Goed punt ja. Vroeger zag je gewoon tanks en vliegtuigen en raketten, nu vrijwel alleen reallife scripted onzin.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:35 schreef renwan het volgende:
Ik lig moonshiners te kijken op discovery. Man wat is die zender diep gezonken qua neppe troep
wow je herkende haarquote:
Ik moest mijn bed wel uitkomen vanmorgen want verplicht collegequote:Op woensdag 6 januari 2016 13:55 schreef renwan het volgende:
Weer zo'n dag dat ik echt m'n bed niet uit kan komen
Heb mezelf er een half uur geleden uitgesleept, nu boodschappen doenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest mijn bed wel uitkomen vanmorgen want verplicht college
Gelukkig hoef ik geen boodschappen meer te doenquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb mezelf er een half uur geleden uitgesleept, nu boodschappen doen
Morgen maar ff doenquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb mezelf er een half uur geleden uitgesleept, nu boodschappen doen
Dat is inderdaad aan de lage kant!quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Scheelt niet veel 1.5 kratje nog maar denk ik.
Zelfde probleem heb ik ook altijd met werkquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:35 schreef renwan het volgende:
Ik vind dat zo kut he. Vandaag ben ik nog vrij en morgen heb ik bardienst dus dan eet ik op werk. Resultaaat: Ik loop in die AH en heb geen idee wat ik moet kopen omdat ik toch altijd overhoud en de komende dagen op werk eet![]()
Resultaat: Nog geen avondeten in huis hebben
Zal wel weer thuisbezorgd wordenquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfde probleem heb ik ook altijd met werk
Morgen even 1.5 krat halen zaterdag even 2 krattenquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad aan de lage kant!
Thuisbezorgd is wel altijd een oplossing! Alleen vind het vaak te ranzig voor de prijs die ze meestal tellenquote:
Ik ga vrijdag nog effe een kratje of twee halen om het weekend door te komen. Of morgen alvast drie kratjes, ligt eraan wat er na vanavond nog over is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Morgen even 1.5 krat halen zaterdag even 2 kratten
Dan ben ik wel weer op sterkte
Terecht ik haal altijd wel lekker Chinees man. Gewoon zelf halen geen gezeik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuisbezorgd is wel altijd een oplossing! Alleen vind het vaak te ranzig voor de prijs die ze meestal tellen
Ik had een thai op de hoek liggen wat altijd lekker was, alleen die is een half jaar geleden geslotenquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Terecht ik haal altijd wel lekker Chinees man. Gewoon zelf halen geen gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |