Anders is het ook geen uitvaart inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, klein bloedlulletje. Had geen boxer aan die dag![]()
Mensen die ondergoed dragen op een uitvaart____!!
quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken want dan ga ik erop letten
Ik had daar nog over na gedacht. Ik ga van de lente zijn graf weer opzoeken bij mijn schoonvader in de tuin. Dan houden we een wake met pils.quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:19 schreef Scuidward het volgende:
Goed filmpje, had wel scheut bier over het graf verwacht.
Houd je mond manquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:20 schreef renwan het volgende:
Ik heb nu zo'n zin in een long chicken met kaas hè
Wat was het een konijn ofzo?quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had daar nog over na gedacht. Ik ga van de lente zijn graf weer opzoeken bij mijn schoonvader in de tuin. Dan houden we een wake met pils.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een vlieg. Archibald was als geen ander.
Nee, jij begon over een bloedlul dus ik begin over een long chicken!quote:
Gaf zeker ook altijd kopjes en zo? Naar gevoel, ken dat welquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een vlieg. Archibald was als geen ander.
Straks in Enschede ga ik er 1 halenquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, jij begon over een bloedlul dus ik begin over een long chicken!
Beuk 'm door de pantyquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:23 schreef Scuidward het volgende:
Ah het gaat over piemels, tijd om gestrekt te gaan.
Hou 'm hard.
Hier ook laatste pilsje bijna op fapje machenquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:23 schreef Scuidward het volgende:
Ah het gaat over piemels, tijd om gestrekt te gaan.
Hou 'm hard.
Straks als in morgen of ben je nu nog steeds aan het werk?quote:
Vanmiddagquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Straks als in morgen of ben je nu nog steeds aan het werk?
Bovengaande post gaf me het antwoord alquote:Op woensdag 6 januari 2016 02:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Straks als in morgen of ben je nu nog steeds aan het werk?
Dat telt nietquote:
IKSDEE!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |