij dit niet weet, zal hij z'n gedrag ook neit aanpassen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:18 schreef sally-spectra het volgende:
In mij geval 2 keer met een man gedate qua interesses zitten we wel op het zelfde vlak, maar voel mij niet aangetrokken tot hem. Tijdens de 2de date begon hij gelijk al over ik een relatie met hem wilde. Heb hem gezegd dat ik het te vroeg vond.
Nu belt/whatsappt meneer mij soms meerdere keren per dag daarna volgen er gelijk berichten waarom ik niet opneem. Vaak kan ik niet openemen omdat ik aan het werk/bezig ben.
Door zijn stalkerig/bezitterig gedrag wil ik eigenlijk helemaal geen contact meer.
Zeggen dat je dat gedrag niet accepteert en daarom het contact verbreekt met hem.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:18 schreef sally-spectra het volgende:
Oh jij vroeg je eerst een aantal keer af of Tinder wel serieuze resultaten kon hebben, vandaar. Vond ik leuk om te lezen, aangezien ik er ooit zelf ook aan twijfelde omdat velen er zo over praten.. Maar nu lever ik zelf het bewijsquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Awh, vet leuk!Maar hoezo speciaal voor mij?
Oh, wist niet dat je die vraag hebt onthouden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:27 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Oh jij vroeg je eerst een aantal keer af of Tinder wel serieuze resultaten kon hebben, vandaar. Vond ik leuk om te lezen, aangezien ik er ooit zelf ook aan twijfelde omdat velen er zo over praten.. Maar nu lever ik zelf het bewijs
Nu ik nogquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat je die vraag hebt onthouden.Maar thanks voor de hoop die je geeft!
Heb hem inderdaad geblokkeerd.quote:
Aangeven dat je aan hem geen verantwoording verschuldigd bent en dat je geen zin hebt in dit gezeik.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:18 schreef sally-spectra het volgende:
Maar heb je het hem wel verteld dan dat je het teveel vindt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:30 schreef sally-spectra het volgende:
Heb hem inderdaad geblokkeerd.
Maar merk wel dat ik bang ben dat hij één deze dagen voor mijn deur staat.
Aangezien hij weet waar ik woon.
Ben normaal nooit snel bang, maar dit soort gedrag is nieuw voor mij.
Maar jij gaat een leuke Fok date hebbenquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een Tinderdate gehad hoor.
Maar mij zie je als het goed is een week later :pquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij gaat een leuke Fok date hebben
Zal zo'n vaart niet lopen. En anders de buren of je vrienden op de hoogte stellen dat ze moeten opletten als je drie dagen niks van je hebt laten horen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:30 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Maar da's geen date tochquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:34 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Maar mij zie je als het goed is een week later :p
maar waarom iet eerst communiceren over wat je zo kwalijk vind? Nu creëren je allee maar dat hij vragen heeft en het niet afgesloten isquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:30 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Dus toch down voor een trio. Fine, maar derde date MVV graag.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:34 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Maar mij zie je als het goed is een week later :p
Klopt, maar dan doen we gewoon alsofquote:
Geen probleem, mvv vind ik fijner dan mmvquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:37 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dus toch down voor een trio. Fine, maar derde date MVV graag.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Klopt, maar dan doen we gewoon alsof
Vrouw naar m'n hart!quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Geen probleem, mvv vind ik fijner dan mmv
Nee, heb ik niet gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar heb je het hem wel verteld dan dat je het teveel vindt?
Of dat je hem niet interessant genoeg vindt om te daten / voor relatie?? (dat je "het te snel vindt gaan" is natuurlijk geen afwijzing bv)
Heb je gelijk in, maar door het soms wel 5 keer op een dag bellen. Kwam hij een beetje freaky over dat ik vrij weinig zin had om met hem te praten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom iet eerst communiceren over wat je zo kwalijk vind? Nu creëren je allee maar dat hij vragen heeft en het niet afgesloten is
Heb hem zojuist een bericht gestuurd, afwachten wat hij er op te zeggen heeft.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Unblocken en even berichtje ofzo dat je er klaar mee bent? Wel zo netjes en minder kans op eng gedrag achteraf
Wat boeit zijn reactie?quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:51 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Heb hem zojuist een bericht gestuurd, afwachten wat hij er op te zeggen heeft.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:51 schreef sally-spectra het volgende:
[..]
Heb hem zojuist een bericht gestuurd, afwachten wat hij er op te zeggen heeft.
Truequote:Op donderdag 7 januari 2016 13:58 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat boeit zijn reactie?Je wil toch geen contact meer. Zeg dat je hem niet meer wil spreken of zien. En dat is een statement, geen vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |