Dan was jij blijkbaar de enige die dat lekker vondquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had een thai op de hoek liggen wat altijd lekker was, alleen die is een half jaar geleden gesloten
Altijd jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
To FIFA or not to FIFA, thats the question.
Die was goed nat zeker ?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had een thai op de hoek liggen wat altijd lekker was, alleen die is een half jaar geleden gesloten
Tijdens het wachten op je voer altijd een happy ending krijgenquote:
Blijkbaar welquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Dan was jij blijkbaar de enige die dat lekker vond
Eerst nog effe wat koffie maken en dan nog effe potje spelen. Hopelijk krijg ik geen mensen die ongelofelijke lag hebbenquote:[..]
Altijd ja
Ik ga echt nog wat oefenen met 16 voor ik online ga, nu word ik zeker keihard ingemaaktquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
[..]
Eerst nog effe wat koffie maken en dan nog effe potje spelen. Hopelijk krijg ik geen mensen die ongelofelijke lag hebben
Ik ben de eerste paar wedstrijden van 16 ook gewoon keihard afgemaakt omdat ik overmoedig was en dacht dat ik het wel zou kunnenquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga echt nog wat oefenen met 16 voor ik online ga, nu word ik zeker keihard ingemaakt
Ik ga ook maar even spelenquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben de eerste paar wedstrijden van 16 ook gewoon keihard afgemaakt omdat ik overmoedig was en dacht dat ik het wel zou kunnen
De Chinees waar ik altijd heenging is ook gesloten, verhuist naar Schinnen verdomme.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Terechte klacht! Waarom kunnen die aziaten niet gewoon blijven zitten waar ze zittenquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De Chinees waar ik altijd heenging is ook gesloten, verhuist naar Schinnen verdomme.
Terecht wetsvoorstel!quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Terechte klacht! Waarom kunnen die aziaten niet gewoon blijven zitten waar ze zitten
quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Terecht wetsvoorstel!
Geef die Chinees subsidie en die Thai subsidie om te blijven, en geen vluchtelingen meer!
Precies, Chinese en Thaise restauranten subsidiëren om gewoon te blijven waar ze zich hebben gevestigd en ze verplichten om het lokale bierafhaalpunt te worden zonder dat ze iets mogen verdienen op de koele kratjes bier die ze verkopen!quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Terecht wetsvoorstel!
Geef die Chinees subsidie en die Thai subsidie om te blijven, en geen vluchtelingen meer!
2e wetsvoorstel van het jaar, verplicht iedere dag minimaal 7 uurtjes zon hebben!quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:07 schreef Geerd het volgende:
Dan is het eindelijk koud zitten we nog midden in de wolken/mist.
Waar is de zon ?
Boh !!quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2e wetsvoorstel van het jaar, verplicht iedere dag minimaal 7 uurtjes zon hebben!
Kou? Welke kou?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:07 schreef Geerd het volgende:
Dan is het eindelijk koud zitten we nog midden in de wolken/mist.
Waar is de zon ?
We zouden een politieke partij moeten oprichten!quote:
Sowieso naar de New York Pizza gaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:17 schreef renwan het volgende:
Waarom verkoopt New York Pizza tegenwoordig een hamburger?
Dat is net zoiets als nasi verkopen bij een Grieks restaurant
New York is matig ja maar Domino's vind ik goed te pruimen hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso naar de New York Pizza gaan![]()
Gewoon zelf je pizza maken of naar de plaatselijke Italiaan gaan!
Dan gewoon zelf je pizza maken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:20 schreef renwan het volgende:
[..]
New York is matig ja maar Domino's vind ik goed te pruimen hoor.
Tijdje terug bij VIP geweest. Allemaal Italianen daar in de keuken en veel mensen die ik ken zijn er helemaal gek van. Nog nooit zo'n flauwe pizza gegeten
Kan niet, ik heb een hallogeen oven hier staan want goedkoop. Kan er alles in maken behalve pizza, die komt er standaard met een slappe bodem uitquote:
Rabbit is keukenprinsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |