Ik koop wel eens van dat kant en klare deeg + saus. Kun je zelf de rest erop pleurenquote:
Deeg maken, tomaten saus erop, salami schijfjes erop, grote hoeveelheid kaas eroverheen. Dan de oven in, 20 minuutjes op 180 tot 200 graden en dan lekker smikkelen!quote:
Die tomatensaus vind ik niet lekkerquote:
Je moet er van houden iddquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die tomatensaus vind ik niet lekker
Als ik pizza maak, maak ik het liefst alles zelf.quote:
Wijze woorden van Geerdquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:29 schreef Geerd het volgende:
No waY ik ga echt niet lopen kutten met bloem en gist dit dat zus zo.
Weet ik wel hoe de keuken erweer uitziet dikke piemol voor die pizza
Zullen m'n sprinklers leuk vindenquote:
Ik las het de witte negerinquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:34 schreef renwan het volgende:
Godver Anouk gaat d'r zesde kind uitpoepen, wat een idioot
Gewoon lekker op het balkon doen en anders lekker het park in en daar gaan chillen met een paar koelboxen vol met bier!quote:
Lekker het Zuiderpark in tussen de turkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker op het balkon doen en anders lekker het park in en daar gaan chillen met een paar koelboxen vol met bier!
Moet je een keer doen, man! Het duurt wel lang i.v.m. het rijzen, maar daarna geniet je extraquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:29 schreef Geerd het volgende:
No waY ik ga echt niet lopen kutten met bloem en gist dit dat zus zo.
Weet ik wel hoe de keuken erweer uitziet dikke piemol voor die pizza
Kun je nog een beetje chickies hosselen en al die turkense jongeren jaloers zien kijkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Lekker het Zuiderpark in tussen de turken
Ondanks dat zou ik haar keihard doen!quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:34 schreef renwan het volgende:
Godver Anouk gaat d'r zesde kind uitpoepen, wat een idioot
Ik zou Anouk dus niet meer doen, beetje te oud voor mijn smaakquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ondanks dat zou ik haar keihard doen!
Wat een wijfquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou Anouk dus niet meer doen, beetje te oud voor mijn smaak
Met kraagje petje en nektas natuurlijk wat een volkquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je nog een beetje chickies hosselen en al die turkense jongeren jaloers zien kijken
Dat nektasje maakt het ook altijd af, en maar blijven volhouden dat ze niet gay zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Met kraagje petje en nektas natuurlijk wat een volk
Ditquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat nektasje maakt het ook altijd af, en maar blijven volhouden dat ze niet gay zijn
Dankjewel!quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je aankoop SL!
TR gemacht want godslastering!quote:
Komt het waarschijnlijk wel op neer. Effe lekker 95 topics door spitten om de beste posts eruit te halenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt het waarschijnlijk wel op neer. Effe lekker 95 topics door spitten om de beste posts eruit te halen
Beste post in de geschiedenis van FOK!.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt het waarschijnlijk wel op neer. Effe lekker 95 topics door spitten om de beste posts eruit te halen
quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:12 schreef Geerd het volgende:
Hoe meer roest op het dak hoe natter de kelder !!!
Onmogelijk, je pener is te blankquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:37 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ondanks dat zou ik haar keihard doen!
Geerd heeft voor elk probleem een oplossingquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:58 schreef renwan het volgende:
Als het huis van Anouk een naam zou hebben gok ik op "De negerhut van Anouk"
Tevens een veelgehoorde uitspraak in de negerhut van Anoukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |