quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Hallo ik ben nog geen HC hè, teveel vaktermen
Je gaat straks nog duizelen van alle afkortingenquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Hallo ik ben nog geen HC hè, teveel vaktermen
Idd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je gaat straks nog duizelen van alle afkortingen
Idd komt helemaal goed !quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd.
Maar geen nood. We steunen Renwan. We helpen hem door al zijn examens heen. We gaan rollenspellen doen voor hem. We steken desnoods reizigers neer als het moet.
Alles voor die felbegeerde baan
Wat dezen man zegtquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd.
Maar geen nood. We steunen Renwan. We helpen hem door al zijn examens heen. We gaan rollenspellen doen voor hem. We steken desnoods reizigers neer als het moet.
Alles voor die felbegeerde baan
quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:13 schreef Scuidward het volgende:
We kopen gewoon alles en iedereen om.
Huhwat?quote:
Ben jij dat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Een zwaar gemis. Dat waren nare dagen.
Je moet organisaties altijd van binnenuit veranderen. Eerst een aandeel van 50.1% halen en dan alles omgooien. Treinen groen etc.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]Een eigen misdaadsyndicaat beginnen om mensen bij de staatsspoorwegen binnen te smokkelen en van binnenuit de organisatie gezond en beter maken
Baas!!quote:
Je hebt een vlees lul zie ikquote:
Ik ga niet klikken want dan ga ik erop lettenquote:
quote:
Anders is het ook geen uitvaart inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, klein bloedlulletje. Had geen boxer aan die dag![]()
Mensen die ondergoed dragen op een uitvaart____!!
quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken want dan ga ik erop letten
Ik had daar nog over na gedacht. Ik ga van de lente zijn graf weer opzoeken bij mijn schoonvader in de tuin. Dan houden we een wake met pils.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:19 schreef Scuidward het volgende:
Goed filmpje, had wel scheut bier over het graf verwacht.
Houd je mond manquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:20 schreef renwan het volgende:
Ik heb nu zo'n zin in een long chicken met kaas hè
Wat was het een konijn ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had daar nog over na gedacht. Ik ga van de lente zijn graf weer opzoeken bij mijn schoonvader in de tuin. Dan houden we een wake met pils.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een vlieg. Archibald was als geen ander.
Nee, jij begon over een bloedlul dus ik begin over een long chicken!quote:
Gaf zeker ook altijd kopjes en zo? Naar gevoel, ken dat welquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een vlieg. Archibald was als geen ander.
Straks in Enschede ga ik er 1 halenquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, jij begon over een bloedlul dus ik begin over een long chicken!
Beuk 'm door de pantyquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:23 schreef Scuidward het volgende:
Ah het gaat over piemels, tijd om gestrekt te gaan.
Hou 'm hard.
Hier ook laatste pilsje bijna op fapje machenquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:23 schreef Scuidward het volgende:
Ah het gaat over piemels, tijd om gestrekt te gaan.
Hou 'm hard.
Straks als in morgen of ben je nu nog steeds aan het werk?quote:
Vanmiddagquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Straks als in morgen of ben je nu nog steeds aan het werk?
Bovengaande post gaf me het antwoord alquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Straks als in morgen of ben je nu nog steeds aan het werk?
Dat telt nietquote:
IKSDEE!quote:
Moet je dan nu niet gaan slapen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:25 schreef Monopoly het volgende:
Over 10 uur zit mijn werkdag er alweer op
Morgen weer een dagquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja man hier ook vroeg beginnen anders was ik wel gebleven !!
Verdomme Geerd, maak me niet gekquote:
Ben net wakkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Moet je dan nu niet gaan slapen?
Ik heb dit nu 3 keer gelezen maar snap nog steeds niet wat je wil zeggenquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:28 schreef Geerd het volgende:
Zo bier op !! Fappen tandenpoetsen heel even nog in ben zo !!
Na t fappen komt ie nog ffquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 3 keer gelezen maar snap nog steeds niet wat je wil zeggen
JIJ BENT ZO!quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Die eerste is wel diepe wijsheidquote:
Bekend fenomeenquote:
Drugs is engquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ook wel zin in een groene. Lig al in bedje
Als je naar Den Haag komt krijg je er eenquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ook wel zin in een groene. Lig al in bedje
Alcohol is engerquote:
Kom er wel vandaan vanavondquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Als je naar Den Haag komt krijg je er een
Op een dinsdag in Den Haag? Dacht het dan compleet dood wasquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:40 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Kom er wel vandaan vanavondmaar een andere keer prima
Bij vrienden thuis gwnquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Op een dinsdag in Den Haag? Dacht het dan compleet dood was
Dat of Club Seven, eerste is beter danquote:
Bij seven is zo'n international avond op dinsdag toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat of Club Seven, eerste is beter dan
Volgens mij wel ja, ben er zelf nooit geweest. Collega's van me wel, is vooral een worstenpartyquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Bij seven is zo'n international avond op dinsdag toch?
Haha ja dacht ik alquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, ben er zelf nooit geweest. Collega's van me wel, is vooral een worstenparty
Sowieso Hillary eerstquote:
Bier op fappen tandenpoetsen en in bed nog ff fokkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Duidelijkquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bier op fappen tandenpoetsen en in bed nog ff fokken
Lizzie Mcguire op Fox Kidsquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die speelde toch ook in een of andere serie op mtv ofzo
Getrouwd met een of andere hockeyerquote:
René!!!!!!quote:
Gewoon uit het raam hangen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 06:40 schreef renwan het volgende:
Moeten pissen met een ODOL, wat is dat kut
Dat topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |